סיכום המחזור ה-7: ליגה ג' תל אביב

עוד מחזור הסתיים בליגה ג' תל אביב ואיזה מחזור היה, לנו 38 שערים ושלושה כרטיסים אדומים.. מחזור ללא הפתעות מיוחדות כאשר בית"ר ר"ג דורסת, עוצמה מנצחת, נווה גולן חוגגת, שיכון ותיקים נדבקת לצמרת, השקמה מנצחת בדרבי , בית"ר עזרא מנצחת ושני משחקים של הקבוצות מיהוד מוכרעים בדקה ה-90 ורק פרדס כץ עדיין ללא ניצחון... הכל בסיכום של המחזור ה-7 שכבר מתחיל להראות של מה שצפוי לנו בהמשך העונה...

  • על ידי: גיא צמח
  • 20-11-2017
  • 09:47

צפרירים חולון – בית"ר ר"ג: 6-0

משחק חד צדדי לחלוטין התפתח באצטדיון המיתולוגי של צפרירים חולון, בית"ר ר"ג הביסה את צפרירים 6-0 משערים של: ליאב פרנקו (צמד), עידו עינן, בן בירן, רמי רוזוליו וציון אבבה. אין ספק שבית"ר ר"ג נבנתה על מנת לחזור אחרי עונה אחת בלבד לליגה ב', לפיכך נתנו למאמן המצוין שי כהן את כל הכלים על מנת לעמוד במטרה, מנגד בצפרירים הצנועה יחפשו את הנקודות במשחקים מול קבוצות "בליגה" שלה.

 

רמי רוזוליו המצטיין בשורות בית"ר ר"ג רודף אחרי זיו כבדה

 

אליצור יהוד – אליצור יפו: 3-3

הדרבי של אליצור סיפק משחק מצוין ודרמטי עם שישה שערים ושער שוויון דרמטי בדקה ה-93 של אלכס גורבצ'וב שהשלים שלושער, לאליצור יפו כבשו אייל זדה צמד וסער לארי.

 

השקמה רמת חן – ספרטק ר"ג: 1-3

הדרבי של רמת גן שייך לקבוצת השקמה ששלטה לאורך המשחק ועלתה ליתרון של 3-0 משערים של מיכה סוויסה וצמד של חזי ג'אן, בדקה ה-76 גל כבודי מספרטק עם שער מרהיב קובע את תוצאת המשחק, 3-1 להשקמה שממוקמת במקום הרביעי ופוזלת לעבר המקום השלישי שמקנה את הכרטיס למשחקי הפלייאוף לעלייה לליגה ב'.

 

נווה גולן – רמת ישראל: 3-6

איזה משחק התפתח במגרש בנווה גולן, ממש חתול ועכבר... נווה גולן הובילה 2-0 משערים של נדב אשכנזי ושער עצמי, בן גורן צימק ל-2-1, נדב אשכנזי השלים צמד וברוך נתנאלוב קבעו 4-1 לנווה גולן וכאן נראה שהמשחק גמור... אך שני שערים מדהימים של בן דיין קבעו 4-3 והמשחק חזר לחיים... קובי רום הוותיק ומאור בן שמעון קבעו שהנקודות תישארנה בנווה גולן. יש לציין ששתי הקבוצות סיימו את המשחק ב-10 שחקנים לאחר שניב עשור מרמת ישראל ומשה לוי מנווה גולן הורחקו.

 

בית"ר עזרא -פרדס כץ: 2-1

משחק שהפגיש את a,h הקבוצות שממוקמות במקום האחרון בטבלה ערב המחזור' הסתיים במהפך בדקה ה-93 של רפי אלמסרי המצוין, פרדס כץ עוד הובילה משערו של יעקב סבג בדקה ה-27 אבל נתנאל הרץ דאג לאזן את התוצאה כבר בדקה ה-45. מה שכן, היה שמח בבית משפחת חממי השבת.

 

עוצמה חולון – אינטר עלייה: 0-2

במשחק מאוד בינוני הצליחה עוצמה חולון לנצח את המשחק מול אינטר עלייה העקשנית מצמד שערים של אמיל אלייב מלך השערים של הליגה עד עתה עם 12 כיבושים. עוצמה ממשיכה לרדוף אחרי בית"ר ר"ג ולהשאיר את הפער מהמוליכה על 3 נקודות בלבד, מעניין אם עוצמה תצליח להשיג את בית"ר ר"ג, מה שכן צפוי לנו קרב מעניין.

 

שיכון ותיקים – בית"ר יפו: 3-0

משחק שלא התעלה לרמה גבוהה שבסיומו ניצחה שיכון ותיקים בצורה משכנעת אבל היכולת לא תספיק לה להמשך נגד קבוצות יותר חזקות, במידה ושיכון רוצים לסיים בין שלושת המקומות הראשונים הם חייבים לשדרג את יכולתם, נקודת האור היא שוער הנוער שעמד בקבוצת הבוגרים אוראל כהן ושמר על רשת נקייה. בית"ר יפו סיימה את המשחק ב-10 שחקנים לאחר ששחקנה הורחק לאחר עבירה גסה.

 

דודו ביטון ואורן סממה מובילים את שיכון ותיקים לעוד ניצחון

 

בני יהוד – מכבי אור יהודה: 2-3

במשחק ששוחק כבר בשבוע שעבר ניצחה בני יהוד את מכבי אור יהודה 3-2 מצמד של יניב אבדר ושער בדקה ה-90 של שי זוהר, לאור יהודה הבקיעו דן גיל ועודד פוזיס.

 

מצטייני המחזור

שחקן המחזור: שלושער שמתוכם שער שיוויון דרמטי בדקה ה-93 זיכו את אלכס גורבצ'וב שחקנה של אליצור יהוד בתואר שחקן המחזור, והוא זוכה בארוחה בבר המסעדה הלזרוביץ' בראשון לציון.

 

שחקן המחזור - אלכס גורבצ'וב חלוצה של אליצור יהוד מבקיע שלושער

 

מאמן המחזור: אבי עזר מאמנה של השקמה רמת גן מנצח בדרבי את ספרטק 3-1 עם לא מעט שחקנים חסרים בסגל, והוא זוכה בארוחה בבר המסעדה הלזרוביץ' בראשון לציון.

 

קבוצה מצטיינת: נווה גולן של המאמן גולן שאול עשתה ניצחון גדול על רמת ישראל החזקה , נווה גולן ממוקמת במקום ה-3 המוביל למבחנים לעלייה לליגה ב' ומראים שלא הכל זה כסף אלא הביחד – מי יודע אולי ישחזרו את העונה מלפני שנתיים? נאחל להם בהצלחה – הקבוצה זוכה בארוחה קבוצתית בבר המסעדה הלזרוביץ' בראשון לציון.

המאמן גולן שאול וקבוצתו נווה גולן נבחרו לקבוצה המצטיינת של המחזור לאחר ניצחון גדול דור צמח

הוסף תגובה
תגובות
  1. גולן יכול לאמן גן ילדים (ירון 20-11-2017, 11:27)
    ליצנים נווה גולן פשוט הכל הןלך להם
  2. בשנתיים האחרונות אמרו מקום 2.3 יהיה פיילאוף ולא היה כלום סקפטי לגבי זה . (דני השקמה 20-11-2017, 13:18)
    אים זה לא מופיע באתר ההתאחדות לכדורגל בסוף זה לא מתקיים.
  3. ל 2 (אחד שמבין 20-11-2017, 16:38)
    מקום 2 ומקום 3 ישחקו בפליאוף . זה כתוב בהתאחדות
  4. 6 נתנו לכם נווה (כהן 24-11-2017, 20:16)
    ואתם עוד מספרים מעשיות עשה מקום1 מלאך הגולן הזה