הכירו את ההנהלה החדשה בכפר קאסם

הנהלת כפר קאסם התחזקה בקיץ האחרון כאשר טארק סרסור הצטרף ליו"ר החדש של כפר קאסם, בילאל בדיר. יחד הם מצפים לעמוד בציפיות של הקבוצה העונה - עליית ליגה. טארק שהינו שחקן עבר מהבכירים שהיו בקבוצה בעבר, נחשב לאיש עסקים אמיד ויחד עם בילאל צפויים לעונה טובה. האם היא תסתיים בעליה? ימים יגידו...

  • על ידי: מערכת גולר1
  • 26-07-2016
  • 14:12

מ.ס. כפר קאסם, אולי הקבוצה שהתחזקה באופן המשמעותי ביותר בליגה א' מחוז דרום, כאשר הקבוצה עברה שינוי גם בהנהלת הקבוצה כאשר יו"ר הקבוצה בילאל בדיר מונה לתפקיד וצירף את טארק סרסור שיחד ינסו לעמוד בציפיות הגבוהות של הקבוצה והן כמובן לעלות ליגה. 

בילאל בדיר, שבשנה שעברה היה חבר הנהלה בכיר בקבוצה והיה קובע רבות, נבחר העונה ליו"ר הקבוצה.

בילאל בתגובה לקראת העונה הקרובה טוען: "לקראת העונה הקרובה דאגנו להשאיר את רוב הסגל. ולחזק אותו בכמה נקודות שהיו חסרות לנו משנה שעברה. השנה שמנו דגש גם על סגל רחב. שיהיה ספסל בריא וטוב. מאמין שהכל יתחבר מהר. אנחנו דוגלים בכדוגל יפה בכפר קאסם ורוצים להמשיך את הכדורגל שהצגנו שנה שעברה. חשוב לנו שהצעירים שלנו ישתלבו כמו שנה שעברה ונגלה העונה עוד כמה צעירים מוכשרים ולאט לאט אנחנו בונים מועדון בריא שמתבסס על שחקני בית מעולים".

 

בילאל מסיים ולא מתבייש להצהיר: "השנה אנחנו רוצים לעלות ליגה. מקומה של כפר קאסם הוא בליגה לאומית. לקהל שלנו מגיע ליגה לאומית. ואינשאללה נעשה זאת העונה".

 

 

טארק סרסור. שחקן עבר ואיש עסקים מצליח. "רוצים להוות אתגר למקומות הראשונים העונה- עליה זה בונוס"

 

בילאל כאמור צירף את טארק סרסור. טארק למי שלא יודע נחשב לאיש עסקים עמיד מאוד בכפר קאסם. טארק ששיחק בעברו בקבוצה, הוא איש כדורגל שיודע הרבה ויתמוך אפילו בפן המקוצעי יחד עם בילאל מעבר להיותו חבר הנהלה בגלל היותו שחקן עבר מהטובים שהיו בכפר קאסם.

 

טארק בתגובה לקראת העונה הקרובה: "לפי חומר השחקנים שיש לנו פה אני לא רוצה לצאת בהצהרות אבל אנחנו נאתגר את שלושת המקומות הראשונים. לאחר שסבלנו שנה שעברה אחרי הסיבוב הראשון, מסגל שחקנים דליל שנבע מפציעות של שחקנים חשובים ועזיבתו של סאמח מרעב למכבי נתניה, אז הפקנו לקחים והעיקר שהבעיה הזאת לא תחזור על עצמה, לכן החתמנו סגל רחב וזה מורכב משחקני רכש מצויינים ושחקני בית טובים מאוד שיכולים להשתלב בבוגרים. רואים מהשחקנים שהחתמנו שחקנים איכותיים מאוד שיהווה אתגר לכל קבוצה בליגה העונה. יש לנו קבוצה חזקה ורק מחכים שהיא תתחבר ותהיה קבוצה חזקה. ואת זה חיים סירוטקין יעשה, חיים מאמן אחראי ומהטובים שיש בליגה ויודע מה הוא עושה. אנחנו סומכים עליו הוא מאמן מצויין והרכש שאנחנו רואים העונה זה הכל הוא הביא והוא קובע".

 

תמונות נוספות מאימום הפתיחה:

 

ה"גאון" חיים סירוטקין ועוזרו קיני ...האימון נראה ברמה גבוהה ובקצב גבוה

 

גיא סלם, שוערה החדש של כפר קאסם.

 

הסמל ושחקן הנשמה חליל פריג', הבלם המצויין של כפר קאסם ומהבלמים הטובים בליגה 

 

הרכש החדש של הכפר יחד עם אלעד כהן וגיא אבן הוותקים והטובים

 

קשרה של כפר קאסם, טל ארז...ממתין כבר לפתיחת העונה...

 

רכש חדש בקבוצה? 

 

 

הנהלה חדשה וחזקה בכפר קאסם השנה, טארק סרסור ובילאל בדיר.

הוסף תגובה
תגובות
  1. וי מאמן טוב הנהלה טובה קבוצה רכש מעולים (בדיר שלם 26-07-2016, 14:23)
    יאלה בהצלחה בלי לחץ אנחנו עולים השנה .תתנהלו כמו שינה שעברה עם הקבוצה
  2. לכפר קאסם (אזורניק 26-07-2016, 14:25)
    אתם חיים בסרט טוב.רק אזור עולה.או כפר שלם.אתם ויפו תילחמו נגד הירידה זבלים.
  3. לכפר קסם בהצלחה (שערוקי 26-07-2016, 14:31)
    מגיע לכם ליגה לאומית
  4. אחים בדם (יפואי 26-07-2016, 14:59)
    אפילו נתנו להם עוזר מאמן. קיני אוהבים אותך ביפו
  5. ינקו מודיע קבוצה אחת עולה וזאת כפר שלם אז נא להירגע לא קאסם ולא חוסן (עלייה במדרגות 27-07-2016, 06:52)
  6. יפו וקסם (ינקו 27-07-2016, 15:19)
    לא מבינים שליגה א זה הטופ שלכם פשוט לא מגיע לכם יותר חבורת אפסים
  7. הסמל שלנו (אני 28-07-2016, 01:00)
    עם כל הכבוד ויש כבוד ... הסמל שלנו זה עומרי עאמר . שחקן בן 20 שיש לו הצעות מהלאומית , אך רצה להמשיך בקבוצה , אז זהו עומרי הוא הבלם המצויין והסמל שלנו