את הכסף סופרים במדרגות: כסייפה ניצחה את עירוני אשדוד

לעולה הטרייה עירוני כסייפה, לקח זמן להתאקלם בליגה. אך החבורה של אמיר כהן מוכיחה כי היא קבוצה אטרקטיבית שלא תעשה חיים קלים לליגה, ואמש היא רשמה ניצחון על חשבונה של עירוני אשדוד, לאחר שסייף אלהוושלה כבש מהנקודה הלבנה, וכעת היא ממוקמת במקום הרביעי בטבלה. מנגד, עירוני אשדוד סופרת הפסד שני ברציפות והתרחקה מהחלק העליון. אבי אבינו בסיום: ''התוצאה לא משקפת''. אמיר כהן בסיום: ''מאה אחוז הגיע לנו לנצח''

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 28-12-2020
  • 10:49

עירוני אשדוד אירחה את מ.ס עירוני כסייפה במסגרת המחזור השישי בליגה א' דרום. המארחת הגיעה להתמודדות לאחר שהרשימה מאוד בפתיחת העונה,  אך נעצרה במחזור האחרון וקיוותה לחזור לתלם עם ניצחון בבית. מנגד, כסייפה ידעה שניצחון במשחק יחלץ אותה מהתחתית הצפופה ויתן לה מעט אוויר לנשימה להמשך העונה.

 

כבר בפתיחה עירוני אשדוד לחצה וניסתה לסכן את השער של עמית שמש, אך נתקלה בהגנה יציבה של כסייפה. בדקה ה-11 מועד אבו שלדם השתלט על הכדור, והוכשל ברחבה ע''י עומר זימרו. שופטת המשחק לא היססה ושרקה לפנדל מהנקודה הלבנה. קפטן הקבוצה, סאיף אלהואשלה לא התבלבל והעלה את האורחת ליתרון מוקדם.

 

מרגע השער המשחק נפתח, החבורה של אמיר כהן לא הורידה את הרגל מהגז והחלה ללחוץ ולשלוח שחקנים קדימה, אך הציגה בעיקר חוסר דיוקת ולא השכילה לכבוש. בדקה ה-30 הגיע רגע שנוי במחלוקת בו כדור ספק נגע בידו של מושיקו אביטן שחקנה של כסייפה, אך שופטת המשחק לא שרקה לפנדל.

עירוני אשדוד כמעט ולא הגיעה למצבים, ושחקני הקבוצה הרבו להיפצע לאורך המחצית מה שפגע בקצב המשחק, ההיתרון של האורחת נשמר עד תום המחצית. 

 

במחצית השנייה אבי אבינו ביצע כמה שינויים טקטיים שעזרו לקבוצה לשחק טוב יותר, ובחלוף הדקות היא השתלטה על העניינים במגרש, אך לא הצליחה לתרגם זאת לשערים ורשמה הפסד שני ברציפות.

 

בשבוע הבא עירוני אשדוד תצא למשחק חוץ מסקרן מול מכבי יפו, וכסייפה תארח את בית''ר נורדיה ירושלים.

 

אמיר כהן : " אנחנו מגיעים לכל משחק במטירה לנצח" (צילום: עבדאללה אזברגה)

 

אמיר כהן מאמנה של כסייפה אמר בסיום: ''מרגיש תחושה של סיפוק מהמשחק. למדנו את היריב, ראינו אותם באסיפת וידאו והתכוננו כראוי, שמח שניצחנו. כסייפה שלטה במשחק במהלך המחצית הראשונה. בחצי השני מטבע הדברים שאתה מוביל את שומר על זה ועושה הכל גם אם זה פחות יפה לעין בשביל להרוויח 3 נקודות. מאה אחוז הגיע לנו הניצחון, הקבוצה משחקת כדורגל התקפי ואיכותי ולחלוטין מגיע לנו, אנו מגיעים לכל משחק במטרה לנצח, למרות זאת אני אחד שלא שצוהל אחרי ניצחון ולא נכנס ללחץ אחרי הפסד. המטרה היא להישאר בליגה, כל דבר אחר הוא בונוס אמיתי. מקווה מאוד שהליגה תמשיך כסדרה, הסגר לא מגיע בתקופה טובה עבורנו.

 

אבי אבינו מאנה של עירוני אשדוד אמר בסיום: ''אני חושב שהתוצאה לא משקפת, אבל מצד שני לא הגיע לנו לנצח. שיחקנו לא טוב ובמקום להתעסק בעצמנו התעסקנו בזה שכסייפה מעבירים זמן או בשיפוט והשחקנים שלנו חייבים להבין שככה שיהיה לנו קשה לקחת נקודות. התפקיד שלי בתור מאמן זה להרים את השחקנים ובדיוק ברגעים לקבוצה פחות הולך, אף אחד לא ציפה שלא נפסיד השנה וכמו שאמרתי בהתחלה, המטרה הראשונית של עירוני אשדוד זה להישאר בליגה ואני בטוח שנעשה את זה וגם מעבר לזה.''

 

אבינו התייחס גם לנושא חיזוק הקבוצה: ''הקבוצה תתחזק אבל רק בשחקנים שאני חושב שישדרגו את הקבוצה וזה יהיה חייב להיות על חשבון שחקן אחר בסגל מפני שאנחנו השנה מתמודדים עם בעיה תקציבית."

 

על השיפוט במשחק אמר :''קצת מציק לי ששופטים לא נותנים נותנים את הדעת על בזבוז זמן של קבוצות ובטח ובטח בדקה 50-60. לצערי הקבוצות משתמשות בזה ככלי לנצח. יש מאמנים שדורשים את זה בדקות רחוקות מהסיום וזה מה שגורם לכדורגל שלנו לא להתקדם''

 

שחקני כסייפה מאושרים בסיום

הוסף תגובה
תגובות
  1. אבי אבינו אתה מאמן טוב תתבגר (האפיפיור 28-12-2020, 12:09)
    מעבירים זמן ,כדורגל לא מתקדם. אתה בבוגרים בסוף מה שמעניין זה 3 נקודות. אל תמציא את הגלגל.
  2. השוער הזה לא הביא נקודה משהגיע (געגועים לפנדלשטיין 28-12-2020, 12:09)
    פנדלשטיין עם הלב היה עוצר את הפנדל
  3. ל2 הוצאת לי את המילים מהפה (עירוניה 28-12-2020, 14:42)
  4. ‏חבל לכולם על הזמן (אוהד עירוני 28-12-2020, 17:48)
    ‏כל עוד טל הספורמס סער ‏גינזבורסקי והחברים שלהם ‏נמצאים בקבוצה לא תגיעו לשום מקום קבוצה קטנה ‏שמנוהלת כמו חנות מכולת בושה וחרפה ‏5 חברי הנהלה ורק 1 מחליט חחחחח
  5. דחוף ‏לדרוש בחירות (יעקוב קרדי 28-12-2020, 17:51)
    הנהלה ‏חלשה ‏ ‏והאוהדים פראיירים ‏כל הזמן אין כסף ‏תדרשו תשובות איפה הכסף של קבוצת הבנות איפה הכסף של מחלקת הנוער איפה הכסף של הבוגרים ??
  6. שאלה לאבי (אבי אבינו 28-12-2020, 21:13)
    למה לא נתתה לקפטן אביחי לשחק אפילו כשהיפסדתם ניריאתם איתו קבוצה
  7. יעקוב קרדי (צהוב 29-12-2020, 08:04)
    לא יעזור הקבוצה ‏של טל וסער רק ביגלל אוהדים ‏מטומטמים ‏לא חשוב ילמדו על הבשר שלהם עירוני אשדוד ‏קבוצה בינונית תמיד תישאר
  8. פרשן (חבר של אבי 29-12-2020, 09:53)
    אבי חיים שלי אתה מאמן מצויין. בתגובה שלך למשחק אמרת שהשחקנים התעסקו בבזבוז זמן והם צריכים להבין שככה לא מביאים נקודות. אתה לא צריך להעביר להם מסרים דרך התקשורת. ואח״כ התייחסת לשופטים. אם אתה אומר להם לא להתעסק בשטויות אז למה אתה מתעסק בשטויות ועוד בת
  9. עירוני כנסו (שליו 29-12-2020, 10:31)
    טקיאר אביחי ממן וגומברג הבייתה רק צעירים יתנו את הטון במשחק אביחי ממן תמיד פצוע אופיר טקייאר אוויר למחצית בלבד וגומברג כבר מעל השיא שגם ככה היה 50 אחוז.
  10. מכורים (גומברג וטקיאר 03-01-2021, 15:07)
    עוד לא קלטו בעירוני