"מקווה שנצליח לשמח את הקהל השנה"

מאמן הפועל בועיינה, רומן זולו, יודע בדיוק לאן הגיע אך לא מתכוון לצאת בהצהרות: "אנחנו משחק משבת לשבת". יודע מה חסר: "חייבים כאן מגרש ביתי". ומאמין כי זו השנה שיכולה לתת לו את הדחיפה קדימה

  • על ידי: מערכת גולר1
  • 11-07-2017
  • 10:02

הפועל בועיינה מליגה ב' עשתה מספר החתמות משמעותיות לקראת פתיחת העונה בה תתמודד, כך סביר להניח, מול עוד ארבע קבוצות על העלייה ביניהן צעירי כפר כנא, כפר מנדא, כאוכב ובני טמרה.

 

המאמן רומן זולו, שאימן 4 שנים במחלקת הנוער של הפועל נצרת עילית ולפני כן שימש כעוזר של עודד קוטר באסי גלבוע ובנוסף אימן את מכבי נצרת עילית בליגה ג' עד שאשתקד שימש כעוזרו של אייל לחמן בעפולה – מקווה שזו תהיה שנה טובה עבורו.

 

"יש לנו שחקני בית מצוינים מבחינה מקצועית ואנשים איכותיים. השילוב שלהם עם שחקני הרכש שהבאנו, ביחד עם עבודה קשה ורמת מקצוענות גבוהה, אני מאמין שיביא אותנו למקום גבוה בטבלה", אמר המאמן.

 

"בשנתיים האחרונות השקיעו פה המון כסף והצהירו על עליית ליגה. השנה אנחנו לא מצהירים על כלום. אנחנו נשחק משבת לשבת כל משחק לגופו על מנת לנצח. כשקיבלתי הצעה מבועיינה דיברתי עם שחקנים ומאמנים שהיו שם בשנים האחרונות ואף אחד לא אמר אפילו מילה אחת רעה על המקום. נפגשתי איתם והכרתי אנשים שמה שמעניין אותם זו הצלחת הקבוצה. נותנים לי את כל התנאים וכל הכלים להצליח".

 

"אחת הבעיות היחידות שיש למועדון הזה בשנים האחרונות היא שלא היה מגרש ביתי ובכל משחק בית היו נודדים למגרשים אחרים. לפי מה שאמרו לי בפגישות הראשונות, אז האצטדיון נמצא בשלבי סיום של הבנייה. אחד הדברים שדרשתי לפני שחתמתי הוא שיהיה לנו השנה מגרש בייתי גם אם זה יהיה בכפר וגם אם מחוצה לו העיקר שנשחק כל העונה במגרש אחד. סיפרו לי שיש קהל מדהים בבועיינה שמגיע לכל משחק בית וחוץ על מנת לתמוך בקבוצה – אני מקווה שנצליח לשמח אותו השנה".

הוסף תגובה
תגובות
  1. פרגון למאמן ולשחקנים (אבי 11-07-2017, 15:22)
    מאמין בך בהנהלה ובשחקנים בהצלחה
  2. כל שנה מצהירים על עלייה . ובסוף קבוצת אמצע טבלה . חחחח (צעירי כפר כנא עולים בהליכה 11-07-2017, 16:20)
    עם השחקנים שחתמו בקבוצה אלה שחקים שטובים לקבוצה שלא רוצה לרדת ליגה . חחחחחח
  3. היו עולים בשנה שעברה (נוגידאת 11-07-2017, 16:31)
    אם היה להם מגרש ביתי בשנה שעברה היו כבר בליגה א לא צריכה פילוסופיה כל עוד שיחקו במגרש אחת אין אלפחם הובילו את הטבלה ב5נקודות הפרש שעברו למגרש אחר התרסקו