''מתגעגע ומחכה לחזור למגרש''

אחד החלוצים המוכשרים בליגה א' דרום, אוהד ברזילי, פותח את עונתו השנייה במדי הפועל מרמורק ומדבר בגילוי לב על הפציעה הקשה שעבר רגע לפני משחקי פלייאוף העלייה ללאומית – '' תחושה של חוסר אונים שאני לא יכולתי לעזור לקבוצה ברגעים החשובים של העונה''.

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 19-10-2020
  • 09:25

החלוץ הצעיר (21) נחשב לכישרון מבטיח במיוחד. לפני כשלוש שנים  סיים כמלך שערים בליגה הארצית לנוער עם 35 כיבושים במדי מכבי שוהם. שנה לאחר מכן, הפועל בני לוד מהלאומית זיהתה את הפוטנציאל והחתימה את החלוץ שערך במדיה 19 הופעות וכבש שער בודד. אשתקד ברזילי הצטרף לחוד של הפועל מרמורק לצד עידו אקסברד.
במדים האדומים של מרמורק חווה פציעה קשה רגע לפני משחקי פלייאוף העלייה הגורליים, כעת הוא מתאושש מהפציעה ובתוך כך התפנה לענות על מספר שאלות.

 

לאור החלטת ההתאחדות לדחות שוב את מועד פתיחת העונה, אתה חושש לגורל הליגה?
יש הרבה סימני שאלה באוויר והחוסר וודאות הזאת מקשה, עוד לא נתקלתי בסיטואציה כזאת , למרות הכל אני מעדיף להישאר אופטימי ואני מאמין שהעונה תצא לדרך באיחור .


כזכור במהלך חודש יוני האחרון , עברת פציעה קשה שבעקבותיה הפסדת את משחקי פלייאוף העלייה ללאומית, תאר לנו את התחושות ודרכי ההתמודדות שלך עם הסיטואציה הלא פשוטה.

סיטואציה לא נעימה. קצת תחושה של חוסר אונים שאני לא יכולתי לעזור לקבוצה ברגעים החשובים של העונה אבל זה חלק מהמקצוע הזה , זאת הפציעה הראשונה שלי ואני מקווה שגם אחרונה .


מבחינה פיזית, אתה מרגיש מוכן לעונה החדשה?
עברתי ניתוח לפני שלושה שבועות , וכרגע אני בתחילת השיקום , מבחינה פיזית אני מרגיש מעולה. מתגעגע ומחכה לחזור למגרש.


במידה ואכן הליגה תחזור, איך אתה מעריך את סיכויי הקבוצה בבית בו הגרלה ?
הפועל מרמורק זה מועדון גדול שכל שנה מכוון לעלייה. יש לנו צוות מקצועי וסגל מצוין אבל נצטרך להוכיח את עצמנו בכל משחק על מנת להשיג את המטרות של המועדון.


איתך בקבוצה משחקים מספר שחקנים מנוסים עם עבר עשיר, ביניהם החלוץ עידו אקסברד. כשחקן צעיר, תאר לנו את החוויה לשחק ולהתאמן לצידו?
עידו ואני שיחקנו הרבה יחד בעונה שעברה. מאז שהגעתי נהנתי מכל רגע, יש המון מה ללמוד ממנו. יש לנו הרבה שחקנים עם ניסיון בקבוצה ואני חושב שהצוות המקצועי עשה עבודה טובה בשילוב בין ה״מנוסים״ לצעירים.

אוהד ברזילי, מרמורק מועדון גדול ויש לנו מטרה ברורה העונה. צילום: יוסי סוריק

הוסף תגובה
תגובות
  1. עלה והצלח (הוגה דעות 19-10-2020, 13:41)
  2. לך לישון (פניני 19-10-2020, 15:52)
    די אין כדורגל הליגות החובבים מיותרת לחלוטין תפסיקו לבלבל את המוח כולכם בייכנים
  3. חיים בסרט (יפואי חכם 19-10-2020, 22:08)
    הוגה דעות לך תלעס גת אדום יא עז בר מצוי,נהייתה אנטלקטואל יאוכל ג'חנון.