משהו טוב קורה באורנית

לאחר שפרש מכדורגל לפני כ-6 שנים מאותה הפועל אורנית , שב בן שושן לקבוצה לאחר שעידו אגוזי ז"ל נהרג בתאונת דרכים . בן שושן, מי שנחשב למאמן מהבכירים והמוכשרים שיש בליגות הנמוכות חושב : "יש באורנית תנאים מצויינים והנהלה תומכת שרוצה שנצליח. יחד עם זאת, אנו עובדים בקבוצה להוסיף את שמו של אגוזי בשם הקבוצה"

  • על ידי: מערכת גולר
  • 26-01-2016
  • 08:48

ליאור בן-שושן פרש מכדורגל פעיל לפני כ-6 שנים כשהיה במדי הפועל אורנית , בן שושן הגיע לאמן את אורנית לאחר מותו של עידו אגוזי ז"ל לפני חודשיים , אגוזי רצה שבן שושן יחתום בקבוצה מתחילת העונה וזה לא הסתדר מסיבות שונות , לאחר מותו הנהלת אורנית פנתה לבן שושן על מנת שיגיע ויעזור לבנות קבוצה חזקה לזכרו של עידו ובכדי שימשיך את המורשת , במצב הזה שום דבר לא היווה שיקול עבור בן שושן והוא הסכים מיד .

 

מאז פרש בן שושן ממשחק פעיל שימש כמנכ"ל ומנהל מקצועי באילת , היה המאמן הראשי של מספר קבוצות – לזרוס חולון , טירת שלום , בני יהוד , גבעת שמואל ובית"ר אריאל עד שהגיע לאורנית .

 

מאז הגעתו לאורנית מטרתו היחידה הייתה לבנות קבוצה חזקה שתתמודד בצורה ראויה ומכובדת בסיבוב השני של הליגה כשהמטרה היא להתמודד בעונה הבאה על העלייה .

לאחר הגעתו של בן שושן הקבוצה ערכה משחק לזכרו של עידו אגוזי ז"ל נגד הפועל פ״ת לפני כחודש וחצי ובאותו מעמד נערך טקס לקריאת המגרש על שמו .

 

             (צילום: רוויטל הירש)

 

בעוד כחודש אמורה אורנית לקיים משחק נוסף לזכרו נגד וותיקי בית״ר פרדס כץ , בה שיחק עידו ז״ל מספר שנים ובמקביל עובדים בקבוצה על הוספת שמו של אגוזי בשם הקבוצה .

 

הנהלת הקבוצה ביחד עם בן שושן שמו להם גם כמטרה לשדרג את מחלקת הנוער ובעונה הבאה גם תיפתח קבוצת נוער בנוסף לקבוצות הילדים והנערים הקיימות , שניים מבין שחקני קבוצת הנוער העתידית כבר משתלבים בצורה יפה בבוגרים וזה אחד הדברים עליהם מקפידים בקבוצה ,לבנות תשתית לשנים הבאות על מנת לשלב הרבה שחקנים צעירים ומוכשרים אך לא פחות חשוב מחויבים .

 

כמו כן בקבוצה מנסים למשוך ספונסרים וקהל שיעזרו למועדון להתקדם ולהשתדרג .

 

ליאור בן שושן וקבוצתו:"רוצים לבנות מועדון חזק באורנית" (צילום: רוויטל הירש)

 

בן שושן מעיד על המועדון : "יש פה תנאים מצוינים ביחס לליגות הנמוכות והנהלה טובה ותומכת ללא כל אינטרס , הנהלה שמשקיעה מזמנה וכספה וכמעט ללא תקציב עושה יש מאין ודואגת לרוב הצרכים שלנו ומגבה את הדרך שלי ומבינה שכדי להצליח אין דרך אחרת . "

 

עוד מוסיף בן שושן על רמת הליגה : "הליגה השנה חזקה ותוססת ויש הרבה קבוצות בתחתית שרק בגלל חוסר מזל , פציעות ובעיות אחרות לא נמצאות היום למעלה ומסוגלות לנצח גם את קבוצות הצמרת .

יש קבוצות עם תקציבים גדולים מאד כגון: אריאל , ג׳ת וקלנסוואה , אבל לדעתי מי שתעלה בסופו של דבר זאת שמשון כפר קאסם שיש לה שחקנים מנוסים וטובים ואת ההגנה הכי חזקה בליגה שזה יתרון עצום , כי ליתר קבוצות הצמרת יש התקפות חזקות מאוד , אך לכולן יש בעיות בחלק האחורי . "

 

בן שושן על הנצחת עידו אגוזי ז"ל : "אנחנו מקפידים לעשות לפני כל אימון ומשחק אשכבה לעידו אגוזי ז״ל וכחלק מהתדריך לכל משחק בצד המנטלי אני אומר משהו מפרשת השבוע ומקשר אותו למשחק לעילוי נשמת עידו ז״ל . "

בן שושן, אחד המאמנים הטובים והמוכשרים בליגה. (צילום: רוויטל הירש)

הוסף תגובה
תגובות
  1. פשוט גאון כדורגל (שחקן 26-01-2016, 11:01)
    הייתי מחכה לכל אימון כשיחקתי אצלו,אתה מרגיש שאתה בקבוצה מליגת העל,התשוקה למשחק,ההשקעה,המקצוענות וההבנה שלו במשחק,פשוט חוויה.
  2. מאמן מוכשר אבל חולה פרסום (יוסי 26-01-2016, 13:15)
  3. מאמן נדיר (מוטי כהן 26-01-2016, 16:12)
    אני אישית נתקלתי בו במספר סיטואציות וזה פשוט להתפעל מההתנהלות והאיכות של המאמן הזה,מקצוען ברמ״ח איבריו. רק בליגת העל ומעלה קורים דברים כאלה ותוסיף לזה את הידע העצום והוא גם מכיר כל שחקן וקבוצה בארץ כמעט,פשוט ללמוד ולעשות העתק-הדבק.
  4. מאמן על (שימי ביטון 26-01-2016, 21:53)
    תמיד עובד במקומות הכי קשים ובלי תקציבים ולא מוותר על עקרונות של משמעת,סדר ומקצוענות ומתמודד עם כל הבעיות של הליגות הנמוכות וגם עוזר להמון אנשים. באורנית צריכים להתגאות שיש להם מאמן ברמה הזאת ורק הוא יכול להמשיך את דרכו של עידו ז״ל בהמון כבוד.