ליגת החופים בכדורגל בחסות א.תחזוקת אוטובוסים – מחזור 2!

המחזור השני של ליגת החופים נפתח עם הצעת נישואים מרגשת... אך למרות 54 שערים לא ראינו יותר מדי הפתעות... פ"ת עם מאזן מושלם, בית"ר וחדרה משיגות ניצחון ראשון... ראש העין עם ניצחון דחוק בפנדלים... עאמר יתים (רביעייה) וכפר קאסם ממשיכים להפציץ... כשגם חואן עם רביעייה משלו ונתניה הביסו את כרמיאל...

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 17-06-2017
  • 17:30

 

אברטון מציע נישואים (מני בן ארי)

 

הפועל פ"ת – בני יהודה – 2-6

המחזור השני נפתח כשהקפטן של פ"ת אברטון הציע נישואים לחברתו ופתח את המשחק בין פ"ת לבני יהודה בצורה מרגשת. פ"ת פתחה את המשחק בסערה וכבר בסיום השליש הראשון הוליכה פ"ת 0-4 משערים של צחי אילוז, דייגו מראדונה, עדי בנטורה ואברטון. אילוז קבע 0-5 מנקודת הפנדל. אלנתן סלמי כבש את השער הראשון לכתומים וצימק ל-1-5. מראדונה השלים צמד וכבש את השישי של פ"ת. אקורד הסיום היה של מאמנה של בני יהודה, אלירן מגול, אך זה היה מעט מדי ומאוחר מדי. פ"ת מנצחת 2-6 ומוכיחה שהניצחון בשבוע שעבר מול ראש העין לא היה מקרי בכלל...

 

אדיר דנין וצחי אילוז חוגגים (מני בן ארי)

 

איחוד סכנין – בית"ר ירושלים – 7-3

המשחק השני סיפק לנו מפגש פיקנטי בין שתי קבוצות שהפסידו בשבוע שעבר לאריות הליגה, איחוד סכנין ובית"ר ירושלים. רגע לפני סיום השליש הראשון, היכולת הטובה של סכנין באה לידי ביטוי ומוחמד עוואד מעלה את סכנין ליתרון ומשאיר את הבית"רים בהלם. עוד בשליש הראשון איתי בר דוד ניצל טעות של שחקני סכנין וכובש מהחצי, 1-1. דקה בשליש השני רפי עמרן ובר דוד קבע 3-1 מהיר לצהובים. ג'אברין צימק עבור סכנין אך כעבור 20 שניות רפי עמרן משלם צמד וקובע 4-2. וואיל חראבווי כבש שער יפה לסכנין והוריד את הקבוצות צמודות להפסקה. כבר בפתיחת השליש האחרון יקיר שינה כובש את החמישי ומרגיע את הספסל הצהוב. בשלב הזה הורחק איתי בר דוד וייחסר מאוד לבית"ר בשבוע הבא. עד הסיום בית"ר כבשה עוד פעמיים מרגליהם של גדעון שרביט ושער נוסף של שינה שהעניקו לקבוצתם את הניצחון. 7-3 לבית"ר ירושלים.

 

הפועל חולון – הפועל חדרה – 5-1

הפועל חולון שהפסידה בשבוע שעבר לבני יהודה, פגשה את הפועל חדרה שחייבת ניצחון על מנת לא להיכנס למשבר לאחר ההפסד בשבוע שעבר מול ת"א, חדרה קיבלה חזרה את שלושה שנעדרו בשבוע שעבר, גיא עיני שחזר מירח דבש, אסף חקאק שחוזר לאחר ניתוח ומיכאל קירטבה שחוזר לאחר הרחקה, זכר לעונה שעברה. בעשר הדקות הראשונות קיבלנו גישושים משתי הקבוצות, עד שהגיע מיכאל קירטבה שניצל נגיעת יד, הכניע את טבצ'ניק והוריד את חדרה ביתרון בסיום השליש הראשון. 4 דקות בתוך השליש השני, שלום אדרי עם מבצע יפה מצליח לאזן את התוצאה. 1-1. מכאן ואילך ראינו רק קבוצה אחת שכעבור 3 דקות, קיבלנו מהלך עם המון נחישות של עידו שרון שכובש ומחזיר את היתרון לחדרה. אופק יפרח הכפיל את היתרון עבור הלבנים של בוזגלו. בשליש האחרון קירטבה ואופק יפרח כבשו שוב וקבעו 5-1 להפועל חדרה!

 

רוח בכפר ת"א – ראש העין – 4-4 (2-1 פנדלים)

שבוע לאחר ההפסד לפ"ת רצתה ראש העין של ישראל צרפתי לצאת עםהנצחון! דייגיניו שחזר לשחק העלה את ראש העין ליתרון בדקה ה-11. שבע דקות בתוך השלישי השני נמרוד מכני מחזיר את ת"א למשחק לאחר שער שמוכיח הקרבה גדולה. עוברת דקה וחצי וג'וניור הברזילאי עם מספרת לא חזקה במיוחד מנצל טעות קשה של שוערה של ת"א חננייב ומחזיר לראש העין את היתרון. הזיגזג נמשך ואורן יחזקאל עם סיבוב גדול מאזן שוב את התוצאה. 2-2! רגע לפני סיום השליש השני אדריאן מחזיר את היתרון לראש העין. 4 דקות בתוך השליש השלישי ג'וטו מחזיר את ת"א למשחק וקובע שוויון ענק!

 

 

 

ג׳וטו מחזיר את ת״א למשחק (מני בן ארי)

 

אדיר שימשי מהפך ענק עם שער נהדר וגרם לראש העין להריח את ההפסד השני...אך שער דרמטי של דייגיניו קבע שוויון מטורף. 4-4. ההארכה לא הניבה מנצחת והקבוצות הלכו לבעיטות הכרעה. בהארכה דייגיניו וקובי בדש כבשו לראש העין וניצלו החמצה של ת"א שיורדת מאוכזבת בסיום. ראש העין מנצחת בפנדלים.

 

בן וולובלסקי וראש העין משיגים ניצחון ראשון (מני בן ארי)

 

 

א.תחזוקת אוטובוסים חיפה – בני כפר קאסם – 8-2

מי שרצתה להמשיך את המומנטום משבוע שעבר הייתה כפר קאסם, שכבר אחרי דקה עאמר יתים העלה את כפר קאסם ליתרון.

 

 

 

עאמר יתים כובש לכפר קאסם מוקדם מאוד (מני בן ארי)

 

אנדרי דה סילבה וחליל פריג קבעו 3-0 מהיר מאוד. בר שם טוב הגיע והצליח לצמק במעט את המשחק אך מהר מאוד אחמד סרסור, מועאד אמר ועוד שערים של עאמר יתים קבעו ניצחחן ענק. חיפה שמצידה לא הצליחה להתעלות על שבוע שעבר הצליחה לכבטש שער נוסף מרגליו של ניסן רביבו ותקווה להוציא נקודות בשבוע הבא. כפר קאסם יורדת עם ניצחון ענק – 8-2 לכפר קאסם.

 

שמעון אבו הבעלים של קבוצת א. תחזוקת אוטובוסים חיפה יחד עם בנו (מני בן ארי)

 

אביקו הספונסר הראשי של חיפה (מני בן ארי)

 

הפועל כרמיאל – מכבי נתניה – 7-2

המשחק המרכזי של המחזור הפגיש שתי מנצחות מהשבוע שעבר, מכבי נתניה והפועל כרמיאל עם שרון גורמזנו, מלך השערים של המחזור הראשון שקיבל חיזוק לקבוצתו – ויטלי גנון שהגיע לקבוצה לאחר שעזב את ראש העין לאחר מחזור אחד בלבד. בשליש הראשון לא ראינו שערים, אך זה לא סימן על הבאות.. 2 דקות בתוך השליש השני עומר הלוי נוגע בכדור בידו סמוך לשערה של כרמיאל, פארן בעט טוב, אך גסטון מזרחי עם הצלה גדולה! עוברת חצי דקה ופארן לוקח את הכדור וממרחק של 20 מטר מכניע את מזרחי. עוברת דקה והזר השני של נתניה, חואן, כובש לאחר סיבוב נהדר שלו וקובע 2-0 מהיר. 6 דקות בתוך השליש השני עומר בוארון כובש מהנקודה הלבנה. חואן כובש את הרביעי וקובע את תוצאת השליש השני, 4-0. בשליש השלישי גורמזנו כובש פנדל ומצמק, אך חואן כובש מהצד השני. עומר הלוי ואליחי צברי כבשו לקבוצתם, אך חואן גנב את ההצגה עם רביעייה גדולה וקובע את תוצאת המשחק, 7-2 למכבי נתניה!

צחי אילוז מוכיל שוב את היכולות שלו (מני בן ארי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. שווה אשתו של אברטון (מנצסטר 17-06-2017, 19:04)
  2. נתנו לאברטון בראש (בני יהודה 17-06-2017, 19:05)
  3. נו? מתי מכבי יפו קיבלה שש חתיכות? לפטר את המאמן מיד !! (קובי סוויסה 18-06-2017, 05:48)
  4. להנהלה. מכבי קביליו יפו (אשר עזרן 18-06-2017, 12:08)
    קובי סויסה תודה רבה לך על גיוס הספונסרים ועל העזרה לקבוצת החופים בני יהודה. אתה מלך אנחנו לוקחים אותך לכפר עזוב. את יפו הסמרטוטים אתה בן אדם גבר