אוהד רון מארח את חיים לוי: תחזית ליגה א' דרום מחזור 11

השבוע החלטתי לארח את חיים לוי, מאמנה המצליח לשעבר של קרית גת. חיים חושב שמשחק העונה בין יבנה ונס ציונה יסתיים בתיקו. קרית גת ינצחו את מכבי יפו... האם כפר קאסם שוב לא ינצחו? האם חיים יצליח לגבור עליי? הרבה ניסו ולא הצליחו...שווה לראות...

  • על ידי: אוהד רון
  • 30-11-2017
  • 13:55

חיים לוי חושב על ליגה א דרום: "ליגה חזקה ומעניינת ופרט לשתי קבוצות, נס ציונה ומכבי יבנה שמתמודדות על העליה, עד עתה נס ציונה עם עונה גדולה, שאפו לעופר טסלפפה ויחד עם רונן זייגרמן ואלי כהן היו"ר הם עושים עבודה שקטה וטובה, מכבי יבנה קבוצה חזקה, מנוהלת מצוין חומר השחקנים לא נופל מנס ציונה להערכתי, המאבק יהיה עד סוף העונה. כל השאר הליגה מאד שווינית, ופרט להוד השרון החלשה והנאיבית, קבוצה שלא תהיה ערנית תמצא את עצמה בתחתית".

 

ונעבור למשחקים:

הפועל כפר שלם-הכח ר"ג, שכונת התקווה 14:00 יום חמישי!

אוהד: איזה כיף שהמשחק של כפר שלם ישוחק ביום חמישי! אני בטוח שזה ימשוך הרבה אנשים חובבי ספורט שיבואו למשחק בגלל שזה יום חמישי. לגבי המשחק, שתי קבוצות חזקות שיכולות לדבר חזק אבל שתי הקבוצות חסר להן עוקץ בחלק ההתקפי. הכח יכולים לעשות 200 פסים אבל בלי תכלס. הימור שלי: משחק רב שערים יהיה עם ניצחון לכפר שלם. 

חיים: כפר שלם קבוצה ביתית ואחרי ההפסד בשבוע שעבר לאזור, הם יעשו הכל להשאיר את הנקודות בשכונת התקווה. הכח ר"ג קבוצה לא יציבה ולכן אני רואה את המשחק הזה מסתיים בתיקו רב שערים. 

 

מ.ס. כפר קאסם- מ.ס. דימונה, כפר קאסם 12:15

אוהד: כפר קאסם מאכזבת לאחרונה עד מאד. הייתי בטוח שהחליפו מאמן כדי להשתפר, אבל עושה רושם שהם הולכים אחורה. ה"בוזגלוס" מאכזב אבל אני מקווה שינצחו את דימונה הלא יציבה ובטח לא ברמה של כפר קאסם בבית בכפר. הימור שלי: כפר קאסם ינצחו ויראו תצוגת כדורגל לקהל הגדול שאוהב כדורגל.

חיים: כפר קאסם הלא יציבה לא תרשה לעצמה הפסד שני ברציפות, אני מאמין שהמשחק יהיה צמוד ואני חושב שיסתיים בתיקו ללא שערים. מנגד דימונה עשתה ניצחון בשבוע שעבר ונותן ביטחון לקבוצה שלא ניצחה מחזורים רבים. הימור שלי: תיקו.

 

אוהד בוזגלו, קבוצתו חייבת לנצח את דימונה (רמי גרידיש)

 

עירוני קרית גת-מכבי יפו, קרית גת, 12:30

אוהד: קרית גת החליפו מאמן ולרוב כשמאמן חדש מגיע יש אנרגיות חדשות שמביאות לניצחון. מנגד מכבי יפו עושה רושם בתקופה טובה מאוד, מחצית מעולה מול יבנה וניצחון יפה על כפר קאסם מראים שיפו עולים על המסלול הנכון והעיקר שהם מציגים יכולת טובה ולא רק תוצאה טובה. קרית גת בבית עדיפים אבל עד שלא יהיה מאמן רציני הם יפסידו. הימור שלי: ניצחון של יפו. 

חיים: אני לא אובייקטיבי ולכן אני רוצה שקרית גת ינצחו את מכבי יפו. יפו קבוצה צעירה ומוכשרת אבל יפו תשאיר את הנקודות שלה בקרית גת. הימור שלי: ניצחון לקרית גת.

 

הפועל הוד השרון-הפועל מחנה יהודה, הוד השרון 12:30

אוהד: היורדת הראשונה לליגה ב' מהוד השרון פוגשת עוד קבוצה שנמצאת מתחת לקו האדום. איציק שאקי הלך ואנדריי חייב להוביל את מחנה לניצחון אחרת כבר השבוע הם יכולים להתחיל להתכונן לליגה ב'. הוד השרון חייבים לנסות לכפות תיקו למרות שהם יכולים לנצח. אבל הבעיה שהם יחשבו על ניצחון ויפסידו למחנה. הימור שלי: ניצחון למחנה יהודה.

חיים: הוד השרון עד מתי? אני רואה את הנקודה הראשונה של הוד השרון בבית. לא יודע מה קורה במחנה יהודה הם במשבר עמוק והתחושה שלי שהם יוציאו תיקו. הימור שלי: תיקו יספק את שני הצדדים. 

 

מ.כ. ירמיהו חולון-הפועל בקעת הירדן, חולון, 13:00

אוהד: חולון התחזקו השבוע משמעותית עם צירופו של גמליאל פרץ שאמור להתחיל לכבוש את כל המצבים שהקבוצה מגיעה אליהם. בקעת הירדן קבוצה נחמדה מאד ואולי אפילו הכי נחמדה בליגה, אבל מול חולון אני לא רואה סיכוי. הימור שלי: חולון ינצחו ויחזרו למאבקי הפלייאוף.

חיים: למרות שחולון בתקופה לא טובה, היא תנצח בבית. איציק בן סולומון המוכשר ותמיר פור הוותיק, תוסיף לזה את הרכש שהם עשו השבוע, חלימי ואסיף וגמליאל פרץ ולכן אני חושב ניצחון חלק לחולון. הבקעה מנגד לא יציבה במיוחד בחוץ. ולכן ישאירו את הנקודות בחולון. הימור שלי: ניצחון לחולון.

 

איציק בן סולומון, יוביל את חולון לניצחון? (מני בן ארי)

 

ביתר כפ"ס-הפועל אזור, כפ"ס 13:00

אוהד: שאפו ענק לכפ"ס על התיקו מול נס ציונה!! באמת תודה שעצרתם את נס ציונה, אחרת העונה הייתה גמורה כבר בשבוע שעבר. במשחק מול אזור מדובר בשתי קבוצות שעושות עונות גדולות ומגיע שאפו ענק ליוסי חכים ונועם שוהם שעושים חייל העונה. שני המאמנים בנו קבוצה מאוזנת שכייף לראות. אזור נראים יותר ממשומעים ויבואו להוציא תיקו בכפ"ס. הימור שלי: תיקו. 

חיים: כפ"ס עושה עד עתה תוצאות טובות מאד. מנגד אזור מפתיעה מאוד עד עכשיו. הימור שלי: המשחק יסתיים בתיקו. 

 

יוסי חכים עושה חייל עם הפועל אזור (מני בן ארי)

 

מכבי שעריים-א.ס. נורדיה, שעריים, 13:15

אוהד: נורדיה עם ויקטור גנש על הקווים השיגו ניצחןן חשוב על קרית גת שבוע שעבר, אבל השבוע מול שעריים זה סיפור אחר. השערוקים עדיפים על הירושלמים בעיקר באופי לנצח משחקים שקולים. נורדיה נראים לי קבוצה נחמדה מדי כדי לקחת נקודות בשעריים. הימור שלי: ניצחון לשעריים.

חיים: שעריים בתקופה טובה. אני מאמין שהם יעשו ניצחון שלישי ברציפות על נורדיה, למרות הניצחון החשוב של נורדיה שבוע שעבר נגד קרית גת, אני לא רואה שנורדיה מוציאה נקודות בשעריים. הבימור שלי: ניצחון לשעריים. 

 

שאפו ענק לעופר טסלפפה (איתן ידגר)

 

מכבי יבנה - נס ציונה

אוהד: משחק העונה! מכבי יבנה מול נס ציונה, מקום שני מארח את הראשון. ניצחון של נס ציונה והליגה הסתיימה כבר במחזור הזה...וחבל... כל הליגה מחזיקה אצבעות למכבי יבנה ומקווה לניצחון שיפתח את המאבק. האמת, שני מועדונים שמגיע לשניהם לשחק בליגה בכירה יותר ולמרות החברות שלי עם הבעלים של נס ציונה אני מאחל להפסד שלהם כדי שהליגה תיפתח ויהיה עוד קצת מתח... אחזיק אצבעות ליבנה ובהצלחה! הימור שלי: יבנה ינצחו.

חיים: איזה משחק מעניין צפוי לנו השבוע. יבנה קבוצה חזקה בבית וחומר השחקנים של יבנה יוצא מהכלל. במידה ויבנה מפסידה את המשחק הפער יגדל ל-8 נקודות ויהיה להם קשה לסגור אותו. נס ציונה קבוצה טובה ומאומנת היטב, היא תעשה הכל כדי לא להפסיד את המשחק. אני חושב שיהיה משחק מעניין מאד. הימור שלי: אני הולך על תיקו עם שערים. 

 

לסיום: "אני מאחל לנו שתהיה ליגה טובה ומעניינת, והכי חשוב בלי אלימות ובהצלחה לקבוצות".

הוסף תגובה
תגובות
  1. אזור מפרקים את כפס 3 אפס תרשמו (אזורי בלב 30-11-2017, 15:53)
  2. מי זה אוהד רון, מה הוא קשור לכדורגל ? (גדי 30-11-2017, 18:01)
    עד עכשיו לא מבין מי זה אוהד רון, מה הוא קשור לכדורגל ? כי כל מה שהוא כותב ב"מארח" לא קשור לכלום.
  3. כאשר אנשי אזור מרימים ראש- הם חוטפים בראש. בדוק!!!! (נתי 30-11-2017, 18:01)
  4. להביא את חיים לוי (מחניאי 30-11-2017, 18:48)
    לאנשי מחנה לנסות להביא את חיים לוי שועל קרבות ותיק ויוכל להשאיר את מחנה ליגה