מכבי שפרעם פותחת את מגרשה הביתי בנצחון על מכבי טמרה

0-2 חלק וחד לשפרעם המקומית על מכבי טמרה. באסול חליפה וחאלד מיעארי כבשו לזכותה של שפרעם. שפרעם שמאומנת ע"י נזיה עודה והמנהל המקצועי טל בנין מנצחים ומסתכלים קדימה..

  • על ידי: עלאא בדארנה
  • 10-11-2014
  • 09:03

הקבוצה משפרעם של המאמן נזיה עודה, והמנהל המקצועי טל בנין, מגיעה אחרי תיקו בשבוע שעבר נגד מכבי כפר מנדא ורוצה לחזור למסלול הניצחונות. מצד שני, מכבי עירוני טמרה של המאמנים אניס אבו רומי ואיהאב חטיב מגיעה אחרי תיקו 3-3 בשבוע שעבר בדרבי נגד מועדון ספורט חלת אלשריף טמרה.

 

מגני הוקרה בפתיחת המשחק. (צילום: עלאא בדארנה)

 

החלוץ פיראס בושנאק שהגיע לפני שבועיים מהפועל כפר כנא, פתח בהרכב של מכבי שפרעם. דקה 18 פיראס בושנאק פורץ באגף שמאל מגביה כדור חזק לרחבה, אלירן אלבז בעט אך שוערה של טמרה עלי דיאב הדף ישר לרגלוו של באסל חליפה שדחק לרשת 1-0 למארחים משפרעם.

 

השער הראשון של שפרעם.  (צילום: עלאא בדארנה)

 

דקה 38 פיראס בושנאק, פורץ לתוך הרחבה ונופל ספק עבירה ספק הצגה. השופט דין רייכמן לא קונה ושולף לחלוץ כרטיס צהוב.

 

במחצית השניה, דקה 63 הקשר של שפרעם חאלד מיעארי מקבל כדור באמצע המגרש מתקדם כ 30 מטר מהשער ומשחרר פצצה למשקוף ולתוך הרשת 2-0 למקומיים של נזיה עודה וטל בנין.

 

שפרעם חוגגת את השני.  (צילום: עלאא בדארנה)

 

דקה 75 אלירן אלבז נכנס לרחבה ניער את המגן ששמר אותו, ולבד מול השוער עלי דיאב שהיה ערני והדף לקרן. דקה 80 פיראס בושנאק המצטין במגרש מקבל כדור על סף הרחבה ובועט כדור חזק מדויק, אך גם הפעם עלי דאב השוער הצעיר של טמרה היה במקום ומנע מהכדור לכנס.

 

טל בנין ושחקניו, מרוצה ממה שראה.  (צילום: עלאא בדארנה)

 

בסיום, מכבי שפרעם חוזרת למסלול הנצחונות וממוקמת במקום השני במאזן 10 נקודות אותו מאזן של הראשונה צעירי ביר אלמכסור.

מכבי טמרה יורדת למקום ה 11 במאזן 2 נקודות.

הוסף תגובה
תגובות