נבחרת המחזור בליגה א' דרום בחסות RICCO - מספר אחד במותגים

הגענו לישורת האחרונה בליגה, ולמחזור אחד לפני אחרון שסיפק לנו לא מעט דרמה ובעיקר הרבה שערים ותוצאות מכריעות! לוד התפוצצה על אור יהודה וקברה אותה בתחתית, עירוני אשדוד רשמה מהפך אדיר על שעריים, כסייפה ניצחה את הכח עמידר רמת גן ומכבי הרצליה גברה על אזור וזה הזמן לבחור את השחקנים המצטיינים של המחזור!

  • על ידי: לירן ביטון
  • 10-05-2021
  • 13:35

 

שוער:

עומר אוליאל ( בני לוד)

החבורה של יוסי חכים רשמה ניצחון חשוב על אור יהודה, וקברה אותה עמוק בתחתית הטבלה. השוער הצעיר עומר אוליאל הפגין יכולת טובה בשער במחזור האחרון, כשהוא מצליח לשמור על שער נקי במשחק של להיות או לחדול של קבוצתו. עומר שוער צעיר ומוכשר מאוד ובורג מרכזי בניצחון החשוב שהציל את קבוצתו מהמקום האחרון שמוביל ישירות לליגה ב׳. 

 

הגנה:

 

ברק לביא (מכבי הרצליה)

ברק לביא הוא אחד מהבלמים הבכירים בליגה שרק משתבח עם השנים, ובורג מרכזי בהצלחת הרצליה. לביא הוא מנהיג על המגרש ובמחזור האחרון מול אזור הוא הציג יכולת טובה והרבה יציבות, והביא איתו הרבה ניסיון ובעיקר שקט אל כר הדשא כשהוא מונע משחקני אזור להגיע למצבי כיבוש. 

 

ברק לביא, מנהיג על המגרש ונותן הרבה שקט לקבוצתו (צילום: מני בן ארי) 

 

ים ששון (הפועל מרמורק)

מגנה הצעיר והמוכשר של הפועל מרמורק, ללא ספק רושם עונה אישית נהדרת! הוא רשם משחק מצוין מול נורדיה במחזור האחרון, עשה הגנה, תמך בהתקפת הקבוצה ומנע משחקני נורדיה להגיע למצבים. 

 

דסלי טגנייה (בית״ר נורדיה) 

למרות שנורדיה נמצאת בעונת בלהות, אחד מהשחקנים הבולטים בקבוצה הוא דסליי טגניה, בלם צעיר ומוכשר שרושם עונה אישית נהדרת וגם מרבה לכבוש שערים. במחזור האחרון מול מרמורק הוא הציג יכולת טובה, בלם את התקפת היריבה ועזר לקבוצתו לשמור על שער נקי ולהשיג תיקו יוקרתי מול אחת מהקבוצות הטובות בליגה. 

 

קישור: 

 

דניאל שניאור (בני לוד)

בני לוד שבה מהמתים והשיגה ניצחון קריטי בקרב התחתית מול אור יהודה. מי שבלט על המגרש הוא הקשר הצעיר דניאל שניאור, שהציג משחק לחימה אדיר, היה מעורב בכל התקפה של קבוצתו וגם כבש את השער השלישי במשחק עמוק בתוך תוספת הזמן. 

 

דניאל גרץ (מכבי הרצליה)

דניאל גרץ שיחק בליגה הלאומית והגיע למכבי הרצליה כשחקן שובר שוויון, והוא אחד מהשחקים המובילים של עידן בראון העונה. למרות שקבוצתו כבר הבטיחה הישארות, גרץ בלט מעל כולם במחזור האחרון מול אזור, היה מעורב במהלכים, סיפק כדורים לחלק ההתקפי של קבוצתו ובסופו של דבר עזר להרצליה לרשום ניצחון ספורטיבי על יריבתה אזור.

 

מתן בית יעקב (מכבי יפו)

הנסיך הלבן של יפו נכנס כעשרים דקות לסיום למשחק, כקבוצתו נמצאת בתיקו מול בקעת הירדן במשחק שיכריע מי תתמודד על המקום השני והכרטיס הנחשק לגמר המחוזות, הספיקה לקשר המוכשר פחות מרבע שעה כדי להתחמם על המגרש ולכבוש ולהיות אחראי לעוד ניצחון של קבוצתו העונה, אולי החשוב ביותר. אין ספק שבית יעקב מוכיח מחדש כמה כדורגל יש לו ברגליים ושהוא שייך לרמות הגבוהות!

 

 

מתן בית יעקב, מעורב בעוד ניצחון חשוב של קבוצתו (צילום: איתן ידגר) 

 

אליאב אלון (עירוני אשדוד)

הקשר הצעיר לא הרבה לפתוח בהרכב במחזורים האחרונים, ובמשחק האחרון מול שעריים הוא נכנס לשחק בדקה ה-60 , אחרי שקבוצתו הצליחה לצמק שתי שעריים אחרי שנקלעה לפיגור כפול. הקשר הצעיר עלה חדור מטרה למגרש, הציג יכולת טובה וכבש את השער היוקרתי שקבע מהפך אדיר של קבוצתו על מכבי שעריים.

 

התקפה:

 

מישל חורי (בני לוד) - שחקן המחזור!

החלוץ הצעיר והמוכשר של בני לוד חתום על הניצחון של קבוצתו מול אור יהודה. חורי, הגיע חד למשחק העונה של קבוצתו, וגם כבש צמד שערים ענק שפתח את המשחק. החלוץ הצעיר שיבש את ההגנה המנומנמת של אור יהודה , ורשם את משחקו הטוב ביותר העונה כשהוא חתום על ניצחון יוקרתי שעזר לקבוצתו להילחץ מהמקום שמוביל ישירות לליגה ב׳. 

 

מישל חורי שחקן המחזור שאחראי על ניצחון חשוב של קבוצתו (צילום: דדי ברק) 

 

עידן בנימין (מכבי הרצליה)

שחקן הכנף של הרצליה אומנם לא מרבה לפתוח בהרכב, ובכל זאת הוא נכנס לשחק במחצית השנייה ועשר דקות לסיום כשתוצאת המשחק היא תיקו מאופס, הוא כבש שער והעלה את הרצליה ליתרון במשחק של כבוד וספורטיביות. בנימין כובש כבר מחזור שני ברציפות, ובמשחק מול אזור הוא חתם את שערו השלישי העונה. 

 

סייאף אלהוושלה ( עירוני כסייפה)

בעונה הקודמת הוא סיים כמלך השערים של הליגה עם 27 כיבושים, והיה בורג מרכזי בעלייתה של כסייפה אשתקד. גם העונה בליגה א׳ סיאף מוכיח שהוא חלוץ מצוין כשבמחזור האחרון מול הכח עמידר רמת גן הוא כובש צמד שערים קריטים כשהוא מעלה את כסייפה ליתרון בשערו הראשון, ובשערו השני הוא קובע מהפך אחרי שוויון של הכח. החלוץ חתום על ניצחון חשוב של קבוצתו במאבקי התחתית שלה, וכובש את שערו השביעי העונה. 

 

 

יוסי חכים,מאמן המחזור של אתר גולר. לקח קבוצה עם סיכוי קלוש- ועשה זאת בגדול!! (צילום: דדי ברק) 

 

מאמן המחזור - יוסי חכים (בני לוד)

איציק ברוך רשם ניצחון גדול על בקעת הירדן והבטיח את המקום השני, ואת הכרטיס לגמר המחוזות. עידן בראון ממשיך להוכיח שהוא ווינר אמיתי ומנצח את אזור ללא ספיגת שערים, אבל מאמן המחזור הוא ללא ספק יוסי חכים! המאמן המנוסה שמכיר את ליגה א׳ דרום מקרוב, לקח על עצמו אתגר לא פשוט בדמות בני לוד המועמדת המובהקת לירידה. חכים הגיע לקבוצה בשלב מאוחר יחסית, ובכל זאת הצליח להנחיל לשחקנים את פילוספיית המשחק הידועה שלו! חכים ושחקני לוד הבינו את המשמעות של קרב התחתית מול אור יהודה, הם הציגו יכולת טובה התפוצצו על המגרש עם שלושה שערים וקברו עמוק בתחתית את אור יהודה. יוסי חכים מאמן מנוסה מאוד, ולא נתפלא אם הוא יצליח לעשות את הבלתי יאומן וישאיר את לוד בליגה. 

הוסף תגובה
תגובות
  1. מתן (יפואי 10-05-2021, 14:23)
    כוכב כדורגל אין עליך מתן לא שייך לליגה. א
  2. בלם ברק לביא (שחקן עבר בהרצליה 10-05-2021, 14:31)
    בלם נהדר ברמות של ליגה לאומית ועל ביזבוז ענק עבר פציעות קשות גבר שבגברים סמל עוזר הרבה לשחקנים צעירים
  3. לך לאופטיקנה יש מבצע (הרואה והלא נראה 10-05-2021, 14:58)
    תגיד כתב הזוי השוער של לוד יכל לקחת ספר ולקרוא במהלך המשחק חלוציי אור יהודה המתחזים לשחקנים לא הגיעו למצב בעיטה בכלל אז איך אתה קובע הצטיינות ?
  4. זה ההבדל בין כתבת שמבינה עניין ולא מסתנוורת רק משמות (שאפו על הבחירות 10-05-2021, 16:56)
    בני לוד עולה!