"הכל מעורפל. לא יודעים מה יקרה בעתיד"

עלאא עראר, כוכבה של הפועל שועאע כפר קאסם פסימי מאוד לגבי המשך הליגה. בנתיים ליגה ב' לא נפתחת ולא רואים את שריקת הפתיחה באופק. "המצב לא פשוט, הכל מעורפל. לוקחים מאיתנו את הדבר שאנחנו הכי אוהבים לעשות - לשחק."

  • על ידי: אוהד רון
  • 24-10-2020
  • 08:42

עראר נחשב לקשר הבכיר של המועדון הצנוע מכפר קאסם. עראר, פותח בכפא קאסם את עונתו העשירית ושמח במקום שבו הוא נמצא: " אני כבר שם 9 שנים במועדון,  זה הבית שלי. הכי טוב בשבילי בכפא קאסם ואני אוהב את המקום והאנשים שיש שם. אני מקווה להמשיך לתרום ולשחק למען הקבוצה הזאת, כי לשם אני שייך ואני מקווה שרק נהיה בריאים."


עלאא, מה אתה חושב על המצב? 
"אני חושב שהמצב לא פשוט, הכול מעורפל. לא יודעים מה קורה או מה יקרה בעתיד, אני מקווה שיהיה בסדר ויגמר כל הדבר הזה ושנחזור לשגרה שהיינו רגילים אליה לפני כל זה. אני מקווה שנחזור לשחק כדורגל כמה שיותר מהר, כי זה הדבר שחסר לנו אנחנו השחקנים. לוקחים מאיתנו את הדבר שאנחנו הכי אוהבים לעשות  -  לשחק ואני מקווה שיהיה בסדר."


מה אתה עושה בימים אלו מבחינת ספורט? 

"לא הרבה. אני מתאמן קצת לבד ועובד בשביל לחזור לליגה, שאני מקווה מאוד שתחזור בקרוב."


מה אתה חושב על ההחלטה שלא מחזירים את ליגה ב' לפעילות ואילו ליגה א' כן?

אני חושב החלטה הזויה לחזיר את ליגה א ולא לחזיר את ליגה ב'. ישנם שחקנים בליגה ב' שהרמה שלהם דומה לרמת שחקנים בליגה א'. זה לא יהיה הוגן בכלל לחזיר את ליגה א' ללא ליגה ב'. גם השחקנים בליגה ב' מתפרנסים מהכדורגל ואני כולי תקווה שנחזור בקרוב מאוד למגרשים. לשם אנחנו שייכים. אני מקווה שתשתנה ההחלטה  ויתאפשר לנו לחזור לשחק."

 

מה אתה חושב על הקבוצה שלך שבנו העונה? יכולים להתמודד בצמרת? יכולים לעלות ליגה?

"האמת כן, בנינו קבוצה טובה מאוד. נעשה רכש מצוין שיעזור לנו להתקדם ולהיות קבוצת צמרת ולהתמודד עם שאר הקבוצות שהתחזקו. אני חושב שהיינו יכולים להתמודד ולהיות חזק בצמרת, כי יש לנו קבוצה טובה שיכלה לשחק כדורגל טוב ויפה ולעשות דברים יפים בליגה השנה."


ומילה לסיום

 "אני רוצה שהליגה תחזור בקרוב מאוד, כי באמת התגעגענו לדשא ולכדור. אני מקווה שבהתחדות יקחו החלטות טובות, כי הספורט מרפא ועוזר לכולם. אנחנו חייבים את זה כי הכדורגל חשוב מאוד, לכל אחד ואחד ואני מקווה לטוב. באמת מגיע לנו לשחק כמו כולם "

עלאא עראר, אחד השחקנים הטובים בליגה ב'. צילום: אביחי חיים

הוסף תגובה
תגובות
  1. איפה שמעתם שליגה א נפתחת? (אמיל 24-10-2020, 12:45)
    זה בולשיט , הליגה לא תפתח ללא קהל . אין כבר ערך ספורטיבי לעונה הזו . מקווים שלפחות בעונה הבאה נראה כדורגל כמו לפני הקורונה .
  2. בלבול ביצים (צלי 24-10-2020, 16:11)
    לכו לעבוד מה זה ליגות נמוכות שישארו בבית לכו לעבוד אנשים מתים ואתם מבלבלים את המוח כולכם בייכנים
  3. לכו לעבוד אין כדורגל (חלילי 24-10-2020, 18:00)
    אין ליגה בעונה הבאה עד שהקורונה תחלוף חבל על הכסף והזמן שלכם הליגות הנמוכות מיותרת