ריאן טהא חתם בבקה:"המטרה היא מקומות 1-5"

ריאן טהא, מאמנה החדש של הפועל בקה מליגה ב צפון ב, לא מפחד להצהיר שקבוצתו תלחם על העליה למרות הפתיחת עונה הלא טובה. ריאן:"צריך להתחזק ולעבוד קשה ובע"ה נעלה ליגה"

  • על ידי: אוהד רון
  • 23-10-2014
  • 09:57

ריאן טהא, המאמן אולי המעוטר ביותר בליגות הנמוכות, לאחר שעלה ליגה עם מספר קבוצות כמו מ.ס. כפר קאסם, הפועל טייבה, הפועל טירה, שועאע כפר קאסם, חתם השבוע בהפועל בקה אל גרביה בליגה ב צפון ב. 

ריאן כזכור, אומנם אימן הרבה שנים בהצלחה רבה בדרום, אך ריאן מכיר כל קבוצה וכל מחוז בארץ. בעבר הוא אימן גם בצפון את הפועל איכסל בהצלחה רבה, והביא אותה למשחקי הפלייאוף.

המאמן מצהיר למן הפתיחה:"אנחנו רוצים לסיים מקומות 1-5. למרות שהקבוצה פתחה לא טוב את העונה ונמצאת במקום התשיעי אנחנו לא מוותרים ומקווים להתחזק טוב כדי לסיים במקומות הראשדונים ואפילו מקום ראשון פתוח עדיין."

 

ריאן טהא, מאמנה החדש של בקה. מאמן עם נסיון וברזומה שלו יש מספר עליות. (צילום: תאמר סרסור אתר ספורט 6)

 

ריאן, עלית ליגה עם שועאע כפר קאסם, ואפילו הצלחת להביא אותצה למקום החמישי העונה, למה עזבת?

"קודם כל אני רוצה להודות הפועל שועאע על עונה שעברה וחודשיים העונה. עונה שעברה עשינו עונה גדולה שעלינו ליגה והעונה פתחנו את העונה ואני עוזב מקום טוב ומאחל להם בהצלחה מכל הלב. עכשיו הראש נמצא בהפועל בקה וכבר מתכונן למשחק הקרוב נגד הפועל בני נוג'ידאת."

 

בקה פתחו את העונה לא טוב. מקום 9 עם ניצחון בודד ו2 תיקו והפסד. תצליח לעמוד במטרה שלך?

"אני לא רוצה לדבר על מה שהיה. אני מסתכל רק על המשחק הקרוב מול בני נוג'ידאת.  חייבים לנצח את המשחק ולהתכונן למשחק אחרי זה. אומנם המשחק לא בבית, אנחנו משחקים מחר בגבעת אולגה, אך אנחנו חייבים לנצח ולחשוב על המשחק הבא "

 

מה לגבי חיזוק? 

"יש שחקנים מצויינים בקבוצה. אני מאמין בהם מאד ומקווה שהם יתנו את מה שאני מצפה. אני הייתי רוצה להתחזק בחלק הקידמי. אבל קודם נעבור את המשחק הקרוב ורק אחר כך נתכנן את ההמשך"

 

שיהיה בהצלחה!

הוסף תגובה
תגובות
  1. אחלה מאמן ויותר חשוב בן אדם זהב (שחקן בשועאע 23-10-2014, 10:22)
    חבל שעזב שיהיה בהצלחה
  2. עידן דוד מכפר סבא חותם אצלנו (מחמד 23-10-2014, 11:14)
    הוא כוכב גדול והוא יחתים רק בקה הל גרביה
  3. מאמן הכי טוב שהיה לכם (ל 1 23-10-2014, 11:31)
  4. מאמן שהצלחה שלו רק בחזוק (מ.ס כפר קאסם 24-10-2014, 23:41)
    מאמן שעולה לא שהוא מאמן טוב אלא שמתחזק בהרבה שחקנים ושהחיים שלכה אל תחשוב להגיע למ. ס כפר קאסם שונים אותך לא נשכח ולא נסלח עלמה שעשיתא לפני שנתיים בטירה דאגתה שהכפר שאתה גר בוא לא יעלו ליגה
  5. ל4 (בסיל טאהא 05-11-2014, 01:28)
    אתה מוכר לי תכשיב טווב ריאן היה וישאר ותמיד בנו של הכפר המכובד הזה ואתה הגועל שצריך לחפש איזה מכום כרטה כמוך בסדר כולם כעסו עליו ואין מה לעשות זה הכדורגל ואתה מוכר לי טווב ומחר אני יגיד לריאן מי אתה יא חוצפן אם היתה נחמד לא היו זורקים אותך מכלמקום