שיכון המזרח עם ניצחון חוץ יקר על מודיעין

לאחר שספגה שבעה שערים בשני המחזורים האחרונים, הגנת השיכון הצליחה להתייצב ולשמור על שער נקי. שער של חבצלת וסלהו העניקו ניצחון חוץ ענק על עירוני מודיעין והרחיק את חניכיו של איציק אבו מהתחתית.

  • על ידי: מערכת גולר
  • 01-01-2018
  • 09:01

שיכון המזרח הגיעה למודיעין כשהיא בתקופה לא טובה, לאחר שלושה הפסדים רצופים. מנגד מודיעין הגיעה לאחר תוצאת תיקו במשחק החוץ מול הפועל ירוחם. 

שער במחצית הראשונה של הבלם, עמית חבצלת, שכבש בנגיחה מכדור קרן. ושער במחצית השנייה לאחר התקפה מתפרצת שהסתיימה עם דחיקה מקרוב של דניאל סלהו, הכריעו את המשחק.

 

שיכון המזרח התגוננה ברוב שלבי המשחק. עמית חבצלת שהגיע לשיכון מהפועל כפר שלם מליגה א' ודור בן שטרית הצעיר שהגיע ממכבי יבנה והוסט המשחק מעמדת הכנף לעמדת המגן השמאלי, נתנו משחק הירואי וייצבו את הגנת השיכון שבשני המשחקים האחרונים ספגה לא פחות משבעה שערים. חוליית ההגנה של השיכון (שכללה גם את דור בן לולו ואלירז יהודה), סיכלה את כל ניסיונות התקפה של מודיעין, במיוחד של החלוץ אדם מזרחי והקיצוני רז מזרחי. 

 

שיכון המזרח סיימה את הסיבוב הראשון עם ניצחון מתוק ועם תנופה לקראת הסיבוב השני. מודיעין נמצאת מרחק שש נקודות מחבורת הפלייאוף ומסתמן שלא תצליח להשתלב השנה בפלייאוף העליון כפי שעשתה אשתקד.

 

עמית חבצלת בלמה של השיכון וכובש השער אמר בסיום המשחק: "היה משחק מאוד קשה נגד קבוצה מצוינת שבאה במומנטום טוב. מצד שני אנחנו באנו אחרי תקופה לא טובה עם שלושה הפסדים רצופים. אני שמח שעשינו עבודה הגנתית טובה ושמח שכבשתי ועזרתי לקבוצה לנצח. בע"ה שנצא לשנה טובה יותר ב2018".

 

 

חבצלת ובן שטרית - אחרי 7 שערים בשני המחזורים האחרונים, ייצבו את הגנת שיכון המזרח. חבצלת קינח עם כיבוש.

הוסף תגובה
תגובות
  1. בצרות אין אוהדים אולי 10 (שכונה 01-01-2018, 17:20)
    ככה שבונים קבוצה חלשה מאוד שלא תירדו ליגה שיכוניה .המקום שלכם ליגה עוד הרבה שנים חבל שמריה גמר עלכם
  2. חבצלת ובן שטרית (אמיר 01-01-2018, 19:27)
    כל הכבוד לדור התותח!!!
  3. להחזיר שחקני בית ליבנה (יוסי 01-01-2018, 19:29)
    להחזיר שחקני בית ליבנה בלי שחקני בית אין הזדהות
  4. קבוצה צעירה ומבטיחה (יאלה שיכון 01-01-2018, 19:31)
    קבוצה צעירה שהתגבשה השנה מחדש, נותנים הזדמנות לשחקנים צעירים שעוד תשמעו עליהם, להחזיר עטרה ליושנה,