שיכון ותיקים בדרך לצמרת עם 3-0 מול בית"ר יפו

מחזיקת הגביע שיכון ותיקים אירחה בביתה את בית"ר יפו העיקשת, למשחק שלא התעלה לרמה גבוהה, אך שיכון ותיקים ידעה לקחת את הנקודות ולהידבק לצמרת בדרך להשיג עוד מטרה שהציבה לעצמה, לסיים באחד משלושת המקומות הראשונים

  • על ידי: גיא צמח
  • 19-11-2017
  • 09:30

המשחק החל בגישושים, אך ככל שחלף הזמן שיכון ותיקים השתלטה על המשחק ובית"ר יפו עשתה מה שהיא טובה בו וזה להסתגר ולנסות לצאת למתפרצות (נגד צפרירים והשקמה זה עבד), בדקה ה-20 השליטה של שיכון ותיקים סוף סוף הניבה פירות, דודו ביטון חלוץ הקבוצה לא התקשה להכניע את השוער מקרוב לאחר כדור שהורחק לא טוב מהגנת בית"ר יפו, 1-0 לשיכון ותיקים.

 

דודו ביטון כובש השער הראשון 

 

שתי דקות לסיום המחצית התוצאה הוכפלה, שון צופי העביר כדור לדודו ביטון שהוציא כדור רוחב מדוד לשרון אזולאי, ומה שנשאר לאחרון זה לדחוק מקרוב פינה ולקבוע את תוצאת המחצית 2-0 לשיכון ותיקים.

 

המחצית השנייה המשיכה באותה המגמה, שיכון ותיקים תוקפת ובית"ר יפו יוצאת למתפרצות, בדקה ה-75 זה גם עבד שבאחת ההתקפות נשרק פנדל לטובתה של בית"ר יפו אך הכדור נבעט מחוץ למסגרת. מספר דקות מאוחר יותר יפו נשארה ב-10 שחקנים לאחר שאחד משחקניה ביצע עבירה גסה במרכז השדה, וכמאמר הקלישאה מי שלא כובש סופט, בדקה ה-85 דקל גולן מרשית לשערה של יפו וקובע את תוצאת המשחק 3-0 לשיכון ותיקים.

 

מאמני הקבוצה משה שרון ואבי שמש וחברי ההנהלה פרץ מאיה ויוסי חזן

 

לסיכום: משחק לא גדול של שיכון ותיקים אך הם השכילו לקחת עוד 3 נקודות. ראוי לציון הוא שוער קבוצת הנוער של המועדון שהציג משחק טוב ושמר על רשת נקייה, בכלל נראה שמשהו טוב קורה בשיכון ותיקים כאשר צוות המאמנים אבי שמש ומשה שרון במקביל לריצה בצמרת נותנים במה לשחקנים שגדלים במועדון, ולראיה בקבוצה הבוגרת משחקים היום פאוזי אחמד ועבדולרסול פריס, שעלו בשנתיים האחרונות מקבוצת הנוער של המועדון ובמשחק הוזמנו לא פחות מ-4 שחקנים מקבוצת הנוער שאותה מאמן משה שרון: השוער אוראל כהן, ישראל זוואדי, עיליי שלום ואוראל בצרי.

 

משה שרון מאמן הקבוצה השוער אוראל כהן וירין גולן

בשיכון ותיקים מטפחים צעירים: עבדולרסול פריס, אוראל בצרי ועילי שלום

הוסף תגובה
תגובות
  1. אופק ברזני חתם במגדל העמק (אוהד 19-11-2017, 14:18)
  2. מה נהייה שיכון איפה הימים שלכם (יוני 24-11-2017, 20:19)
    היום הפסדתם משחק מצמרר חולשה