אור יהודה הדיחה את רו"ח מגביע המדינה

מ.כ. אור יהודה אירחה את רו"ח לסיבוב השני של גביע המדינה והצליחה להכריע את ההתמודדות כבר במחצית הראשונה. שערים של אריאל ענבי ויוני יקיר שלחו את רו"ח הביתה, ואת קבוצתו של יעקב טל לסיבוב הבא...

  • על ידי: גיא צמח
  • 10-09-2017
  • 08:53

בצהריי יום שישי, במסגרת סיבוב ב' של גביע המדינה, אירחה מ.כ אור יהודה המתחדשת את רו"ח שניצחה בשבוע שעבר את נחלת יהודה בהארכה.
עבור אור יהודה היה זה ניסוי כלים ראשון שבו הציגה את שחקני הרכש עדי בויטר, ליאור ראובן, מאור מרציאנו ארנון טמיר וקובי בדש. 

המשחק נפתח בשליטה מוחלטת של אור יהודה, מה שסימן את העתיד להתרחש במחצית הראשונה. בדקה ה-11 היתרון של אור יהודה במגרש התממש לידי כיבוש שער, כאשר כדור קרן של כוכב אחוואל פגש את ראשו של הבלם אריאל ענבי ומשם לרשת, 1-0 מוצדק לאור יהודה.

 

 

אור יהודה עולה ליתרון מוצדקת (גיא צמח)

 

הלחץ של אור יהודה נמשך, ושמונה דקות לאחר שער היתרון, כדור קרן קצר של יוני יקיר מגיע למרציאנו שמגביה מצוין לקובי בדש שמ-3 מטר נוגח מעל המשקוף. בדקה ה-30 קיבלנו התקפה ראשונה של רו"ח ת"א, כאשר עמית קמחזי מוצא  את מתן מלכא שממרחק של 14 מטר בועט החוצה.

חמש דקות לסיום המחצית, אור יהודה מנצלת חור במרכז ההגנה של רו"ח שמותירה את בדש מול השוער, בדש מוצא את יוני יקיר שקובע 2-0.

 

יעקב טל יכול להיות מרוצה מניצחון קבוצתו (גיא צמח)

 

בפתיחת המחצית השנייה אור יהודה הורידה את הקצב ולמעשה נתנה לרו"ח להשתלט על המשחק, 13 דקות במחצית השנייה, רו"ח כמעט צימקה את התוצאה כאשר כדור ארוך מצא את אורן כוכבי בקו שמאל, שהוציא כדור רוחב מצוין לאורדן כהן שסחט הצלה אדירה של עדי בויטר.

 

השליטה של רו"ח נמשכה עד לסיום אבל ללא הועיל, מה שקבע כי אור יהודה ממשיכה לשלב הבא אבל תהיה חייבת לשפר את יכולתה על מנת להוות גורם משמעותי בצמרת הליגה. מילה טובה מגיעה לשופט המשחק חן בן סימון ועוזריו ששלטו במשחק לכל אורכו ,יישר כח!

אור יהודה בשלב הבא (גיא צמח)

הוסף תגובה
תגובות
  1. בהצלחה מאור מרציאנו (עירוני אשדוד 10-09-2017, 10:53)
    שחקן גדול ואדם ענק אוהבים אותך
  2. כתבה מדויקת (מתעניין 11-09-2017, 08:26)
    אור יהודה הראו עליונות מוחלטת במצית הראשונה. בשניה רו"ח שיחקו טוב ודי שלטו .
  3. משחק (חיים 13-09-2017, 12:42)
    אים יום שישי נשחק איך ששחקנו בגביע אז אין מה לדאוג ננצח בקלות