ליגה ג': סיכום מחזור מחוזות תל אביב ושרון

בעקבות השינוי שחל השנה בתקנון ההתאחדות בנושא העולות מליגה ג' לליגה ב', בחרנו לסכם את מחוזות תל אביב ושרון בליגה ג'. השינוי המהותי בתקנון הוא שהשנה בנוסף לעולה האוטומטית מהמקום הראשון, ישנם משחקי הצלבה בין מקומות 2 ו-3 בין מחוזות תל אביב ושרון והמנצחת מארבע הקבוצות תתמודד נגד מקום 14 מליגה ב' דרום ב' על כרטיס העליה הנוסף לליגה ב'

  • על ידי: גיא צמח
  • 19-02-2018
  • 10:38

ליגה ג' מחוז תל אביב

בית"ר רמת גן – אליצור יפו : 3-0

המוליכה הגאה של הליגה בית"ר ר"ג עם סגל השחקנים הטוב בליגה דוהרת לליגה ב' ולא נראה כי יש מי שתוכל לעצור אותה בדרך למטרה שהציבו קברניטי הקבוצה , בית"ר ר"ג בחלוף 19 משחקים ממוקמת במקום הראשון שהיא עדיין בלתי מנוצחת ושומרת על פער 4 נקודות מהמקום השני, השבוע אירחה במגרשה את אליצור יפו וניצחה 3-0 חלק משערים של בן בירן, לירון שהרבני וקונסטנטין שורישב.

 

צמד המאמנים של בית"ר ר"ג מייק מזרחי מימין ושי כהן משמאל עושים עבודה נהדרת 

 

אליצור יהוד - בני יהוד : 3-1

אליצור יהוד אירחה את בני יהוד החזקה לדרבי , יחסי הכוחות היו ברורים טרם פתיחת המשחק ובני יהוד עלתה ליתרון בדקה ה-38 מפנדל אבל עומרי עזרן הישווה ל1-1 בדקה ה-54 , שער השיוויון רק העיר את בני יהוד שעלתה ליתרון בדקה ה-70 משער של עומר לוי , בדקה ה-90 נרשם הרגע המרגש במשחק עדי בסט שחקנה המצוין של בני יהוד הבקיע את השער שקבע את תוצאת המשחק 3-1, עדי בסט חוזר לאחר פציעה ארוכה וחצי שנה בלי כדורגל, כאחד ששיחק עם עדי מדובר בשחקן מצוין ומהטובים בליגה.

 

רגע מרגש - עדי בסט חוזר מפציעה קשה ומבקיע את השער השלישי

 

צפרירים חולון – ספרטק ר"ג : 2-1

צפרירים חולון מהמקום ה-13 אירחה את ספרטק ר"ג מהמקום ה-9 , לאחר מחצית מאופסת צפרירים חולון עלתה ליתרון משערו של נאור שטרומלאופר בדקה ה-49 , 11 דקות לאחר מכן ספרטק הישוותה מנגיחה של שחר אביטל שקבע 1-1. צפרירים לא הרימו ידיים ובדקה ה-95 כשהמשרוקית בפיו של השופט קיבל קשרה של צפרירים דין וויצן שנכנס רק בדקה ה-88 את הכדור 20 מטרים מהשער הניף את הרגל והפציץ לחיבורים , 2-1 דרמטי וענק לצפרירים חולון שלא רווה יותר מדיי רגעי נחת העונה.

 

שחקני צפרירים חולון חוגגים ניצחון דרמטי

 

דין וויצן כובש שער הניצחון מימין עם מנהל האיטדיון סדי מור 

 

יתר התוצאות:

מכבי אור יהודה – שיכון ותיקים : 6-0

פרדס כץ – נווה גולן : 4-1

הפועל רמת ישראל – עוצמה חולון : 3-1

בית"ר עזרא – אניטר עלייה ת"א : 3-2

השיקמה חן – בית"ר יפו : 2-1

 

ליגה ג' מחוז שרון

השרון נתניה – ספורטינג ת"א : 2-2

המוליכה השרון נתניה אירחה במגרשה את השלישית ספורטינג ת"א לקרב על 6 נקודות. כמצופה התפתח קרב עיקש בין 2 הקבוצות שאף אחת מהן קודם כל לא רצתה להפסיד, השרון נתניה פתחה את המשחק בסערה ועלתה ליתרון 2-0 עד לדקה ה-47 מצמד שערים של יעקב יואבוב אבל ספורטינג שלה עדיין יומרות לעלות ליגה לא אמרה נואש להצליחה להשוות את התוצאה משערים של אברהם ימהרן בדקה ה-49 ופנדל בדקה ה-90 של סהר דנן . בעיקבות התיקו והניצחון של רעננה הפער של השרון נתניה בפיסגה ירד ל-2 נקודות.

 

בני רעננה – אורנית : 1-2

השנייה בטבלה אירחה במגרשה את אורנית שבמקום החמישי ונתנה את כל כולה על מנת להשאיר את הנקודות ברעננה , צמד שערים של טל קורקוס העלה את רעננה ליתרון 2-0 בדקה ה-60 , אורנית הצליחה רק לצמק משערו של סער בכר, סיום רעננה מנצחת 2-1 ומצמקת את הפער מהמוליכה ל-2 נקודות בלבד.

 

כפר יונה – כפר ברא : 3-1

כפר ברא הרביעית התארחה אצל כפר יונה מהמקום הלפני אחרון וידעה מהפתיחה מה היא צריכה ועשתה הכל כדי לצאת עם מלוא 3 הנקודות. אדיסו טדלה, מימון עאסי ועומר עראקי העלו את כפר ברא ליתרון 3-0 כבר בדקה ה-52 , כפר יונה הצליחה רק לצמק משער של עומר כותה בדקה ה-87. בעקבות הניצחון של כפר ברא ותוצאת התיקו במשחק בין השרון נתניה וספורטינג, עלתה כפר ברא למקום השלישי המוביל בסיום העונה למשחקי ההצלבה לעלייה לליגה ב' והפער מהמקום הראשון הוא 3 נקודות בלבד.

 

יתר התוצאות :

צעירי טירה – בית"ר טובורק : 1-5

עירוני אריאל – בני קלאנסוה : 1-5

הפועל ג'לג'וליה – מ.ס נתניה : 1-3

 

בהצלחה לכל הקבוצות , ניפגש בשבוע הבא !

סיכום מחזור ליגה ג' מחוזות תל אביב ושרון

הוסף תגובה
תגובות