"זה היה המשחק הכי קשה שלנו העונה"

כך אמר מוחמד בדאח, מאמן מכבי אחווה שעב לאחר הניצחון 1-0 על ביר אל מכסור. הקבוצה רושמת כבר שני ניצחונות רצופים, מבססת את מעמדה בטבלת בית א' לנשארת עם רגליים על הקרקע. לשאלה לגבי עלייה ענה בדאח: אנחנו חיים ממשחק למשחק, כרגע לא חושבים על זה."

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 05-04-2021
  • 08:24

קבוצת מכבי אחווה שעב, מהמוליכות בבית א' בליגה ב' צפן א' צנועה ואוספת נקודות כמו מכונה. בלי לשים לב פה עוד שלוש נקודות, שם עוד שלוש נקודות. מסתבר, שבשביל לבנות קבוצה בריאה, עם חדר הלבשה טוב וחזק לא צריך שקל מהרשות המקומית, רק ניהול נכון ושילוב שחקני בית.

 

מוחמד, איך היה המשחק האחרון נגד ביר אל מכסור?

"היה משחק קשה מאוד. זו קבוצת תחתית שסוגרת את המשחק ואי אפשר לחדור לרחבה, ראיתי מההתחלה שהם באים בניסיון להוציא תיקו. זה היה המשחק הכי קשה שלנו העונה. עשינו חילופים נכונים והתחלנו לשחק דרך האגפים, זה גרם להם לזוז קצת. התחלנו את המשחק עם חלוץ אחד ובהמשך ראינו שזה לא עובד ולכן עברנו לשלושה, שבצד השני זה כמעט עלה לנו בגול. אני שמח שהצלחנו להוציא משם שלוש נקודות."

 

 

מכבי אחווה שעב - באים לנצח כל משחק (צילום: אחמד חולאד)

 

איך האווירה בקבוצה?

"יש אווירה מעולה. אנחנו עובדים יפה ומספקים את הסחורה, לכן לא צריכה להיות אווירה אחרת. יש לנו הנהלה טובה ואני דואג שיהיה חדר הלבשה שקט וטוב."

 

מה המטרות של הקבוצה העונה?

"המטרות הן שתהיה קבוצה בפליאוף העליון. בתחילת העונה המטרה הייתה רק לא לרדת ליגה וברוך השם הולך לנו טוב. אנחנו משתפים שחקני נוער, הקבוצה לומדת מה היא ליגה ב' בעיקר כשיש שני משחקים בשבוע. אנחנו מרוצים."

 

 

מוחמד בדאח - מחזיק חדר הלבשה בריא (צילום: מועדון הכדורגל מכבי אחווה שעב)

 

אפשר לדבר על עליה?

"אנחנו חיים ממשחק למשחק. לא חושבים על זה כרגע. שמחים שהולך לנו טוב ואם נתקרב לשם בהמשך נדבר על זה, אך כרגע זה לא על הפרק."

 

ביום שלישי אתם בטמרה, מה המפתחות לניצחון?

"ראיתי את כל קבוצות התחתית ואני מודאג לקראת המשחק נגד טמרה. הקבוצות סגורות והמשחק נהיה לחוץ מדקה לדקה. מצד שני, אנחנו בכל משחק משנים את המערך שלנו, אף אחד לא יכול להיות מוכן אלינו. אנחנו באים לנצח."

שחקני שעב - צוברים נקודות (צילום: אחמד חולאד)

הוסף תגובה
תגובות