ליגה ב' דרום ב': סיכום המחזור ה-26

עוד מחזור הסתיים בליגה ב' דרום ב' ואיזה מחזור היה לנו 21 שערים 3 ניצחונות לקבוצות החוץ, 3 תוצאות תיקו ו2 ניצחונות לקבוצות הבית, מחזור שבו אדומים אשדוד נעצרת והפער בצמרת מצטמק ל-7 נקודות בעקבות ניצחונה של עירוני אשדוד, קרית מלאכי מסיימת בתיקו שמבטיח לה את הפלייאוף העליון, מעלה אדומים, שיכון המזרח ועירוני מודיעין מנצחות בחוץ, נתיבות מנצחת בבית ושאר המשחקים מסתיימים ללא הכרעה ומשחק אחד שבו נשלפו לא פחות מחמישה כרטיסים אדומים. הכל בסיכום של המחזור ה-26 שמראה כי אדומים אשדוד עם רגל וחצי בליגה א', הפלייאוף העליון כבר סגור, ובתחתית התמונה מתחילה להתבהר.

  • על ידי: גיא צמח
  • 13-03-2018
  • 09:21

בני אילת - הפועל אדומים אשדוד : 1-1

המוליכה הגאה יצאה לאילת ואיתה האוהדים המסורים שבסיטואציה מסויימת יכלו לחגוג עליית ליגה אבל ימתינו בסבלנות עוד כמה מחזורים, אשדוד פתחה מצוין את המשחק והובילה כבר במחצית הראשונה משערו של שמעון קבדה, על סף השריקה למחצית אילת נותרת ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של אורי כהן, אבל במחצית השניה אילת שנלחמת על מקומה בליגה השוותה למרות שהיתה ב-10 שחקנים משערו של בר כהן שעט על הריבאונד לאחר בעיטה למשקוף של אלון לוין . בעקבות התיקו והניצחון של השניה עירוני אשדוד הפער בצמרת מצטמק ל-7 נקודות בלבד.

 

אוהדי אשדוד צובעים את אילת באדום (אבישי אפטקר)

 

עירוני אשדוד – עירוני שדרות : 1-4

לאחר ההפסד לקרית מלאכי בשבוע שעבר עירוני אשדוד חזרה למגרשה ונתנה תצוגת כדורגל נגד שדרות החזקה , הצהובים היו בכל מקום במגרש וכבשו 4 שערים צרגליהם של ברוך דגו , ולדי ריבלקו, יוסי פליקר וערן מלכין , עירוני שדרות עוד השוותה בדקה ה-21 מרגליו של דור אלקבץ אבל זה לא הספיק לה . עירוני אשדוד תמשיך להילחם עד השניה האחרונה ע"מ לנסות ולהגיע למשחק האחרון העונה בדרבי כשיש לה עוד סיכוי, אבל זה לא תלוי רק בה.

 

שחקני עירוני אשדוד ימשיכו להילחם עד הסוף... (מוטי קדוש)

 

יוסי פליקר חוזר לכבוש לאחר 3 חודשים ומודה לאחד (מוטי קדוש)

 

הפועל ירוחם – קרית מלאכי : 1-1

קרית מלאכי השלישית הבטיחה את מקומה רשמית בפלייאוף העליון כשמסיימת בתיקו נגד ירוחם שמספסת הזדמנות אחרונה לשמור לעצמה סיכוי להשתחל לפלייאוף העליון, קרית מלאכי עלתה ליתרון בדקה ה-65 משערו של עופר אברה, היתרון החזיק בדיוק 7 דקות עד שהגיעה אלירן וסקר והישווה בפנדל.

 

מכבי באר שבע – מעלה אדומים : 3-1

מעלה אדומים יצאה למשחק חוץ קשה מאד נגד מכבי המקומית שנלחמת על חייה, המטרות של באר שבע לא עניינו את מעלה אדומים שמנצחת ומבטיחה לעצמה כמעט בוודאות את המקום בפלייאוף העליון, מעלה אדומים כובשת 3 שערים מרגליהם של נאור אסרף וצמד של דוד צור, באר שבע עוד הצליחה להשוות על סף הירידה למחצית אבל זה לא הספיק לה , בעקבות ההפסד באר שבע עדיין מסובכת בתחתית והיא במקום ה-14.

 

צעירי רהט – מ.ס שיכון המזרח : 2-0

צעירי רהט לא מצליחה לנצח בביתה והיא עמוק עמוק בתחתית במקום ממנו יורדים ליגה ישירות, את שיכון המזרח זה לא מעניין ובתצוגת תכלית מנצחת 2-0 משערים של יוני מנגיסטו ואושרי ביינה, שיכון המזרח ממוקמת במקום השמיני בעקבות הניצחון החשוב נגד רהט שנלחמת על חייה.

 

דור בן שטרית, במשחק נהדר הגנתית והתקפית, מגנה של השיכון חזר ליצב את ההגנה לאחר הרביעייה שספגה במחזור הקודם

 

גבעת זאב – מ.ס באר שבע : 0-0

משחק חלש ללא שערים התפתח בגבעת זאב והסיפור האמיתי במשחק זה כמות הכרטיסים האדומים שנשלפו במשחק, לא פחות מחמישה כרטיסים אדומים נשלפו, מיכאל אלקסלסי, עוז ימין ושגיא ישראל הורחקו מגבעת זאב ומבאר שבע הורחקו אלעד אלקרט ואור לוי. גבעת זאב מהמקום ה-12 משיגה עוד נקודה יקרה בדרך להינצל ממשחקי ההצלבה וכרגע מרוחק 4 נקודות מאילת שבמקום ה-13 . מ.ס באר שבע החזקה ממוקמת רביעית עם פער של 8 נקודות מהמקום השישי ונראה כי גם מקומה מובטח בפלייאוף העליון.

 

עירוני נתיבות – בני יצ'אלאל : 0-2

משחק בין שתי קבוצות שרוצות להבטיח את מקומן עוד עונה בליגה ב', נתיבות הגיעה נחושה יותר וניצחה בצדק משערים של דביר נסימי והאשם אלעתמין בעקבות הניצחון נתיבות הישוותה את הנקודות שלה לזו של יצ'אלאל ושתי הקבוצות מרוחקות 6 נקודות מהמקום ה-13 המוליך למשחקי ההצלבה כאשר בקופה נותרו רק 12 נקודות בלבד.

 

שחקני נתיבות עם עוד 3 נקודות

 

עירוני בית שמש – עירוני מודיעין : 4-0

עירוני מודיעין לא מתקשה לנצח בחוץ את בית שמש החלשה שבמקום האחרון משערים של אדם מזרחי, ניסים אזרזר, רז מזרחי ובר שלי . בית שמש נמצאת עמוק במקום האחרון והיא עם רגל וחצי בליגה ג' לעומתה מודיעין יכולה רק להצטער על חוסר היציבות שאיפיינה אותה השנה ויכלה להשיג יותר בעונה הזו.

 

אדם מזרחי עם שערו העשירי העונה

 

מצטייני המחזור

שחקן המחזור: דוד צור שחקנה של מעלה אדומים כובש צמד בניצחון קבוצתו על מכבי באר שבע בחוץ.

מאמן המחזור: משה סלמי מאמנה של מעלה אדומים משיג ניצחון חוץ חשוב מאד עבור קבוצתו שעושה עוד צעד ענק לפלייאוף העליון.

קבוצה מצטיינת: בני אילת עוצרת את המוליכה ומסיימת בתיקו למרות שהיתה ב-10 שחקנים לאורך דקות רבות.

ליגה ב' דרום ב': סיכום המחזור ה-26

הוסף תגובה
תגובות
  1. גבעה נגד מ ס (מור 13-03-2018, 22:01)
    איך החלטתה שהיה משחק חלש המשחק היה הרבה מצבים לזכות מ ס שהוחמצו ומעבר לזה המגרש בגבעה לא ראוי להיות מגרש כדורגל זה דיר חזירים