"יש לי אמונה שלמה בכסייפה, ואנחנו יכולים להסתכל על כל קבוצה בעיניים "

כך אמר דלה ימפולסקי, שחקנה המוביל של עירוני כסייפה מליגה א' דרום. דלה קשר מנוסה מאוד ששיחק ברמות הגבוהות ביותר, פתח את העונה באור יהודה והחליט לעשות מעבר העונה לעירוני כסייפה בעקבות המאמן המוערך אמיר כהן. בראיון לאתר 'גולר' הוא מספר על החיבור לכסייפה, רמת האימונים שאמיר מעביר והרצון לסיים כמה שיותר גבוה בטבלה

  • על ידי: אוהד רון
  • 31-12-2020
  • 10:36

עירוני כסייפה רשמה העונה עלייה מרגשת לליגה א' דרום, אך פתיחת העונה הייתה מדשדשת עבורה. תוך כדי תנועה הקבוצה התחברה, התחזקה בשחקנים מנוסים, הצליחה להשתלב בליגה והפכה לאחת הקבוצות האטרקטיביות ביותר. מי שמוביל את הקבוצה בהצלחה הוא המאמן המנוסה אמיר כהן, שבזכותו הקבוצה השיגה שיפור מהותי ביכולת, כך שהיא משחקת ללא רגשי נחיתות ולא עושה חיים קלים לאף קבוצה בליגה. אחת מההחתמות המרשימות שהקבוצה עשתה העונה, הוא הקשר המנוסה דלה ימפולסקי , ששיחק ברמות הגבוהות ביותר בקבוצות כמו מכבי נתניה, מכבי חיפה, הפועל חיפה, רעננה ועוד. דלה הגיע בעקבות כהן, והפך להיות בורג מרכזי בהצלחת הקבוצה העונה. 

 

דלה, איך זה מרגיש ברמה האישית לשחק בקבוצה אלמונית יחסית כמו כסייפה?

"ברמה האישית אני מרגיש מסופק, הגעתי לקבוצה מצוינת, אין אצלנו כוכבים קבוצה שרק הייתה צריכה טא'צ אפ."

 

ספר לנו איך שחקן ברמה שלך ששיחק ברמות הגבוהות ביותר הגיע לליגה א' ולכסייפה?

"הגעתי לכסייפה בגלל המאמן אמיר כהן , הוא ומשפחתו עזרו לי במהלך הקריירה ואני לא ישכח ולכן באתי לשלם את חובתי. ואני גם חושב שיש לי המון מה להשפיע מעבר כי אני חושב שצריך להשקיע בילדים ובליגות נמוכות בשביל יצוא שחקנים גבוהה יותר. לכן באתי להשפיע יש אצלנו המון שחקנים שיכולים להשתדרג."

 

אנחנו שומעים רבות על האוירה המשפחתית בכסייפה ,תוכל להרחיב בעניין?

"האווירה המשפחתית בקבוצה מדהימה .אני ממש אוהב כל אחד ברמה האישית מתקשרים איתי בלי קשר לאימונים  .ניפגשים או אימונים בימי חופש  ואני די חדש בקבוצה רק חודש ימים אבל בגלל ששחקתי ברמות הגבוהות המון שחקנים מרגישים בנוח לגשת אליי בין אם זה שאלה או עזרה מקצועית אני גם מרגיש בנוח  עם כולם ככה שזה תענוג."

 

אמיר כהן הוא אחד מהמאמנים המובילים בליגות הנמוכות, ספר לנו על העבודה מולו?

"המאמן מבחינה מקצועית הוא מעל הליגה, כל משחק שאנחנו לקראתו משודר בוידאו מהאימון של יום ראשון במשך כל השבוע ,ככה שכל שחקן יודע מה סוג הדם של היריבה, וידאו של קבוצות מהעולם שעשו את הבלתי יאומן ,לכן אני שמח שיש מאמן שמראה לך את הדרך להצלחה."

 

ובכל זאת,המתקנים בכסייפה לא ממש טובים בלשון המעטה, הרי אנחנו מכירים את המגרש שם ולראיה הוא לא מאושר לליגה.  זה לא מפריע לכם כקבוצה ולך כשחקן?

"מתקן האימון אולי לא מהמשובחים שיש אבל הציוד שיש לקבוצה הוא מהמשובחים בליגה . אימונים עם רחפן בליגה א' שמעתם על זה פעם ? ניתן  לראות איך כל אחד מתאמן מי מזייף מי נותן הכל או שיש כיפות עם לדים לתגובה מהירה שחקנים עם צ'יפים יש לנו הכל מהכל לא חסר כלום

 

איפה אתה רואה את כסייפה העונה? 

"יש לי אמונה שלמה בקבוצה . ואנחנו יכולים להסתכל על כל קבוצה בעיניים.  לא בא לתת הצהרות כי רק עלינו ליגה אבל בעיני כסייפה קבוצה לגיטימית, ואני מאמין בסינדרלות ( ראו בקעת הירדן ) זה רק מחזק אותנו לדעת שאנחנו יכולים לעשות משהו גדול העונה. אני לא מתכוון לתת לזה לברוח כל משחק הוא חשוב,  אבל כרגע מוקדם לסכם את העונה. יש לנו המון עוד בהווה לתת."

 

דלה חוגג עם שחקני כסייפה (צילום: דוברות כסייפה)

הוסף תגובה
תגובות