אדום עולה: הפועל אשדוד גברה 2:5 על טירה

ליגה ג': כ-100 אוהדים ליוו את הקבוצה במשחק הניצחון הדרמטי מול המארחים. טירה צימקה את התוצאה, אך זה כבר היה מאוחר מדי. במחזור הבא הדרבי של אשדוד

  • על ידי: מערכת אתר גולר 1
  • 30-11-2016
  • 09:09

כ-100 אוהדים שליוו את הקבוצה. המשחק החל במשחק שקול ששני הקבוצות תקפו ורוה המשחק התנהל במרכז המגרש עם מתפרצות בשני הקבוצות.


בדקה ה- 35, דינאל אטיאס מקבל כדור חוזר בתוך הרחבה ומכניס את זה פנימה. לאחר הגול, האדומים השתלטו על המשחק ובדקה ה- 43 דניאל אטיאס שבעט מה-16 והכניס את השער השני. המחצית השנייה, התחילה בשליטה מוחלטת ורוב המשחק התנהל כמעט מתוך ה-16 של טירה. בדקה ה- 60 מספר מסירות חכמות הסתיימה מרגלו של נתן גנון שכבש את השער השלישי לאדומים.

מאמן האדומים, ביצע מספר חילופים כדי לתת לשחקנים לנוח כנראה לקראת הדרבי בשבוע הבא ולשמור עליהם. בשלב זה הכוחות התאזנו מאט כי טירה החלה לתקוף וליזום יותר. בדקה ה-75 פיני עייש, מאמן האדומים, ביצע מהלך מפתיע והכניס שחקן נוער בן 16.5 דוד עלמו ממחלקת הנוער של האדומים דבר שעשה את האוהדים האדומים מאושרים עוד יותר כי זו הדרך שהאדומים רוצים לייצר שבסופו של דבר שכל מחלקת הנוער יעלו לבוגרים.                

 

אוהדי אשדוד, מעודדים את הקבוצה בכל מקום. (צילום: מדיה האדומים)


בדקה ה-79, טירה יצאה למתפרצת ותפסה את הגנת אשדוד עם בלם אחד וצימקה ל-3:1. נראה שטירה החלו ליזום יותר ובדקה ה- 82 נקבע לטובתה פנדל מנגיעת יד ברחבה ושוב טירה צימקה ל- 3:2. בשלב זה, הרוחות התחממו בין הקבוצות ובדקה ה-84 החלו שני שחקני הקבוצה לדחוף אחד את השני כתוצאה מעבירה של טירה ולשניהם נשלף כרטיס צהוב. שחקן טירה שלא מוכן היה ללחוץ את היד לאחר שהשופט ביקש, המשיך לקלל ולדחוף וראה את הכרטיס האדום.

בדקה ה-86, קבע אסף בן גוזי מבעיטה חופשית מושלמת את התוצאה עם שער רביעי לאשדוד. שופט המשחק הוסיף 3 דק תוספת זמן ובדקה ה-92 היה זה דוד עלמו שהחל את המהלך ובמסירה חכמה לגדיף וורקאט השלים את החמישי  לאשדוד. בשבוע הבא, ייפגשו האדומים את בית''ר אשדוד וככל הנראה המשחק יתקיים באיצטדיון הי"א לדרבי חם ומרתק

הפועל אשדוד עם ניצחון גדול (מדיה האדומים)

הוסף תגובה
תגובות
  1. באים לסתום (שי 30-11-2016, 13:45)
    תפה לגרגמל
  2. רק ביתר אשדוד רק כנפו המלך (אלי 30-11-2016, 23:43)
    לירן שפיר תחנה אחרונה