"רוצים לחזור לעשות מה שאנחנו הכי אוהבים"

כך אמר דודו חלף, מאמנה המצוין של ביתר ר"ג שחזר העונה לר"ג, לאחר שלפני שנתיים הוביל אותה לפלייאוף עליון. חלף, אימן שנים רבות בליגה א' והעונה חושב שדווקא בליגה ב': "כל קבוצה שקצת תשקיע תוכל לעלות, הליגה קצרה ושקולה"

  • על ידי: אוהד רון
  • 05-11-2020
  • 09:28

דודו חלף אימן שנים רבות בליגה א'. לפני שנתיים הוביל את ביתר ר"ג לפלייאוף העליון ואשתקד הצליח מאוד עם שמשון טייבה. העונה, החזירו את חלף לר"ג במטרה שיוביל אותם לפלייאוף העליון. שאלנו את דודו מספר שאלות.

 

מה אתה חושב על המצב?
"כולם ממורמרים, מצב לא קל בכלל, גם אם תהיה ליגה אף אחד לא יודע אם היא תסתיים. איך הליגה תהיה? האם יהיו עצירות באמצע? מצב לא פשוט. אם הליגה תתחיל ותסתיים, אז יהיה צ'אנס לפי המבנה של הליגה לכל קבוצה לדבר חזק מבחינת עליית ליגה, בגלל המבנה של הליגה שזה 9 קבוצות."

 

מה הסיכוי שלכם לעלות ליגה?
"הקבוצה שלי מאוד מוכשרת, הרבה שחקנים מנוסים לצד שחקנים צעירים. לא מזמן צירפנו את קארלוס צאקנה, שאני בטוח שהוא יעזור לנו הרבה. הוא אומנם עדיין לא חתם אבל התחיל להתאמן וצפוי להצטרף"

 

מה אתה חושב על הבית שהוגרלתם לשחק?
"בית מאוד קשה, הרבה קבוצות טובות וחזקות. קבוצות התחזקו וצפויה עונה מאתגרת ביותר. העונה הליגה צמודה מאוד ומי שתפתח טוב תוכל לעלות ליגה. בגלל שיש רק 16 משחקים זאת הזדמנות לכל קבוצה לעלות ליגה."

 

מילה לסיום:
"שנהיה בריאים כולנו ושנחזור לכדורגל שאנחנו כלכך אוהבים. מאוד חסר לי הריח של הדשא ונקווה שנחזור במהרה."

דודו חלף, רוצה להוביל את ר"ג לפלייאוף העליון. צילום: יח"צ

הוסף תגובה
תגובות