בית"ר כפר כנא: ארבעה מאמנים ב- 12 משחקים

בית"ר כפר כנא, מליגה ב' מחוז צפון א', יכולה להיכנס לספר השיאים של גינס. בחלוף 12 מחזורי ליגה, החליפה העולה החדשה לא פחות מארבעה מאמנים, הישג מפוקפק לכל הדעות.

  • על ידי: יצחק סולומון
  • 06-01-2016
  • 10:15

את העונה התחיל מוחמד סודי, שהיה גם האיש שהעלה אותה לליגה ב'. אחרי שני הפסדים בלבד הוא התפטר מתפקידו והבין שליגה ב' אינה ליגה ג'. למאמן מספר 2 מונה ג'מאל עבאס, בן הכפר ושחקן עבר של מכבי כפר כנא. ג'מאל עבאס החזיק מעמד בקבוצה שלושה משחקים בלבד, בהם השיג ניצחון ושני הפסדים, לפני שפינה את מקומו.

 

למאמן מספר 3 מונה עומר אמארה, אף הוא בן הכפר, שמחזיק בשיא מפוקפק: האיש שהחזיק העונה הכי הרבה זמן בקבוצה, כשהדריך אותה במשך 6 משחקים ברציפות, בהן השיג שני ניצחונות לעומת ארבעה משחקים, לפני שפינה את הבמה.

למאמן מספר 4 מונה בשבוע שעבר שוער העבר של בני נצרת המיתולוגית, ג'מיל זעאתרה, שבעבר עשה עליות עם מכבי איכסאל, דבוריה וגם עם בית"ר כפר כנא, לפני 6 שנים. במשחק הבכורה שלו השבוע, זכה זעאתרה בניצחון 1-3 על מרר.

 

אגב, את אחד השערים בניצחון השבוע כבש הוותיק, מוחמד (ברטי) עבאס, שמוכיח כי גם בגיל 35 לא נס לחו והוא יודע לכבוש. הוא עזב את מועדון ספורט צעירי כפר כנא, לאחר שלא קיבל שם אשראי ובמדי בית"ר המאזן שלו עומד על שני שערים בשני משחקים.

המאמן האחרון ג'מיל זעאתרה (צילום: רחאל חגאג)

הוסף תגובה
תגובות