אור הרשקוביץ : " במשחק נתון הכל יכול להיות "

אור הרשקוביץ היה בשבוע האחרון שותף לחלום גדול , סקציה נס ציונה מליגה א' דרום חוללה סנסציה והדיחה קבוצה מליגה העל – מכבי נתניה .

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 18-01-2016
  • 11:52

נס ציונה עשתה השבוע סנסציה ! כל הכותרות בכל כלי התקשורת השונים הלכו לכיוונה של נס ציונה כל זה קרה בגלל ניצחון אחד קטן , קטן אבל ענק ! נס ציונה הדיחה את מכבי נתניה מגביע המדינה במגרשה הביתי ! ההגרלה של שמינית הגמר הניבה עוד קבוצה מליגת העל – סכנין . האם אפשר לעשות שוב את הבלתי יאומן ?  

לקחנו את קפטן הקבוצה אור הרשקוביץ לשיחה קצרה אך משמחת !

 

היי אור , קודם כל ספר לי על הימים האחרונים שלך ?

"כיף גדול ! הרבה פרגון והתרגשות מאוד גדולה אחרי ההעפלה לשלב שמינית הגמר , וכמובן היינו כולנו בציפייה לראות את מי נגריל בשמינית הגמר . "

 

הגעתם למשחק מצמרת ליגה א' , מול נתניה מליגת העל (אמנם מקום אחרון) , אך כשההגרלה נערכה אף אחד לא באמת נתן לכם סיכוי . אבל בתור מישהו שמכיר את הקבוצה הזו מקרוב אין סיכוי שאוהד נתן לכם להיות בעננים ורק ליהנות ... אצלו כל משחק זה החשוב ביותר .

"קודם כל לאורך כל משחקי הגביע קיבלנו הגרלות קשות מאוד , הייתה לנו את האופציה לקבל קבוצות מליגה נמוכה משלנו אך קיבלנו את מחנה , אזור , מרמורק ואז מכבי נתניה . זו רמה אחרת לגמרי , קבוצה שלמרות כל הבלאגן ששיש בה והרעש התקשורתי עדיין היא בליגת העל ומגיעה כפייבוריטית מובהקת נגדנו . לכל משחק ולא משנה מול מי אוהד מכין אותנו בצורה הכי רצינית ומקצועית ולפני המשחק אנחנו יודעים הכל על היריבה שלנו . בנוסף אוהד הכניס בנו את האמונה שאפשר לעבור ! "

 

הגרלת שמנית הגמר , קיבלתם את בני סכנין , עוד משוכה קשה מאוד , האם אפשר להמשיך את החלום ? או ייגמר הפרק היפה שלכם בגביע המדינה ?

"קודם כל תמיד צריך לחלום ולשאוף , כל קבוצה שהיינו מגרילים בשלב הזה היא הייתה פייבוריטית מולנו . אנחנו שמחים שאנחנו משחקים בבית ומקווים שהרבה קהל יגיע . בית"ר כפ"ס שיחקה מצוין נגדם אבל במשחק נתון הכל יכול להיות . מה שבטוח שסכנין יגיעו הרבה יותר מוכנים למשחק ויהיה משחק קשה מאוד . הלוואי שנעבור ! "

 

אתם מקום שני בליגה , מרחק שתי נקודות בלבד מכפר קאסם , עד כמה ניצחון כזה יכול לתת לכם את הדחיפה לקראת הסיבוב הבא ? ואיך יורדים לקרקע על מנת שלא תהיו באופוריה יותר מדי זמן ?

"הליגה זה הבסיס שלנו , אנחנו עושים הפרדה מוחלטת בין שני המפעלים , בגביע זה המקום של כל שחקן לחלום ולפגוש קבוצות שרואים רק בטלוויזיה , המציאות שלנו היא ליגה א' , שם כל משחק הוא מאוד קשה ואם אתה לא מגיע מוכן ב-100% למשחק אתה מפסיד וזה לא משנה מי היריבה . המשחק הבא שלנו הוא ביום שישי הבא נגד אזור , השחקנים מודעים לחשיבות וגם אוהד ידאג להחזיר אותנו לפוקוס בצורה הכי מקסימלית שיש . "

 

באופן אישי , כבר שיחקת בעבר בהפועל רעננה , משחק כזה יכול להקפיץ אותך לתודעה בכדורגל, כמו גם שלב שמינית הגמר מול סכנין האם חושבים על זה ? זה משהו שיושב לך בראש ?

"מבחינה אישית מפעל הגביע נותן חשיפה בעיקר לשחקני הליגות הנמוכות שאנחנו פחות חשופים לתקשורת ולטלוויזיה . אין ספק שהמטרה שלי היא לחזור לבמות המרכזיות בכדורגל ואני מאמין שזה יקרה אבל בינתיים טוב לי בנס ציונה ואני שמח מאוד במועדון הזה . "

 

אור הרשקוביץ , שחקן מאוד חשוב במערך של בוזגלו (רמי גרידיש)

 

אנחנו בשבוע פגרה , שבוע הבא סיבוב חדש וחוזרים למאבקי הליגה , בהתייחס לקבוצה שנבנתה בתחילת העונה אתם בהחלט במקום מפתיע ! כרגע שאנחנו בפתח הסיבוב השני אפשר לעשות עוד צעד קטן ולכבוש את המקום הראשון ?

"אמנם אנחנו ממש צעד מהמקום הראשון ואין ספק שכל שחקן שואף להכי גבוה אבל עדיים בנו השנה קבוצה חדשה לחלוטין בנס ציונה , קבוצה שמבוססת על הרבה שחקנים צעירים והמטרה שלנו היא פליאוף עליון , הלוואי שנמשיך ככה וכמובן שכל אחד רוצה לעלות ליגה אבל כרגע אנחנו חושבים אך ורק על אזור . "

 

אור מה אפשר לאחל לנס ציונה לקראת החצי השני של העונה ? ולך בפרט ?

"שנמשיך ביכולת שלנו מהסיבוב הראשון ושנצבור כמה שיותר נקודות בסיבוב השני , שנמשיך ליהנות מהביחד המדהים שיש בקבוצה הזו . מבחינה אישית , הרבה בראות וכל השאר יגיע בעזרת עבודה קשה ובעזרת בורא עולם . "

יכול להגיע רחוק מאוד (אבייתר ברק)

הוסף תגובה
תגובות
  1. לא להתבייש (שי 18-01-2016, 14:55)
    רוצים לעלות ליגה יש לנו קבוצה מגובשת בשילוב של שחקנים ותיקים וצעירים שמשחקים ביחד וזו קבוצה מנצחת
  2. אור הרשקוביץ אתה צנוע (יוהן 19-01-2016, 21:33)
    ושחקן קדימה כתומים שלי מלחמה על כול כדור באזור מלחמה מלחמה מלחמה
  3. בוזגלו מאמן ענק (אבי 19-01-2016, 21:35)
    גם עם לא נעלה אתה ענק