תם עידן: אחרי 15 שנה בית"ר מעלה אדומים ירדה לליגה ג'

בית"ר מעלה אדומים ירדה בסוף השבוע לליגה ג' לאחר הפסד ביתי 3:0 להפועל אופקים/מרחבים. הקבוצה עם התקציב הנמוך בליגה וסגל שחקנים צעיר אירחה ביום שישי את הפועל אופקים/מרחבים להזדמנות אחרונה בקרב על הישארות בליגה. על כר הדשא האורחים מאופקים היו עדיפים בדרך לניצחון 3:0

  • על ידי: מערכת אתר גולר
  • 22-03-2022
  • 11:38

אבישי זיגדון מנכ"ל המועדון התייחס לירידת הקבוצה לליגה ג': "יום עצוב למעלה אדומים, אחרי 15 שנה אנחנו יורדים ליגה. בלי תמיכה עירוני משמעותית אי אפשר להתחרות ולהציב מטרות בליגות הבוגרים. השקעתי במועדון מאות אלפי שקלים לאורך השנים.

 

אני מעדיף להשקיע במאות הילדים שיש לנו במועדון ולתת להם את הכלים והערכים מעבר לכדורגל, מבחינתי המטרה החשובה במועדון. הכדורגל שמחנך את הילדים להיות בני אדם טובים יותר בשילוב שחקני כדורגל טובים ואיכותיים".

 
מה היה חסר העונה לבית"ר מעלה אדומים כדאי להישאר בליגה ב' דרום ב' ?
"בעיקר כסף, אנחנו הקבוצה עם התקציב הכי נמוך בליגה ב'. רוב הסגל שחקנים צעירים שלראשונה משחקים בבוגרים בליגה".
 
היה תסריט בפתיחת העונה בו הקבוצה תרד ליגה בסיום העונה ?
"קיווינו שנעשה נס. היו כמה משחקים שהמזל לא היה איתנו, אבל כן הכתובת היתה על הקיר".
 
נראה שאתה פגוע ומאוכזב מיחס העירייה כלפיי הקבוצה ?
"לא פגוע ולא מאוכזב. לכל עירייה יש לה סדרי עדיפויות בחלוקת תקציבים. אין טעם אפילו להשקיע בקבוצת בוגרים, חבל על הכסף. צריך לקבוע מטרות יחד, בסופו של דבר המועדון מייצג את העיר ואת תושבי העיר. אפשר מראש לעשות קבוצה חובבנית ולהשקיע כספים ומשאבים בילדים, זו ראיה הרבה יותר חשובה מבחינתי. חבל לזרוק כסף על רק לסמן וי שיש קבוצת כדורגל שאין לה שום שאיפות והרצון היחידי שלה להישאר בליגה".
 
בית"ר מעלה אדומים תשחק בעונה הבאה בליגה ג' ?
"נסיים את העונה, נשב ונתכנן נבין מה הרצון מקבוצת הבוגרים. גם בסכומים של היום אי אפשר לעשות קבוצה נורמלית בליגה ג' שתתחרה חזרה על עליה לליגה ב' ".
 
 

מעלה אדומים תנסה לעלות ליגה בחזרה (צילום: פרטי)

הוסף תגובה
תגובות