הפנויים של גולר

הליגה בעיצומה, והרבה קבוצות מחפשות להתחזק בתקופה הזאת של העונה עם שחקנים ומאמנים שישדרגו אותן רגע לפני סיום הסיבוב הראשון. אתר גולר מביא לכם את השחקנים הפנוייים הבכירים שצפויים לחזור למגרשים בתקופה הקרובה...שחקנים כמו יוני רביבו, רן בן שמעון, בר אהרוני, יחיאל צגאי , הם רק חלק מרשימה של שחקנים איכותיים שיכולים לעזור לכל קבוצה בליגה א'. ומאמנים? חיים לוי ואלי מזרחי הם רק חלק מהרשימה..

  • על ידי: מערכת גולר
  • 06-12-2017
  • 18:54

יוני רביבו- קשרה המצויין של מ.ס. כפר קאסם, מבוקש בכל קבוצה בליגה א וליגה ב, והרבה היו שמחים לראות את הקשר המחונן אצלם. שחקן קשר שכבש שערים ולמעשה מכל פס שלו יכול להיות שער. 

 

 

יוני רביבו, שחקן אחד הטובים בליגה א. מבוקש מאד . האלה איפה ישחק? (צילום: רמי גרידיש)

 

רן בן שמעון- חלוצה של מ.ס. כפר קאסם, שנה שעברה כבש 15 שערים, ונחשב לאחד החלוצים הטובים בליגה א. שחקן גבוהה עם נתונים טובים. יכול לשחק בכל קבוצה בליגה א. 

 

איתי דואני: השוער הצעיר והכישרוני (20) שסיים השנה גיל נוער במדי מ.ס אשדוד מליגת העל. מי שהשאיר במו ידיו את קבוצתו בליגת העל בשנתיים האחרונות ושיחק בנבחרת הנוער של אלי אוחנה. החל את דרכו בבוגרים העונה במדי הפועל ירושלים, החליט לעזוב את הקבוצה מהבירה. שוער בעל שיעור קומה שעוד נשמע עליו הרבה. 

 

איתי דואני, שוער צעיר ומוכשר. גדל ברמות הכי גבוהות בארץ. צילום: איציק נחמיאס.

 

יחיאל צגאי - קפטן הפועל בית שאן, עם עבר בליגת העל, שחקן מוכח ומוכר שיכול לשחק גם בליגה א צפון וגם בליגה א דרום. שחקן עם בעיטות חופשיות אדירות שמביאות הרבה נקודות.

 

מוחמד אזברגה- קשרה האחורי של מכבי דליה אשתקד, שהיה מהבולטים במסע ההישארות אשתקד, העונה שיחק בפרדיס מליגה ב וכבש 5 שערים. עזב את הקבוצה. 

 

בר אהרוני- השחקן המצויין, שוחרר מהכח ר,ג על רקע כלכלי ומחזיק במספר הצעות בליגה א. בר בעונה שעברה בליגה הלאומית ובמדי כפר שלם שם כבש שערים חשובים שהביאו את הקבוצה בסופו של דבר לפלייאוף העליון. בר יכול לשחק ולהוביל כל קבוצה בליגה א. 

 

בן חיון: הקשר כנף, עם עבר בליגה א, משחק בליגה ב בשנים האחרונות. בן עם שליטה טובה בכדור וכוח פריצה מהטובים בליגה. יכול לשחק בכל קבוצה בליגה ולעזור לה בחלק ההתקפי.

 

בן חיון, קשר מוכשר עם כוח פריצה גדול על הקו. צילום: רפי נחמיאס. 

 

דורון דריי: קשר אחורי "גרזן". קשר שמחלץ כדורים ואשר משחרר את קבוצתו להתקפה. שחקן אינטלגנטי שיודע להוביל קבוצה להצלחה. 

 

רפעת איברהים-קשר אחורי ומגן ימיני  של מכבי דליה עזב את הקבוצה בגל בעיות כלכליות בקבוצה. מגן קשר שיכול לעזור לכל קבוצה בליגה.

 

עידן אלול- בוגר מחלקת הנוער של בת ים. שחקן רב גוני שיכול לשחק כמגן ימיני וגם כבלם. יכול לשחק בכל קבוצה בליגה ב שיש לה שאיפות לצמרת. 

 

מג'ד יונס- חלוץ כרגע במכבבי שפרעם, מתנדנד, עם עבר בליגת העל וליגה לאומית. שחקן מהיותר טובים שיכול לעזור להרבה להרבה קבוצות בליגה. 

 

מאמנים:

עידן בראון- מאמנה של מכבי שעריים לפני שנתיים, והעונה מועמד לאימון הפועל בית שאן. מאמן צעיר עם נתונים טובים להצליח בכל קבוצה בליגה א.

 

עידן בראון, מאמנה הבא של בית שאן? ימים יגידו..בינתיים הוא מחפש קבוצה...(צילום: רמי גרידיש)

 

אלי מזרחי - מאמנה המצליח של מכבי דליה עזב את הקבוצה בגלל בעיות כלכליות של הקבוצה. מאמן צעיר וכישרוני שיכול לאמן ברמות הגבוהות של ליגה א'.

 

חיים לוי- מאמנה של קרית גת, מאמן וותיק שהצליח מאד במועדון הדרומי בשנים האחרונות. חיים מאמן מהטובים בליגה א ויכול לאמן גם בליגה א צפון וגם בליגה א דרום. 

 

איציק שאקי - מאמנה של מחנה יהודה, אומנם לא בנה את הקבוצה אבל הגיע לקבוצה שבוע לפני הליגה. הביא את הקבוצה למרכז טבלה אבל לאחרונה הקבוצה הפסידה והדרדרה למקום ה 15 וסיים את תפקידו. מאמן טוב שיכול לעזור להרבה קבוצות.

הוסף תגובה
תגובות
  1. בן לא זז מלזרוס (לזרוס 06-12-2017, 20:16)
    בן אוהבים אותך תישאר
  2. יוני בוא לעירוני (מני 06-12-2017, 20:37)
    בוא תעלה איתנו ליגה אוהבים אותך באשדוד
  3. חיים לוי (אחד שמבין 06-12-2017, 21:06)
    מאמן פח וקומבינטור
  4. מה עם אזור (אוהד 06-12-2017, 23:23)
    החיריה עכשיו יתחילו להדרדר למטה יופי סלם יבטט אל תשקיע כדי שתשקעו
  5. הכח בנשמה (אליאור 07-12-2017, 01:35)
    שכחתם לציין את אחד השחקני הגנה הכי טובים הליגה א דרום אילן שאולסקי לא מובן איך עדיין לא חטפו אותו ואפילו לא פרסמו פה את שמו בושה להכל שמשחררים שחקן כזה
  6. רק ליגה א (יוני רביבו 07-12-2017, 16:56)
    אוי ואווי אם ירד לליגה ב זה יהיה שפל מבחינתו של שחקן ברמה שלו