אפקט החלפת המאמן עובד נהדר בטובא זנגריה

בשבוע שעבר טובא זנגריה הפסידו למעלות תרשיחא, מתחתית הטבלה והבינו בקבוצה שחייבים שינוי ומאמן הקבוצה איתן פחימה ראה את הדרך החוצה. פחרי עסקאלה, המאמן החדש של טובא, לאחר שלושה אימונים בלבד כמעט והוביל אותם לניצחון על מכבי אחווה שעב מפסגת הטבלה. מסתבר שאפקט החלפת המאמן כן עובד.

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 27-03-2021
  • 09:35

שנים שנשאלת השאלה האם אפקט החלפת המאמן עובד או לא. בהפועל טובא, הקבוצה הצפונית שסמוכה לראש פינה זה עובד מצוין. בשבוע שעבר נחלה הקבוצה הפסד צורם למכבי מעלות תרשיחא, שהייתה ללא ניצחונות כלל העונה ולאחריו מאמן הקבוצה איתן פחימה מצא את עצמו בחוץ. פחרי עסקאלה, מאמנה החדש של טובא מביא עימו אנרגיות של התחדשות ואופטימיות לא קטנה.

 

פחרי, איך היה המשחק הראשון שלך בטובא?

"היה מצוין. היינו צריכים לנצח. רק התחלתי ובקבוצה והגענו למשחק לאחר שלושה אימונים משותפים בלבד. פעמיים היינו בפיגור ויצאנו לצאת ממנו. היה מותח עד הסוף, בדקה ה- 94 חזרנו מפיגור ובדקה ה- 97 כמעט וניצחנו את המשחק. היה משחק מעולה, יש עוד הרבה עבודה וצריך לחבר את השחקנים. תהיה לנו קבוצה מצוינת."

 

מה מצב הקבוצה?

"יש לנו קבוצה טובה. הרבה שחקנים צעירים בגילאי 18-20. מתקיימות לא מעט שיחות, מכיוון שהקושי הוא מנטאלית. צריך להרים את השחקנים. מצד שני, רואים כבר שיפור, גם במישור הטקטי. שחקנים יודעים מה המיקום הנכון שלהם במשחק, כולם מראים מחוייבות ומשמעת. תהיה לנו קבוצה מצוינת של מתאימה לפליאוף התחתון."

 

מה צריך לשפר בקבוצה?

"החוסן המנטאלי חייב להתחזק. אנחנו חייבים להפסיק להיות נאיבים. אנחנו נעבוד חזק על החוסן המנטאלי ובמקביל נשפר גם את הכושר הגופני. השחקנים עובדים יפה ומתאמנים טוב."

 

אפשר כבר לדבר על מטרות?

"כרגע אני שואף להגיע לפליאוף העליון."

פחרי עסקאלה - בא להעמיד את הקבוצה על הרגליים (צילום: אלבום פרטי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. יאללללה לנצחונות (טובא 27-03-2021, 11:20)
    אחלה קבוצה שלנו לוחמים מחכים לנצחונות תותחים הגנה הכי חזקה בליגה ועם הזמן גם תהיה התקפה חזקה בהצלחה למאמן ולשחקנים
  2. אתה מחבל (טברייני 27-03-2021, 12:03)
    מחבל
  3. פחרי (זנגריה 27-03-2021, 12:37)
    פחרי אתה גונב דעת . כל מקום שהיית בו השארת אחריך אדמה חרוכה .. אתה דאגת ללכלך על טובא בכל המגזר כי זרקו אותך משם . אין לך מושג בצד המנטאלי את מי אתה מחרטט?!?! כבר דאגתי לציין שאתה גנה דעת ..