רגע האמת : אוהד קדוסי צריך להוביל את אשדוד לעליית ליגה

טור דעה : לאחר שסיפק יותר מידי כותרות ומעט מידי שערים בניגוד לעונות קודמות. אחד החלוצים הבכירים בשנים האחרונות בליגה, אוהד קדוסי, יכול להפוך בששת המשחקים שנותרו מאכזבת ענק לגיבור המועדון שחולם על עלייה ללאומית, ועל הדרך להזכיר לכל מי ששכח שאוהד קדוסי הוא שחקן שובר שוויון ומכונת שערים שחוררה בעונות קודמות לא מעט רשתות

  • על ידי: אורי בבליקי
  • 13-04-2021
  • 14:14

בקיץ האחרון הפועל ''אדומים'' אשדוד הודיעה בכל תרועה על החתמתו של החלוץ המנוסה אוהד קדוסי, אחת מהשחקנים המבוקשים בכל עונה בליגות הנמוכות שאשתקד החלוץ המנוסה היה הגורם המרכזי במסע העלייה של הפועל כפר שלם ללאומית, כשעד חודש מרץ (מועד עצירת הליגה) הוא כבש לא פחות מ-20 שערים, ועונה קודם לכן הוא סיים כמלך שערי ליגה א׳ צפון עם 27 כיבושים במדי באקה אל גרבייה. כזכור במעמד החתימה באדומים הוא אמר: "הגעתי לכאן במטרה אחת להעלות ליגה ולהצעיד את המועדון ללאומית".

 

אך חלומות לחוד ומציאות לחוד. מהרגע הראשון נראה שמשהו בחיבור בין השחקן למועדון פשוט לא עובד. כבר בחודש ספטמבר דווח באתרי התקשורת השונים על החיבור הלקוי בין הצדדים ואף דווח על כך ששמשון כפר קאסם ניסתה לכאורה לבצע סוג של מחטף ולהחתים את החלוץ הבכיר. שבועיים לתחילת העונה פורסם בתקשורת על פיצוץ גדול בין הצדדים וזאת לאחר עימות בין קדוסי לצוות המקצועי שגרמה להשעייתו של השחקן. לאחר כמה ימים הוא חזר לאימונים וזאת במטרה שיוכל להיות זמין כבר במחזור הראשון

 

העונה התחילה עבורו בצורה לא רעה כשכבש שני שערים בשלושת המחזורים הראשונים אך אז הגיעה פציעה קלה שספג ופגרת הקורונה שהכתה בליגה פגעו בצורה משמעותית בכושר המשחק של החלוץ שהחל לדאוך. קדוסי מיעט לשחק וגם בדקות שקיבל הוא הציג יכולת לא מספקת, השיא של הפיצוץ הגיע בתחילת חודש מרץ כשבמועדון הודיעו לשחקן שהוא לא בתוכניות המקצועיות להמשך הדרך, וזאת לאחר סיום מועד העברות בליגה א'. בסופו של דבר קדוסי ביקש הזדמנות חוזרת ושב לסגל. בשני המחזורים האחרונים הוא אף פתח בהרכב אך הוא לא הרשים בהפסד לחולון ובתיקו הביתי מול מכבי יבנה.

 

כעת, הגיע רגע האמת של העונה וזה הזמן של החלוץ להראות את מה שהוא יודע. אוהד קדוסי, שבמו רגליו העלה אשתקד את כפר שלם ללאומית, יכול בששת המשחקים שנותרו להפוך מגורם בעייתי שמספק בעיקר כותרות בתקשורת לגיבור המועדון. החלוץ חייב להבין שבסיטואציה שנוצרה, בה הנקודות מתאפסות וכולן שוות , הוא יכול לפתוח דף חדש ולתת את מה שהוא יודע. 

 

חשוב לזכור שקדוסי לא ילד, מדובר בחלוץ בן 35 וייתכן שאולי החדות שלו נפגעה אך אני סבור ובטוח שאם הוא יתפוס את עצמו בידיים ויתרכז בנעשה על הדשא, הוא יספק המון כותרות, אך הפעם הן עשויות להיות חיוביות. בתחילת העונה, שאדומים אשדוד החתימה את אוהד קדוסי , היא הצהירה שהיא מכוונת לעליית ליגה, זה הזמן של קדוסי להציק זאת על כר הדשא ולהיות האקס פקטור בפלייאוף העלייה .

אוהד קדוסי יחגוג גם בפלייאוף ? (צילום : מדיה אדומים)

הוסף תגובה
תגובות
  1. ‏אחלה קדוסי (‏שי בן גוזי 13-04-2021, 14:43)
    שחקן ‏נשמה משחק בשביל הסמל אוהבים אותך אתה לא הבעיה הבעיה הכי גדולה זה רוני ‏חג ׳
  2. אשדוד בלחץ (הוגה דעות 13-04-2021, 17:30)
    דקה 60 נופלים מהרגליים, בנו קבוצה מבוגרת ולא מאוזנת.
  3. חחח לא נותנים לו לשחק מקטינים אותו במשחקי אגו של מאמן ואחר כך רוצים תפוקה . (דני 14-04-2021, 09:17)
    ריסקתם אותו על הספסל אז קבלו מה שבישלתם.