"תן לרוץ עם כדור, עם מטרה של גולים, נצחונות, גליצ'ים"

עוז יפרח שחקן קריית אונו מתגעגע לכר הדשא. כמו מקצוען אמיתי, יפרח מתאמן הרבה ושומר על הכושר, אך התשוקה של הכדורגל חסרה לו. לגבי מקבלי ההחלטות: "החלטה הזויה. מה ההבדל בין הליגה לאומית לבין ליגות א'-ג'?" ולגבי קבוצתו: "אודי בנה משהו יפה העונה בקריית אונו."

  • על ידי: אוהד רון
  • 22-10-2020
  • 17:55

יפרח, מהשחקנים הבכירים בליגה ב', עם עבר עשיר בליגת העל ואפילו בליגה הרוסית. יש לו עליות ליגה עם מרמורק ואור יהודה. השנה, יפרח רוצה לעלות ליגה עם קרית אונו. כמו כל ספורטאי בישראל, יפרח מתוסכל מהמצב ומתגעגע לשוב לבעוט בכדור.

 

מה אתה אומר על המצב?
"המצב בעולם ובמדינת ישראל בפרט לא פשוט בכלל. מצב לא ברור, כי לא יודעים במה נתקלנו. כל יום משנים דעה זו או אחרת לגבי החיידק הזה. מה שכואב שאתה רואה שזה פוגע, לא רק במבוגרים אלא באנשים צעירים, ילדים והכי הזוי שלא ניתן להיפרד מהקרובים שלך."

 

מה אתה עושה בימים אלה מבחינת ספורט?
"מבחינת ספורט כמו כולם רץ, אין משהו אחר לעשות מלבד ריצה. בשטח פתוח, אימון לבד או יחיד עם חבר, אימוני אינטרוולים וסבולת לב ריאה. אין את האפשרות כמו בפגרה שניתן לשחק כדורגל לפחות, להנות מהכדור. לרוץ בחוץ זה כיף ונחמד לתקופה של חודש, לאחר מכן זה מעיק. תן לי לרוץ עם כדור, עם מטרה של גולים, נצחונות, גליצ'ים."

 

אודי כבודי יחד עם עוז יפרח. 

 

מה אתה חושב על ההחלטה שלא מחזירים את ליגה ב' לפעילות ואילו את ליגה א' כן?
"החלטה הזויה. מה ההבדל בין הליגה הלאומית לבין הליגות א'-ג'? אם היו אומרים שאותם שחקנים בליגת העל והלאומית היו נכנסים לבידוד למשך תקופת הליגה שלהם, הייתי מוריד את הכובע. אבל הם יוצאים ומטיילים כמו כל אדם אחר אז מה ההבדל אם יחזירו את ליגה א' ב' וג'? אנשים הולכים לעבודה, לאימון והביתה. כמו כן, רוצים להחזיר את ליגה א' בלבד. מה ההבדל, היא ליגה מקצוענית ? ממש לא. אז למה ליגה א' כן וליגות ב' וג' לא? למה?
יש אנשים שאני מכיר שמתפרנסים רק מהכדורגל, אז למה לפגוע בהם? אם החלטתם להחזיר אז תחזירו את כולם."

 

מה אתה חושב על הקבוצה שלך שבנו העונה? יכולים להתמודד בצמרת? יכולים לעלות ליגה?
"לגבי קריית אונו להביא שחקנים זה טוב ויפה. צריך להתחיל להתאמן, להתגבש כקבוצה ולראות איך הפאזל נראה ומתלכד. אודי כבודי בנה משהו יפה השנה בקריית אונו, רק שייתנו לו להתחיל את האימונים ואני מאמין שאודי ידע איך לנהל את העסק הזה שנקרא קריית אונו.


לגבי עלייה עוז מרחיב:"בשביל לעלות ליגה צריך לעשות ולא לדבר, די עם כל הקלישאות של דיבורים ואז באים למשחקים והכל מתהפך. צריך לעשות נקודות, לבוא ולראות בכל משחק מחוייבות ורצון. כל פס, כל גליץ, כל בעיטה. אין הזמנות נוספת."

עוז יפרח, אחד השחקנים הבכירים בליגה ב. יכול לעלות את קרית אונו ליגה? צילום: אלעד ירקוני.

הוסף תגובה
תגובות
  1. תמשיך לרוץ (חרזי 23-10-2020, 05:31)
    הבריאות לפני הכול הכדורגל שולי לחלוטין מה אתה מבלבל את המוח לך לעבוד
  2. לכו לעבוד (ביטון 23-10-2020, 05:32)
    מי צריך ליגה נמוכות שישארו בבית לכו לעבוד אנשים מתים ברחובות ואתם מדברים על כדורגל
  3. חחחח (גיא 23-10-2020, 08:18)
    עובד על כולם אודי מביא זקנים ורוצה לעלות ליגה
  4. תותח אמיתי (עוז 24-10-2020, 11:48)
    צנוע מקצוען מחויב ובנאדם נפלא