"בעונה הקרובה קובי סוויסה יהיה שותף בבני יהודה חופים"

לאתר גולר התברר שאתמול, נחתמה העסקה שבה סיגלית אמר וקובי סוויסה יהיו שותפים בעונה הקרובה בקבוצת החופים של בני יהודה ניצן יחד עם אשר עזרן. האם בקרוב ירכוש את מכבי יפו? ימים יגידו... קובי סוויסה: "מאשר את הידיעה". תהיה לנו קבוצה חזקה שתתמודד בצמרת" אלי בן סולומון הספונסר הראשי: "שמח לתרום לספורט ובייחוד לקבוצה אותה אני אוהד. מאמין בצוות ומקווה להצלחות"

  • על ידי: אוהד רון
  • 05-05-2017
  • 08:00

קובי, על פי מקורות שהגיעו אלינו, אתה תהיה שותף לעונה הקרובה בבני יהודה חופים, האם זה נכון?

"אני מאשר את הידיעה. לאחר מו"מ שניהלתי מול מספר קבוצות שפנו אליי ורצו שאני אתרום להן, היה לי ברור שבסופו של דבר אחבור לחבר היקר שלי, אשר עזרן בבני יהודה ניצן לאחר ששנה שעברה היה לי כיף לעבוד איתו. להזכירך שנה שעברה היה שת"פ מצוין בינינו והגענו עד חצי הגמר המכובד. הייתה לנו קבוצה מצוינת ואין סיבה שהשנה לא תהיה לנו קבוצה טובה יותר. אני מבטיח שתהיה לנו קבוצה חזקה שמחה ובריאה".

 

אשר עזרן בעונת החופים הקודמת (אלעד שומינוב)

 

מדוע החלטת לתרום דווקא לליגת החופים, ולמה דווקא לבני יהודה?

"ליגת החופים היא ליגה כיפית, הרבה קהל מגיע, יש עניין, טלוויזיה משדרת שידורים ישירים, וזה כייף אחד גדול. ולאחר שחוויתי את העונה שעברה שמחתי להצטרף לקבוצה לאחר שהובטח שאהיה שותף מלא בהחלטות הקבוצה העונה. ולכן החלטנו שהמאמן יהיה אלירן מגול. אלירן חבר יקר ואיש מקצוע מעולה. שאני בטוח שהוא יבנה קבוצה חזקה ומצוינת ומדי פעם אפילו ישחק".

 

אלירן מגול יהיה המאמן ואולי גם ישחק (רמי גרידיש)

 

האם השותפות מסמנת את המטרה העיקרית שלך והיא להיכנס שותף כבעלים במכבי יפו?

"מכבי קביליו יפו היא קבוצה שאני אוהב כל החיים. אבל אני נמצא ותורם במקום שבו רוצים אותי, אני לא תורם במקום שלא רוצים ואשר עזרן הוכיח כמה הוא רוצה אותי והראה לי את הדרך שאני אוהב, ונתן לי הרגשה של בית ולכן אני נרתמתי לעזרתו וחתמתי יחד עם סיגלית אמר כבעלים של הקבוצה".

 

קובי סוויסה בעונת החופים קודמת, העונה גם בתור בעלים (מני בן ארי)

 

לאתר גולר נודע שהבאת ספונסרים לקבוצה החופים, ספר איך עשית את זה ואת מי הבאת?

"למרות תרומתי הנכבדה, הבאתי מספר ספונסרים כשהבולטים ביניהם הם משפחת בן סולומון שיש להם עסק מצליח של פרגולות וסוככים בשם "סככות האומנים", איציק ואביו אלי חברים שלי ושל סיגלית כבר מספר שנים, וכאשר הצעתי להם להשקיע בקבוצה הם ישר הסכימו ללא היסוס. וכמובן איציק בן סולומון יחזק אותנו בקבוצה".

 

איזה שחקנים החתמת?

"כמו שציינתי איציק בן סולומון חתם, ויחיאל צגאי חתם, ויהיו עוד שחקנים איכותיים שיוחתמו בשבועות הקרובים, אבל הכל תחת הסכמתו של המאמן אלירן מגול. מה שבטוח שאנחנו נדבר חזק בצמרת".

 

משפחת בן סולומון - "סככת האומנים", הספונסר הראשי של הקבוצה

 

אלי בן סולומון הבעלים של "סככות האומנים" אלי ובניו, והספונסר הראשי של בני יהודה ניצן שירזי בליגת החופים של הקיץ:

"שמח מאד לתרום לקבוצה שאותה אני אוהד והיא בני יהודה, בעבר איציק בני, גדל ושיחק במחלקת הנוער של בני יהודה, וכיום משחק ביניב חולון ועלה ליגה איתה. אני חושב שליגת החופים זו ליגה מעניינת מאוד. כל הפגרה אני נהנה לראות בטלוויזיה את ליגת החופים, ואני שמח מאוד לתרום לקבוצה אותה אני אוהד והיא בני יהודה ניצן".

על העסק אמר אלי: "העסק הוא בתחום הפרגולות והסוככים שבין לקוחותינו אחוזת נווה חוף, בנק לאומי, אולמי טרויה, נסטלה העולמית ועוד עסקים גדולים כולל השוק הפרטי... אנשים פרטיים ואנחנו באים מהספורט ונהנים לתרום לספורט שהוא דבר חשוב מאוד".

איזו קבוצה תהיה לכם בחופים: "אני מאמין שקובי סוויסה ואשר עזרן יבנו קבוצה טובה. אני סומך עליהם וחושב שיכולים אפילו להגיע עד הגמר".

 

סיגלית אמר על החתימה: "שמחה מאוד להצטרף לבני יהודה ניצן בליגת החופים. הכרתי את אשר עזרן והוא בן אדם מקסים, ואני רוצה לאחל לו מזל טוב ליום הולדתו. אני מקווה שהעונה נהנה כמה שיותר. אני אגיע למשחקים ומקווה שנצליח להגיע לשלבים הגבוהים ומבטיחה לתמוך לאורך כל הדרך, אני תומכת קובי בכל הכוח".

הוסף תגובה
תגובות
  1. קובי כל הכבוד (ליאור 05-05-2017, 08:25)
    יש לך לב זהב בהצלחה
  2. קובי וסיגלית (יפואי 05-05-2017, 08:26)
    קחו את מכבי קביליו יפו
  3. אחלה זוג מלכותי (אחלה קובי וסיגלית זוג מנצח 05-05-2017, 08:31)
    אוהבים אתכם
  4. בני יהודה (יוסי 05-05-2017, 09:04)
    בהצלחה חברים נבוא לעודדד
  5. גם למכבי קביליו יפו תמיד תיהיה פינה בליבי (בן סלמון אלי 05-05-2017, 09:09)
    א י מאוד מאריך את קובי סוויסה. וסיגלית עמר. שה היא אשת עסקים מצליחה. ותומכך מי כל הלב. ושה היה לנו בהצלחה בני יהודה ניצן וכמובן לא שוחח. את אשר עזרן. שה נהנתי להכיר
  6. קובי המלך חבל ששהנהלה שלנו זבל (יפואי 05-05-2017, 09:12)
    תראה כמה שנאה וטיפשות יש להנהלה ו האוהדים שלא תומכים בך ו מרחיקים אוהדים מהקבוצה . הם לא ינוחו עד ש יפו שוב תתפרק ו הפעם לצמיתות
  7. תגובה -3 (שמי 05-05-2017, 10:45)
    אחלה חומוס, אלק זוג מלכותי בבולגרית אומרים קפאק אי טינגירה תרגום סיר+ ומכסה זוג שחיים בלאלאלנד חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
  8. תגובה ל-6 (צחי 05-05-2017, 10:51)
    למה אתה לא מזדהה בשמך אתה יפואי אתה זבלה יש אחלה הנהלה ואחלה אוהדים ,בטח אתה ממחנה קובי סויסה תמשיך ללקק לקובי .
  9. אין כמו אבאלה בעולם (מרמורקי 05-05-2017, 10:59)
    איזה אבא חופר ומצחיק יש לאיציק כל משחק שהוא שיחק במרמורק היתה חוויה רק בזכותו
  10. וואו ידיעה מרעישה פששש (אוהד 05-05-2017, 11:27)
    איך לא מפרסמים בכל האתרים רכישה מדהימה חחחחחח די כבר עם האנשים ההזויים האלה רמה נמוכה
  11. עם לא אייל גולן אין אין מרמורק (מרמורקי יש. לך מזל 05-05-2017, 13:29)
    רק תן שם של שחקן במרמורק שה יש לא 6 עליות לבן סלמון יש
  12. הנהלה (יפואי 05-05-2017, 13:31)
    יש אחלה הנהלה אנשים רצינים שעושים את מלאכתם בשקט ובצניעות ולא כמוך אדון סויסה הברברן וקשקשן ליגת חופים זה יותר מידי בשבילך
  13. העובדות כואבות (תגובה להודעה 8 ו 12 05-05-2017, 18:16)
    1 למה לך מותר להיות במחנה מסוים ולאחרים לא ? 2 מי נתן לך להחליט מה נכון ו למי ? 3 העובדות מראות דיפו נכשלת כול שנה עם 10 מאמנים ו מאה שחקנים איך תסביר מי אשם ? התשובה הנהלה פח
  14. הנהלה (יפואי 05-05-2017, 21:04)
    ל 13 הכל מתחיל וניגמר בכסף