בני נוגידאת: אחמד חטיב הצטרף, המאמן עיסא נוגידאת בונה קבוצה חזקה כאן

עיסא נוגידאת המאמן המצוין של הפועל בני נוגידאת בונה קבוצה חזקה וראויה לליגה ב'. הקבוצה שבעונה שעברה, הצליחה להפתיע את הליגה ביכולת נהדרת ובכושר גופני נהדר ממשיכה את ההתקשרות עם המאמן עיסא נוגידאת לעוד עונה

  • על ידי: עלאא בדראנה
  • 08-09-2014
  • 08:19

עם סגל צעיר ומוכשר, רובו משחקני בית ו 4 שחקני חיזוק מוכשרים וצעירים, בהפועל בני נוגידאת מחכים לפתיחת הליגה. בשיחתנו עם המאמן אמר: "קודם כל, אני מודה להנהלה על האמון וההערכה שנותנים לי ושמח להמשיך בקבוצה לאחר עונה מוצלחת עם התקציב אולי הכי נמוך בליגה. אני לא מכחיש שהיו לי הרבה הצעות מקבוצות אחרות, אבל נתתי זכות קדימה לנוגידאת. אנחנו מסימים שבוע שלישי בהכנה ואימונים.  

 

עיסא נוגידאת, ממשיך לאמן את המועדון. (עלאא בדראנה)

 

על זה שהשבוע התפטר מהמועדון, ולאחר מכן חזר בו: "היו חילוקי דעות ביני לבין ההנהלה. לא אהבתי את צורת הניהול שלהם לאחר מכן בהנהלה ארגנו ישיבה והחליטו לסדר את הענינים והכל הסתדר וחזרתי לקבוצה. כבר ניצחנו ב- 4 משחקי ההכנה שהיו לנו, הקבוצה נראית טוב עם מגמת שיפור בכל משחק . רוב הסגל הם שחקנים מקומיים צעירים ומוכשרים. ברצונינו להתחזק בעוד חלוץ מנוסה בכדי להשלים את הסגל".

 

המאמן מסכם: "הצלחנו להתחזק בקשר מוחמד דיאב שהגיע אלינו מהפועל כוכב. גם המגן השמאלי המוכשר, אחמד חטיב, הגיע אלינו ממכבי עירוני יפיע שאיתה העפיל העונה לליגה ב. חטיב בן ה- 22 נראה מרוצה מהגעתו לקבוצה ובתגובה אמר: "הגעתי לקבוצה חזקה מסודרת עם מאמן והנהלה נהדרים, אני מקווה להמשיך ביכולת הטובה שלי מעונה שעברה. כבר ניצחנו בכל משחקי האימון שהיו לנו ואנחנו נראים מחוברים ומוכנים לליגה".

 


 

הוסף תגובה
תגובות
  1. מאמין ענק מגיע לא הכבוד וההערכה (נוגידאת נוגידאת 10-09-2014, 01:30)