השוער איתי כהן סגר בהפועל שפרעם

שוערה של בני אילת מליגה א' דרום , כהן סגר בהפועל שפרעם מליגה ב' צפון א' . איתי בתגובה: "שמח לחתום בקבוצה . המטרה היא לעלות ליגה מהמקום הראשון"

  • על ידי: מערכת גולר1
  • 18-01-2016
  • 08:50

איתי כהן, שוערה של בני אילת מתחילת העונה , חתם בהפועל שפרעם מצמרת ליגה ב' מחוז צפון א' . הקבוצה שרוצה לעלות לליגה א' החתימה את השוער הבכיר כשהמטרה להחתים עוד מספר שחקנים בכירים שיעזרו לה להגשים את חלום העליה שלהם .

 

השוער, ששנה שעברה עלה ליגה עם הפועל איכסל היה מבוקש במספר קבוצות בליגה א' ביניהן הפועל בית שאן ומגדל כרום אך לבסוף חתם כאמור בשפרעם מליגה ב' .

 

איתי בתגובה: "זה נכון שהיו לי מספר הצעות מליגה א' אבל שפרעם נראו לי הכי רציניים והביאו לי את ההצעה הכי טובה ואני מאמין שעדיף לעלות ליגה מאשר לעשות עוד עונה בליגה א' . מדובר במועדון גדול בליגה ב' עם הרבה קהל ועם עבר בליגות בכירות יותר . מאמין שהקבוצה תתחזק ותיאבק על העליה עד סוף העונה . "

 

 

איתי כהן , שמח לחתום בהפועל שפרעם . (צילום: שגיא גיא)

הוסף תגובה
תגובות
  1. בהצלחה איתי (בני אילת בדם 18-01-2016, 11:54)
    זכיתם בשוער גדול בהצלחה לכם שתעלו ולנו שנישאר
  2. דווקא לשם ? הלוואי תהיה שחקן ספסל (אילתי 18-01-2016, 15:19)
  3. קבוצה עם עבר בליגות בכירות יותר אתה טועה חביבי (שפרעם 18-01-2016, 23:43)
    בשפרעם מכבי שיחקה אז בליגה ארצית אז הליגה השניה בארץ .הפועל לא היו קימיים בכלל. מכבי התפרקה - הליגה הכי גבוהה של הפועל שפרעם זו היא ליגה ג- מכבי שפרעם שמשחקת היום בליגה ג היא הקבוצה ששחקה בליגה ארצית- אז אתה במקום הלא נכון איתי