ליגת החופים בכדורגל בחסות א.תחזוקת אוטובוסים – מחזור 4!

מחזור הרביעי בליגה החופים הסתיים, מחזור בו נכבשו 56 שערים כשת"א ממשיכה לדהור עם רביעייה של ג'וטו מול חולון החלשה... כפר קאסם משיגה את ניצחונה ה-20 ברציפות! חדרה מצליחה לנשום אוויר לאחר ניצחון קריטי מול פ"ת... ראש העין משייטת בקלילות מול בני יהודה... בית"ר מפרקת את חיפה... ונתניה עם תוצאה אסטרונומית מול סכנין... בשבוע הבא: כפר קאסם מול נתניה...

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 01-07-2017
  • 17:17

הפועל חולון - תל אביב - 6-3

המשחק הראשון הפגיש לנו את אחת הקבוצות המפתיעות ביותר - ת"א, מול אחת המאכזבות עד כה בטורניר - חולון שיודעת שזאת ההזדמנות האחרונה להשאיר לעצמה סיכוי להגיע לרבע הגמר. למרות פתיחה טובה יותר של חולון, לירן שריקי מכניע את יניב טבצ'ניק ומעלה את ת"א ליתרון. 3 דקות עוברות ואופיר חלוואני קובע שוויון מוצדק ומחזיר את חולון למשחק. דקה וחצי לסיום השלישף שלום אדרי מניף את הרגל בצורה נהדרת, כובש שער ענק וקובע מהפך! 1-2 לחולון בסיום השליש. שתי דקות בתוך השליש השני חלוואני היה חייב להגדיל את היתרון של חולון אך מחמיץ בצורה רשלנית מאוד. ג'וטו נתן לחולון לשלם במזומן שהוא קובע מהפך עם צמד משלו, 3-2 לת"א. עם פתיחת השליש השלישי ג'וטו משלים שלושער וזה כבר 4-2 לת"א.

 

דור לוי, מאמן גדול מתפתח בקבוצה של ת"א (מני בן ארי)

 

שלום אדרי עוד ניסה להחזיר את קבוצתו למשחק עם השער השני שלו אך זה לא הספיק לחולון לאחר שנמרוד מכני כובש שער ענק וכובש את החמישי של ת"א וג'וטו - כוכב המשחק קובע את תוצאת המשחק עם רביעייה משלו, 6-3 לת"א שמשיגה את המקום הראשון, חולון מאבדת סיכוי להגיע לרבע הגמר כשהיא עם 0 נקודות...

 

שחקני ת"א חוגגים ניצחון עוד ניצחון בדרך למקום הראשון (מני בן ארי)

 

בני כפר קאסם - הפועל כרמיאל - 2-6

המשחק המרכזי של המחזור הפגיש את כפר קאסם המושלמת מול כרמיאל. השליש הראשון היה צמוד מאוד, עד ש-30 שניות לתום השליש הראשון, עאמר יתים מנצל טעות של ציון אזולאי ומעלה את כפר קאסם ליתרון. משחק צמוד מאוד היה בין כפר קאסם לכרמיאל, 7 דקות בתוך השליש השני דור הלוי מצליח לאזן ומחזיר את כרמיאל למשחק. 1-1! כבר במהלך הבא אנדריי דה סילבה כובש מבעיטת החצי לאחר ששחקני כרמיאל לא יוצאים אליו לקול הצרחות של קוסטיקה. 1-2 לכפר קאסם.

 

השער היפה במשחק שייך לדניאל דה סילבה (מני בן ארי)

 

10 דקות בשליש השלישי כרמיאל מקבל מכה כפולה! ויטלי גנון מורחק לאחר שחכמון אמר שקילל אותו (ולא יוכל ליטול חלק במשחק הבא), ועאמר יתים כובש מבעיטת חצי וקובע 1-3. שתי דקות עוברות והדרמה נמשכת, בשנייה האחרונה של השליש ציון אזולאי מחזיר על הטעות ומצמק ל-2-3. איזה משחק נהדר. כפר קאסם לא רוצה להפסיד לאחר תקופה ארוכה ושוב, עם בעיטת הפתיחה עושה כפר קאסם תרגיל נהדר ודינו שחוזר מפציעה כובש את שערו הראשון העונה! 4 דקות לסיום יצאה כפר קאסם למתפרצת וכבשה את השער היפה במשחק, מהלך משולש נהדר שבסופו דניאל דה סילבה כובש שער ענק, 2-5 לכפר קאסם! עד לסיום דינו הספיק לכבוש עוד שער וקובע את תוצאת המשחק - 2-6 לכפר קאסם שנראית מצויין שבוע לפני המשחק מול נתניה.

 

עאמר יתים, ללא ספק המנהיג של כפר קאסם! (מני בן ארי)

 

הפועל חדרה - הפועל פתח תקווה - 3-4

הפועל חדרה אולי הקבוצה המאכזת ביותר עד כה, פגשה את הפועל פ"ת שהיא יודעת שהיא חייבת ניצחון על מנת לא להסתבך, פ"ת מצידה רצתה את הניצחון על מנת להתקרב ולהבטיח לעצמה את רבע הגמר ואף את המקום הראשון. שמונה דקות מהפתיחה, עמית שמש עם הוצאת כדור טובה לעברו של מיכאל קירטבה שעם סיבוב נהדר מכניע את אסף רז וקובע 0-1 לחדרה. שלשו דקות עוברות וערן סספורטס בועט כדור שטוח שרגע לפני השער קופץ ומטעה את רז וקבע את תוצאת השליש, 0-2 לחדרה.

 

סספורטס חוגג עם חבריו (מני בן ארי)

 

6 דקות בשליש השני, כדור קרן נהדר של אור אילוז מוצא את מראדונה שבועט מהאוויר ומכניע את עומרי אלון. 1-2. 2 וחצי דקות עוברות וחדרה מחזירה לעצמה את היתרון הכפול לאחר נחישות רבה של אופק יפרח שלא מוותר וכובש את השלישי של חדרה! סספורט מניף שוב את הרגל וכובש את השני שלו וחדרה כבר ביתרון של 1-4! שלוש דקות בתוך השליש השלישי צחי אילוז ואדיר חליפה מחזירים את פ"ת למשחק שקובעים 3-4 מהיר מאוד אך זה לא הספיק לחבורה של אילוז וצרפתי שירדו מנוצחים, 3-4 לחדרה של בוזגלו.

 

הספונסר הראשי של בני יהודה מסככות האומנים הגיע לצפות במשחק מקרוב (מני בן ארי)

 

בני יהודה - ראש העין - 6-1

שלוש וחצי דקות במשחק כדור חוץ מוצא את אלעד כהן שבועט מהאוויר ומוצא את החיבורים של לובטון, 1-0 לראש העין! לובטון עם הוצאת כדור שוער לא טובה מוצא דווקא את רגליו של ברוטוס שבועט מהאוויר, הכדור הולך לכיוון החוץ אך בשנייה האחרונה פוגע בחול וחודר פנימה, 2-0 לראש העין. דקה לסיום השליש אלעד כהן משלים צמד לאחר בישול של דייגיניו ובני יורדת בסיום השליש בפיגור של שלושה שערים.

 

משחק נהדר של אלעד כהן (מני בן ארי)

 

אלירן מגול כובש וממתיק את הגלולה של בני יהודה (מני בן ארי)

 

דקה בשליש השני בנג'מין ג'וניור כובש את הרביעי וזה כבר 4-0 לראש העין. חמש דקות בתוך השליש השני מי אם לא אלירן מגול כובש לבני יהודה וממתיק במעט את הגלולה. רגע לפני סיום השליש בנג'מין משלים צמד וקובע 5-1. קובי בדש כבש את השישי של ראש העין וקבע את תוצאת המשחק, 6-1 קליל לראש העין.

 

בנג'מין ג'וניור חוגג עם סלפי משלו (מני בן ארי)

 

בית"ר ירושלים - א. תחזוקת אוטובוסים חיפה - 2-8

בית"ר ירושלים שיחקה מול א. תחזוקת אוטובוסים חיפה, חיפה שהגיעה למשחק בידיעה שניצחון יבטיח לה את רבע הגמר למרות הכל, אך דווקא ירושלים פתחה נהדר, 30 שניות מהפתיחה יקיר שינה עם בעיטה אדירה לחיבור מכניע את דני שושן ומעלה את בית"ר ליתרון מהיר מאוד! איתי בר דוד, ניר כהן ויוסי אביטבול עם בליץ מטורף קבעו 0-4 לבית"ר כבר אחרי 5 דקות!!! אבי כהן הצליח לצנן מעט את ההתלהבות של בית"ר עם שער מצמק. ארבע דקות בשליש השני פריצה אדירה של יוסי אביטבול שמוצא נהדר את יקיר שינה מול שער ריק שכבש את החמישי ואף את השישי של בית"ר, 1-6 לבית"ר. בית"ר מתעללת בחיפה ואיבטבול כובש את השביעי. בו שם טוב עם אחד השערים היפים העונה מצמק ל-2-7 אך איתי בר דוד אחרי 10 שניות כובד את השמיני של בית"ר וקובע את תוצאת המשחק, 2-8 לבית"ר ירושלים.

 

שמעון אבו - איבד את ההזדמנות להגיע לרבע הגמר (מני בן ארי)


מכבי נתניה - איחוד סכנין - 3-12
עוד משחק שהוא ממש לא כוחות על הנייר לפחות הפגיש את מכבי נתניה ואיחוד סכנין, כבר לאחר דקה פראן הצליח לכבוש ולהעלות את נתניה ליתרון מהיר. בן בריגה כובש במהרה את השני של נתניה. אליחי צברי כבש את השלישי של נתניה כשמוחמד עוואד מצליח לצמק ל-1-3. אלון לוי לא נותן לסכנין לשמוח וכובש את הרביעי של נתניה. מוחמד בדארנה מראה שסכנין לא מוותרת וכובש את השני של סכנין. צמד של חואן ושערים נוספים של בן בריגה ואליחי צברי הורידו את נתניה ביתרון של 2-8 לפני השליש האחרון.

 

עוד משחק נהדר של הזר של נתניה חואן, רכש נהדר ששוה כל אגורה (מני בן ארי)


בשליש השלישי נכנס עבאס סוואן למשחק, וחמאדה ג׳בארין עם מספרת נהדרת כובש את השלישי של סכנין אך פארן מבשל שער נהדר לריידר, 3-9. עומר בוארון כובש פנדל ומעניק לנתניה שיא חדש עם 10 שערים. פראן ואלון לוי כובשים שערים נוספים ומשיגים ניצחון ענק, 3-12 לנתניה. האם זה יספיק מול כפר קאסם בשבוע הבא? נחכה ונראה...

עאמר יתים עם עוד מספרת גדולה (מני בן ארי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. חולון גרוטאות (דוד 01-07-2017, 20:10)
    מאמן בית שימוש אין לא מושג בכדורגל הגנה גרוטאות ושלום אדרי תותח שחקן חמור שהולך לקבוצה כזאת