דרמה ב"לויטה" : כפ"ס בשלב הבא לאחר דו-קרב פנדלים מול מעלות תרשיחא

ארבעה שערים , שני אדומים , שלוש בעיטות עונשין במהלך המשחק ולבסוף דו-קרב פנדלים קבעו , בית"ר כפ"ס בשלב הבא בגביע המדינה .

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 23-12-2015
  • 13:37

לאור מיקומן בטבלת הליגה שתי הקבוצות הגיעו כשהן יודעות שהגביע הוא בהחלט בונוס עבורן והליגה היא הדבר החשוב ביותר כרגע , אבל כבר מן הפתיחה ראינו ששני המאמנים לא יוותרו על המשחק הזה בקלות .

 

משריקת הפתיחה ראינו משחק שמתנהל ברובו במרכז המגרש , ששתי הקבוצות מנסות להגיע למצבים אך ללא הצלחה יתרה . הראשונה שהגיעה למצב ממשי הייתה בית"ר כפ"ס , בדקה ה-16 מקבל ויטלי גנון כדור נהדר מחי אטיאס באגף ימין , גנון עובר שחקן אחד ובועט לעבר השער , הכדור ספק נוגע בידו של מגן מעלות , השופט בוחר להתעלם ומסמן להמשיך את מהלך המשחק .

 

שלוש דקות לאחר מכן הכדור שוב נוגע בידו של מגן מעלות , הפעם לשופט אין ספקות ומצביע על הנקודה הלבנה , חי אטיאס ניגש לבצע את בעיטת העונשין אך בועט לא טוב ובן וייצמן שוער מעלות הודף את הכדור ומשאיר את התוצאה בעינה .

 

חי אטיאס מחמיץ את הפנדל (אבייתר ברק)

 

בדקה ה-38 ניצלה מעלות את השאננות של שחקני כפ"ס , פואד חיראלדין מגביה כדור מאגף שמאל, הגנת כפ"ס לא מצליחה להשתלט על הכדור שמגיע היישר לרגלו של בר כהן , האחרון משחרר בעיטה אדירה ומכניע את גל לובטון . 1-0 למעלות תרשיחא .

 

כובש שער היתרון , בר כהן (אבייתר ברק)

 

אנשי מעלות יורדים מחויכים מאוד למחצית (אבייתר ברק)

 

בפתיחת המחצית השנייה מבצע שי מאור חילוף כפול על מנת לחזור למשחק ומכניס את אלנתן סלמי וציון אזולאי לכר הדשא במקומם של עומרי נווה ואור עידה , אך החילופים אינם עוזרים יותר מדי וכפ"ס ממשיכה להיראות מבולבלת מאוד .

 

שי מאור סיים מוקדם מאוד את מכסת החילופים (אבייתר ברק)

פעיל מאוד על הקווים , ברוך ממן (אבייתר ברק)

 

שי מאור מבצע חילוף שלישי ומכניס את גיא עובדיה שהגיע לקבוצה לפני יומיים , עובדיה הכניס רוח רעננה מאוד לכפ"ס ושינה את מהלך המשחק .

 

בכורה מצויינת לגיא עובדיה (אבייתר ברק)

 

בדקה ה-71 ויטלי גנון מקבל כדור נפלא ומרים כדור נהדר אל תוך תיבת החמש , רועי הררי מגיח מאחור מכניס את הראש וקובע שוויון , 1-1 .

בדקה ה-86 גיא עובדיה מעביר כדור רוחב נפלא למרכז הרחבה , הכדור מגיע אל עומר דייגי מרחק 7 מטר מן השער שחייב לכבוש , דייגי בועט אך ברגע האחרון מגיע מומי יעקב מציל שער בטוח ומשאיר את מעלות במשחק .

 

שתי דקות בתוך תוספת הזמן כדור סתמי של הגנת כפ"ס מגיע לדייגי שחודר לרחבה , מומי יעקב תופס אותו כשהוא האחרון לשער , השופט מסמן פנדל שני מוצדק לכפ"ס ומרחיק את מומי יעקב . אלנתן סלמי ביקש לבעוט ולהכריע את ההתמודדות , סלמי רץ לעבר הכדור אך בועט החוצה ברשלנות וקובע שהקבוצות יעלו ל-30 דקות נוספות .

 

אלנתן סלמי מחמיץ פנדל שני לכפ"ס (אבייתר ברק)

 

בית"ר כפ"ס שהייתה ביתרון מספרי הייתה דומיננטית יותר בהארכה והשער היה באוויר , שש דקות לסיום ההארכה גיא עובדיה מגביה כדור מאגף ימין , הגנת מעלות נכשלת פעמיים בניסיון ההרחקה , הכדור מגיע לויטלי גנון שמניף את הרגל , בועט בעיטת יעף וקובע 1-2 מוצדק לכפ"ס .

 כשהיה נראה שהמשחק הוכרע לטובתה של כפ"ס יצאה מעלות להתקפה אחרונה , בתוך תוספת הזמן של ההארכה קיבלנו ערבוביה ברחבה בסופה הכדור נוגע בידו של רועי הררי , השופט היה החלטי מאוד והורה על הנקודה הלבנה ומרחיק את הררי בכרטיס צהוב שני . חלוצה של מעלות אילן טל לוקח על עצמו את האחריות ועם המון קור רוח קובע 2-2 ושולח את המשחק לבעיטת הכרעה .

 

בעיטות ההכרעה :

מעלות : פואד חיראלדין קובע 1-0 למעלות .
כפ"ס : גיא עובדיה אינו מתבלבל ומכניע את השוער , 1-1 .
מעלות : מועמר קראקה מדייק , 2-1 למעלות .
כפ"ס : חי אטיאס מדייק גם הוא , 2-2 .
מעלות : תום בר יוסף אינו מתבלבל וקובע , 3-2 למעלות .
כפ"ס : הפעם אלנתן סלמי אינו מפשל , 3-3 .
מעלות : גיא רפאלי המחליף בועט מעל השער , עדיין 3-3 .
כפ"ס : ציון אזולאי בועט גם הוא מעל השער , התוצאה עדיין 3-3 .
מעלות : אילן טל בועט חזק אך פוגע בקורה , 3-3 .
כפ"ס : ויטלי גנון ניגש לבעיטה המכרעת ומכניע את בן וייצמן , 3-4 לכפ"ס !!!

ויטלי גנון מסיים את המשחק עם בישול , שער ועם הבעיטה המכרעת בדו-קרב הפנדלים .

 

אילן טל יורד מאוכזב מאוד (אבייתר ברק)

המצטיין במשחק , ויטלי גנון (אבייתר ברק)

 

מעלות יוצאת מהמשחק עייפה מאוד ומאוכזבת לא פחות לקראת מחזור הליגה הקרוב ואילו כפ"ס תגיע לליגה לא פחות עייפה אך מאוד מרוצה לאחר שהשיגה את הכרטיס לסיבוב ח' בגביע המדינה . 

 

למרות החמצת הפנדל ציון אזולאי יכול לרדת מחויך, אזולאי השתלב נהדר בכפ"ס (אבייתר ברק)

 

חיבוק של מנצחים , שי מאור וויטלי גנון בסיום המשחק (אבייתר ברק)

אבייתר ברק

הוסף תגובה
תגובות
  1. משחק משוגע !!! (איציק הגדול 23-12-2015, 15:23)
    כל מה שצריך במשחק כדורגל היה במשחק הזה והכי כייף זה שבסוף גם הלכנו עם חיוך הבייתה! אני אומר שבעוד כחודש תהיה קבוצה מפחידה בביתר חיים טובים בכפר!! מילה ! עוד קצת חכו... אחלה ביתר שבעולם
  2. גיא עובדיה (יוסף 23-12-2015, 15:57)
    אמרנו לכם שקיבלתם בונוס ענק בדמותו של עובדיה גם כשחקן ואף יותר כאדם תהנו ממנו קלינגר סתום העין לא יכ
  3. עובדיה (יוסף 23-12-2015, 15:59)
    קלינגר סתום העין לא לא הבכין באיכויות של עובדיה בהצלחה אחלה גיא עובדיהש,
  4. עוד רכש אחד לכפר סבא (יומי 23-12-2015, 18:56)
    להביא את יוסי פליקר מנס ציונה. חלוץ גולר אמיתי
  5. ציון המלך (ציון ואביב 30-08-2016, 08:47)
    מי שלא קלט ציון אזולאי זה ציון מהמירוץ למיליון