"הלב אומר טבריה, השכל אומר איכסל"

כך אמר ירון דוד, האיש שניהל בליגה הלאומית את טבריה ועדיין עוקב אחרי הקבצוה בליגה א. ירון מכיר את ליגה א יותר טוב מהרבה אחרים, חושב שהפועל איכסל תעלה ליגה, אך גם כפר כנא, הרצליה וטבריה יכולים להפתיע. רובי חיפה? כנראה שנגמר להם הכסף אם הם משחררים חלוץ ברמה של בן עשור.

  • על ידי: אוהד רון
  • 14-11-2017
  • 15:18

ירון דוד, האיש שהיה בהנהלת עירוני טבריה בשנים הכי יפות של טבריה בעשור האחרון, עדיין מלווה את ליגה א ויודע ומכיר את שחקני ליגה א אולי יותר טוב מכל אחד אחר. ירון חושב שמי שתעלה ליגה העונה היא הפועל איכסל. שאלנו אותו למה איכסל? הוא ענה"אם הם יעמדו בתשלומים שלהם כלפי השחקנים שלהם, הם יעלו ליגה. יש להם סגל עמוק. בכל משחק יכול לעלות שחקן אחר ולהביא את השינוי ולדאוג לניצחן. כל שחקן בספסל שלהם יכול לשחק בכל קבוצת צמרת ליגה א.

 

ירון, אתה מזוהה הכי הרבה עם טבריה, מה דעתך עליהם העונה? " טבריה זאת העיר שלי. אני אוהב את העיר ונאמן לקבוצה שלי, אבל לדעתי הסגל העמוק של איכסל יכריע כי טבריה בנו קבוצה חזקה מאד אבל סגל קצר ולאורך עונה כל כך ארוכה חייבים סגל רחב יותר ועם אפשרויות גדולות וטובות על הספסל.

 

מה אתה חושב על הפועל כפר קנא?

ירון אומר" כפר כנא גם יכולים להפתיע העונה. יש להם קבוצה טובה שחקנים מצויינים. והם עוד יתחזקו בהמשך וזה הכוח הגדול של הקבוצות כמו כפר כנא, הם פתחו את הונה עם תקציב קטן וסגל מצומצם, ולאחר כמה מחזורים קיבלו תיאבון ויכולים להפתיע את כולם.

 

רובי חיפה, אם שיחררו שחקן כמו בן עשור, זה אומר שמצבם הכספי לא טוב בלשון המעטה. צילום: מאור אלקלסי.

 

לגבי הפועל הרצליה ירון חושב," יש להם תנאים מהרמות הגבוהות בארץ, מגרשים, מאמנים, סגל שחקנים  אבל הם צריכים להתחזק בעוד שלושה שחקנים משמעותיים כדי לעלות ליגה. הם יכולים להתחזק העונה אבל הכל תלוי בהם.

 

לגבי רובי חיפה ירון חושב:" אחרי השחרור הלא ברור של החלוץ המצויין שלומי בן עשור. שקשה לי להאמין שזה שחרור על רקע מקצועי כי אני מכיר את השחקן הוא שיחק אצלנו בטבריה. שחקן מעל ליגה א ולא יכולים לספר לי סיפורים, ואם השחרור שלו כנראה שהם וויתרו על העליה העונה וחבל. גם זיסקינד אחד מצויין לא יכול לעזור להם."

 

 

ירון מסיים ורוצה להבהיר שהיה שטבריה תעלה לליגה הלאומית, ושאלנו אותו למה הוא רוצה שטבריה יעלו?

"קודם כל זאת העיר שלי. ואם טבריה יעלו יהיו חייבים להאיץ את בניית האיצטדיון. שיהיה לילדים שלנו איפה לשחק ולהתאמן על מגרש ראוי. והרבה ילדים מהאזור ירצו להצטרף למחלקות הנוער בטבריה. ואולי טבריה תוכל לייצר כמה שחקני בית לקבוצה הבוגרת. חבל ששחקנים טובים עוזבים  את טבריה למכבי חיפה, קרית שמונה. והכל זה בגלל שאין מספיק תנאים לבנות את דור העתיד בטבריה. אני מקווה שיסיקו מסקנות ויאיצו את בניית האיצטדיון בטבריה".

 

שיהיה בהצלחה!

ירון דוד, האיש שניהל את טבריה בלאומית...צילום: יח"צ.

הוסף תגובה
תגובות
  1. רק אתה תעלה אותנו (לירון 14-11-2017, 18:12)
  2. אחלה ירון (מכיר אותו 14-11-2017, 18:12)
  3. אכסאל (אשרף 14-11-2017, 18:55)
    כמו שאמרת רק אכסאל עולה והכסף זה לא בעיה יש אוהד טרם 400000שקל
  4. תתעסק בשכונה של טבריה (הפועל רובי 14-11-2017, 21:18)
    אל תדאג לרובי ולכספים שלה. תתעסק בענינים של טבריה.
  5. אוהבים אותך בטבריה (לירון 15-11-2017, 17:12)