הנה זה מגיע!

אלון סגל בטור דעה: סקציה נס ציונה היא הנציגה היחידה שנותרה לליגות הנמוכות בשמינית הגמר, ויש לה הזדמנות להפוך את העונה שלה למופלאה ביום שלישי מול סכנין, וגם: סיפור של השראה - רן קדוש, מירידה עם הסקציה לפני שלוש שנים, ועד לטיפוס חזרה לליגת העל לסכנין

  • על ידי: אלון סגל
  • 25-01-2016
  • 15:45

סקציה נס ציונה נותרה כנציגה היחידה של ליגה א' ויתר הליגות החובבניות במפעל הגביע, ובשמינית הגמר. היא מארחת ביום שלישי את בני סכנין, ולנו יש תקווה שהסינדרלה תדע לתת עוד שפיץ, כפי שעשתה מול מכבי נתניה, ובכלל בדרך המעוררת הערכה שהחבורה של אוהד בוזגלו עברה בשלבים לפני כן (שני ניצחונות החוץ - 0:4 על מרמורק ו-1:3 על אזור, ו-1:4 על מחנה יהודה בבית).

 

סקציה בעונה נפלאה! מקום ראשון, עם נתוני הכיבוש והספיגה הטובים בליגה א' דרום. בכלל, מועדון שנמצא בתהליך, עם הבראה מהבעיות הכלכליות שהצטברו בלאומית, ולמעשה כקבוצה היחידה בליגה א' שיש עתודה מקצועית ורצינית - מקבוצת נוער בליגה הבכירה (הגם שמעשית היא בדרך לירידה), ובכלל מחלקה מסודרת עם קבוצות בכל הגילאים, ומתקני אימון ומשחק המובילים. בקיצור, המקום של סקציה הוא בליגה הלאומית. אם זה לא יקרה בסוף השנה, המשכיות צריכה להביא את הדברים לידי ביטוי בעונה שאחרי.

 

האם חניכיו של בוזגלו ימשיכו את סיפור הסינדרלה (מני בן ארי)

 

הזדמנויות, זה כל הסיפור של הטור, וזה מתחבר למפגש ביום שלישי. אחת הזוויות שבו היא שוערה של סכנין, רן קדוש. לא בטוח שהוא יפתח בשער, בכל זאת, שלחו מאמן (אלי כהן) הביתה גם כדי לסלול את השיבה של מחמוד קנדיל לשער, אבל קדוש הוא השראה. באישיות, במקצוענות, ואפילו במסר של דו קיום.

 

בזווית שלנו, לשחקנים בליגה א'. לפני שלוש שנים הוא עצמו ירד עם סקציה נס ציונה לליגה השלישית, עשה עונה שנחלקה בין המחוז הצפוני (אסי גלבוע) לדרומי (בית"ר כפר סבא), והצליח להמריא חזרה לליגת העל ולפלס לעצמו מקום בשערה של סכנין.

אגב, מי שעזרה לו לעשות את קפיצת המדרגה לליגת העל היא משפחת בוזגלו, אבא יעקב, כך שבהחלט יהיה משעשע לראות את אוהד מביט בבאבא שלו, אם קדוש ישחק ויספק עצירה או שתיים שתקטע את החלום. מה שחשוב זה המסר, להרבה שחקנים. אפשר לרדת ליגה כדי לשחק, ואפשר גם להמריא מעלה, זה לא פשוט, אפשר לדלג על סיסמאות העבודה הקשה, ופשוט להתמקד בעקביות, ביציבות, בבניית מנטליות חזקה ואמונה.

קדוש, בין אם יפתח או לא, הוא דוגמא נהדרת להרבה שחקנים מוכשרים שאיבדו את התקווה ולא באמת היו מחוייבים להשקעה, וקברו עצמם בליגה השלישית.

 

רן קדוש צריך להיות השראה להרבה שחקנים (לילך וייס)

 

שוב לסקציה. עמית שמש, סהר לוי, עומרי אטיה, עומר חזום, יותם פנסו, מאור אסור, עידו שרון, ניר שרון, דניאל תרועה, אור הרשקוביץ, אופק בנטולילה, מאור זוהר, ניסים אסייג וחבריהם... אתם 90, אולי 120 דקות, מההעפלה לרבע הגמר. הרבה מאוד אוהדי כדורגל יעלו חיוך גדול לראות אתכם עולים. לא בגלל הפן הפוליטי, אלא בגלל מה שאתם מייצגים, את הכדורגל של הליגות הנמוכות, כדורגל שבו כבר הוכחתם בנתניה, שעם אמונה, זה ייתכן ואפשרי. בהצלחה!

 

נותן פור

1. שעריים מתגלגלת בשלה. 7 ניצחונות, עם עוד שער של גיל יצחק, ועוד גמגום סתמי של 0:1, מול אילת החלשה, שלפי הדיווחים הייתה ראויה ליותר. אפשר לשים כאן נקודה. אפילו סימן קריאה עם דגש,  לעלות מבלי לרגש ?! אגב, בשישי מצפה לשעריים אתגר - יפו. מעניין באיזו גישה היא תגיע למפגש הזה אחרי לקיחת האחריות של המאמן מאיר סומך ומינויו של אורי קרגולה.

 

איך יגיעו שחקני יפו לאחר חילופי המאמנים (אביחי חיים)

 

2. כפר קאסם מאבדת גובה, וחיפשתי אלטרנטיבה חדשה לדגדוגים בצמרת. אם הוד השרון צריכה לגנוב ניצחון בשנייה האחרונה מול מורשה, אז אולי היא לא. מה שכן, עם ידין זריס, גיא רוזנבלום שיחזור מפציעה, ליאור ברטקובסקי, יניב לוזון, מורן ז'אן ואוריאן יעקב היא כן צריכה להפיק מעצמה יותר בחלק העליון. ביום שישי היא פוגשת את כפר קאסם. זו קריאת כיוון לשתיהן, כנראה אחרונה לעונה. 

3. ראיתי את בית"ר כפר סבא בשישי האחרון, והתאכזבתי מאחת הקבוצות הבודדות שהיה כיף לצפות בהן בשנים האחרונות. אבל לפני שאתם חושבים לסדר את ההתקפה, תתחילו בהגנה, כי העונה הזו עלולה שלא להיגמר בטוב. מבחינת מרמורק, אחרי הניצחון על כפ"ס ואולי זה שיבוא מול מורשה, אפשר לחשוב בראש פתוח יותר. אין ספק שדניאל טסאו עשה את ההבדל במהלך בזק שבו עבר 3 שחקנים וסחט את הפנדל שכבש סהר שבתאי. אם הוא ילמד לשפר את קבלת ההחלטות, מרמורק תמשיך במסורת של קידום שחקנים לעבר הליגות הגבוהות.

 

האם דניאל טסאו יצליח לפרוח במרמורק (ארז נעמן)

 

4. שיכון המזרח. 5 משחקים אחרונים - נקודה אחת, שני שערי זכות, וצניחה שוב מהצמרת לעבר התחתית. זה קורה אחרי שבועות שבהן הציגה התקפה פוריה ונהדרת, זה קורה דווקא אחרי הצטרפות של סקורר מוכח כמו פליקר, וחזרה למשחק של קיצוני מהיר כמו נועם תרועה.

 

מה עם הגולים? מרמורק ומחנה יהודה התעוררו עם צמדים, אפילו קיבלנו 2:2 מכפר קאסם וכפר שלם, אבל יותר סגנון חופשי לא יזיק למאמנים.

ב-5 משחקים בליגה הלאומית בשישי האחרון נכבשו 22 שערים. ממוצע של 4.5 למשחק. הפועל ירושלים כבשה רביעייה, 4 קבוצות כבשו שלישיות, שתיים צמדים, והמחזור יושלם עם עוד שלושה משחקים ביום שלישי. בלאומית, מתקרבים לפליאוף ומשחקים! בליגה א', רק חצי עונה על הסקאלה, מה הבהלה? שחררו ניצרה!

 

טוב זה הינו טור דעה 

הוסף תגובה
תגובות
  1. לך לצפון ! טור הזוי ולא מדויק של עוד אחד שחושב שהמציא את הגלגל (ליגה א 25-01-2016, 16:20)
  2. ל-1 מה אתה מבלבל את המוח (ליגה א' 25-01-2016, 17:23)
    הכתב הכי איכותי של גולר 1 (רק הקהל של מרמורק איכותי יותר)
  3. יאללה תעשו סקסציה! נס ציונה אימפריה! (כדורי המלך 25-01-2016, 17:26)
  4. סקציה עוברת שלב (רביב 25-01-2016, 17:37)
  5. שיכוניה (יצחק כהן 25-01-2016, 17:38)
    עופר היקר...ניכנסת לשיכון בהיתלהבות גדולה.ואיתם התוצאות...בבקשה תחזיר להם את הביטחון יש חמר גלם מעול
  6. לאלון סגל לך למרמורק (הבורר 25-01-2016, 17:41)
  7. לאלון סגל לך למרמורק (הבורר 25-01-2016, 17:41)
  8. סגל תצזור ללמוד אין לך מושג בכדורגל (ggman 25-01-2016, 18:40)
    נס ציונה חחחחחחח
  9. לשערוקי אצלכם כתב זה כתב עגלה ,בטח יראו אותו עם (אוהד כדטרגל 25-01-2016, 19:56)
    בקבוק שתיה ביד ורמת כתיבה על הפנים.באמת מה שהמרמורקים אומרים עליכם כנראה שזה נכון ,ברברים ולא יותר .
  10. הטור של אלון בכיוון הנכון (אוהד כדורגל 25-01-2016, 20:01)
    הבחור כותב בחוכמה ובפלפולי שפת הכדורגל. ישר כח בחור. גולר תמשיכו עם כתבות מסוג זה
  11. כתבה מעולה (אני 25-01-2016, 20:58)
    אלון יישר כוח על הכתבות, ענייניות, משקפות ומקצועיות. אין ספק ששידרגת את גולר בגדול.
  12. ארז נאמן בעשרות מונים יותר רהוט מהכתבון הזה (ליגה א 25-01-2016, 21:03)
    פשוט תלוש מהמציאות
  13. כתיבה ברמה גבוהה.כל הכבוד גולר!! (שיכוניה 25-01-2016, 22:23)
  14. אלונסו הגדול. (איציק בוקרה 26-01-2016, 17:10)
    אלון סגל הוא אמנם אוהד מרמורק מוצהר אבל זה לא מפריע לו לסקר את מכבי שעריים באובקטיביות ראויה להערכה. אני ורבים מאוהדי שעריים מעריכים ואוהבים את אלונסו מעבר לרמה הגבוהה בעיתונאות הוא אדם מדהים ואהוב.