קבוצה ביום: אסי גלבוע

אחרי שנים בהן אסי גלבוע הייתה קבוצת צמרת לגיטימית בליגה א׳ צפון, בשנתיים האחרונות משהו קורה שם, תקציב הקבוצה ירד משמעותית, מאמנים ושחקנים הולכים ובאים ובעונה שעברה רק במחזורי הסיום נשארה הקבוצה בליגה בזכות המאמן מוריס אוזן שהגיע באמצע העונה ולמרות הכל נשאר בליגה. העונה אוזן בנה את הקבוצה מחדש ואנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר מי בא? מי עזב? מי נשאר? ומהן המטרות של הקבוצה העונה... כדאי לכם לקרוא...

  • על ידי: רועי סימוני
  • 06-08-2017
  • 14:02

מאמן הקבוצה: מוריס אוזן

קהל: כ-200 אוהדים מגיעים למשחקי הקבוצה באצטדיון ״יעל״ בתענכים, רוב אוהדי הקבוצה הם ילדים שאוהבים את הקבוצה וגם בעונות הפחות טובות תמיד יהיו שם בכדי לומר את המילה, גם אם הם במיעוט ועל כך מגיע שאפו. 

שחקנים בכירים שעזבו: בני סימנטוב, אבי עמוס, גיא צרפתי, לידור כהן, שנהר מורד, יהודה גאנו, עידן דוד ואביב כהן.

 

בני סימנטוב עוזב את אסי גלבוע (מאור אלקסלסי)

 

שחקנים בכירים שהצטרפו: שי כנפי, אופיר שמילוביץ, עפיף נאזל, לירן שריקי, דן כהן ואייל ברזני.

שחקנים בכירים שנשארו: עדי אלישע, איתי שאול, עידן שפשה וזיו סוויסה. 

שחקנים המועמדים להצטרף לקבוצה: שוער, קשר וחלוץ לפי מגבלות התקציב של הקבוצה. 

תקציב הקבוצה העונה: 850 אלף שקלים, כ-200 אלף ש״ח פחות מהעונה שעברה.

 

מאמן הקבוצה מוריס אוזן אמר לקראת העונה הקרובה: ״העונה אני פותח את העונה באסי גלבוע מההתחלה ולא כפי שקרה שנה שעברה שהגעתי באמצע העונה, בניתי קבוצה שמתאימה לקו שאני מאמין בו, שחקנים צעירים ומוכשרים לצד שחקנים בכירים ומנוסים, אני מאמין שנוכל לתפוס מקום טוב באמצע ואם נאמין קצת נוכל גם להפתיע ואולי להצליח להיכנס לפלייאוף העליון. לדעתי הליגה השנה תהיה באותה רמה של כל הקבוצות מלבד 3 קבוצות שהתחזקו בצורה משמעותית, והן תתמודדנה על כרטיס העליה״. 

 

הערכה שלנו: הקבוצה תסיים במקומות 5-8 וכמו שמוריס אוזן אמר, "העונה הליגה תהיה שוויונית" אז גם אנחנו חושבים שבסיטואציה מסוימת המילה פלייאוף עליון לא תהיה מילה גסה עבור אסי גלבוע.

מוריס אוזן הוא ללא ספק אחד המאמנים הטובים ביותר בליגה א׳ צפון (מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. איכסל ועוד 15 (עומאר 06-08-2017, 15:49)