'גולאסו' מארחת את הטורניר לזכרו של שון כרמלי

הטורניר לזכרו של שון כרמלי ייערך מחר (שני) ב18.12 בשעה 18:45 במגרשי הגולאסו בקרית ים. המתחם בבעלותם של רן בן שמעון ועידו שטראוס הפך להיות מתחם הכדורגל של הצפון ומרכז אליו המון טורנירים, כדורגלנים חובבנים וקבוצות מקצועניות. הטורניר ייערך בהפקתם של קובי אסייג ומרסל כהן

  • על ידי: מערכת גולר
  • 17-12-2017
  • 15:37

רן בן שמעון ועידו שטראוס, בעלי מתחם ה'גולאסו'. יודעים לכבד...

 

סמל ראשון ניסים שון כרמלי, לוחם בחטיבת גולני, בן 21 מרעננה, אשר נפל עם הכניסה הקרקעית לעזה, במבצע "צוק איתן" היה אוהד מכבי חיפה, כאשר בהלוויתו ב-2014, ליוו אותו 20,000 אחים ואחיות אשר צעדו עם החייל הבודד, בלוויה שהפכה את האומה כולה למשפחה. דקל קינן, קפטן מכבי חיפה, נצר מאז בלבו את האוהד עם הלב הירוק, שהותיר אחריו מסר של אחדות.

 

שון עלה בגיל 16 מטקסס והצטרף אל שתי אחיותיו בארץ. הוא למד בבית הספר התיכון "אוסטרובסקי" שברעננה לפני גיוסו לצה"ל. שון סיים את הלימודים בשנת 2011, והחליט להישאר בישראל על-מנת לשרת בצה"ל. שון הותיר אחריו זוג הורים ושתי אחיות. בטורניר תשתתפנה כ-12 קבוצות בסך הכול, וכ-120 שחקנים, כאשר הכניסה למתחם חופשית, כמו כן ייערך טקס, הדלקת חנוכייה ובסיום חלוקת מדליות וגביעים לזוכות.

 

לטורניר יגיעו שחקני ואנשי מועדון מכבי חיפה, אוהדי הקבוצה ומשפחתו של שון, כאשר כל ארגון הטורניר נעשה בהתנדבות מלאה ושיתוף פעולה ובחסות "בשרלה". מוזמנים להגיע!!!

הוסף תגובה
תגובות
  1. לב גדול (יוזמה הירואית של לב רחבבבב 17-12-2017, 17:50)