הפועל קרית חיים חוזרת לחיים

הפועל קרית חיים, שהתפרקה לפני כ-40 שנה, חוזרת ובענק. הרבה תגובות נרגשות היו בקרב הותיקים של העיר, שחקני כדורגל נוספים מוזמנים להצטרף לפרויקט

  • על ידי: מערכת אתר גולר 1
  • 24-06-2016
  • 20:23

קבוצת הפועל קרית חיים שהתפרקה לפני כ-40 שנה חוזרת. ברגע שותיקי העיר שמעו את הבשורה, השמחה היתה גדולה ומלא תגובות מרגשות ושמחות הגיעו לקברניטי הקבוצה. מאמן הקבוצה, ליאור ידובניק, ציין כי באימון שנערך החודש הגיעו חלק מותיקי העיר וגם צעירים על מנת לראות במו עיניהם את הקמת הקבוצה המחודשת.

 

הקבוצה כבר עברה בהתאחדות ובתחילת עונת 172016 היא תתחיל את דרכה בליגה ג' שומרון מול קבוצות לא פשוטות ותנסה לפלס את דרכה לפסגה. כמו כן, בעלי הקבוצה והמאמן אמרו פה אחד: "אנחנו בשנת בנייה, אך תמיד הראש הוא לעלות ליגה". הקבוצה כרגע מתאמנת במגרש הסינטטי מאחורי בית נגלר שבקרית חיים והמגרש הביתי שלה למשחקי בית נכון לעכשיו הוא מגרשי אתו"ס בחיפה הדרומית. עיריית חיפה מעמידה את המגרשים לטובת המחלקה ללא תשלום.

 

חלק משחקני הפועל קרית חיים שחתמו בקבוצה.

 

כמה שרצינו לראות דרבי קרייתי, כנראה שמהלך זה לא יצא אל הפועל מכיוון שכרגע ראשי מ.ס הפועל קרית ים מעוניינים באיחוד עם מכבי עכו. האיחוד יצא לפועל רק בתנאי שחובות הקבוצה ישולמו ונראה שבעל הבית בקרית ים נחוש לבצע זאת על מנת לשחק בליגה ב. בנוסף, הפועל קרית חיים כבר התחילה להחתים שחקנים, אך מחפשת שחקני חיזוק נוספים וקוראת לכל המעוניין לבוא ולהיבחן. "אני פונה לשחקני כדורגל בסביבה שמעוניינים להצטרף לקבוצה להתקשר אליי למספר : 050-5853120" אמר מאמן הקבוצה, ליאור ידובניק.

 

מי שנמצא כבר בקבוצה וממשיך איתה עונה נוספת, זהו אדיר נמרוד כץ, השוער שאמר: "אני שמח לחזור לשחק ועוד יותר שמח לחזור לשחק בקבוצה שאני מאמין בה. עברתי עונה לא פשוטה ששברתי את הרגל ונאלצתי לעבור ניתוח, אך בעזרתו של המאמן והבעלים של הקבוצה אני עברתי ועובר תהליך שיקום על מנת לחזור ולעזור לקבוצה גם השנה ואתן את כל כולי למען הקבוצה".

 

אדיר נמרוד כץ, ממשיך עונה נוספת.

 

בסגל השחקנים אפשר למצוא שמות לא הכי מוכרים, אך באים עם לב ונשמה בכדי לעזור לקבוצה השנה והם : אלדן מחרז, שי ארפי, כפיר עזרן(ק), אור אספרנסה, מומי אמסלם, סימון פשיחאדזה, עומרי וקנין, עודד שרף ועמית אזולאי.

 

מערכת גולר מאחלת לקבוצה בהצלחה.

הוסף תגובה
תגובות
  1. מחזיקים אצבעות לעליות ליגות רצופות (משה 25-06-2016, 21:55)
  2. השוער (אחד שיודע 26-06-2016, 09:28)
    מי זה השוער הזה לא מוכר ואיזה ליגה יעלו קבוצה פח
  3. להחזיר עטרה ליושנה (יוסי אוהד מהעבר 07-07-2016, 02:51)
    מאחל המון בהצלחה לקבוצה ולהזכר בתקופה שקריית חיים הייתה קבוצה שהיה קבוצה שניתן להתגאות בה