ליגה ג': סיכום מחזור 23 מחוז מרכז

בעקבות השינוי שחל השנה בתקנון ההתאחדות בנושא העולות מליגה ג' לליגה ב' בחרנו לסכם את מחוז מרכז בליגה ג', מחוז מרכז הינו אחד המחוזות החזקים והמעניינים בליגה ג' השנה עם מספר קבוצות שמושקעות בלא מעט כסף. השינוי המהותי בתקנון הוא שהשנה בנוסף לעולה האוטומטית מהמקום הראשון, ישנם משחקי הצלבה בין מקומות 2 ו-3 בין המחוזות והמנצחת תתמודד נגד מקום 14 מליגה ב' דרום ב' על כרטיס העליה הנוסף לליגה ב'

  • על ידי: גיא צמח
  • 19-03-2018
  • 09:55

ליגה ג' מחוז מרכז

הפועל מצליח - הפועל לוד: 2-1

המוליכה מנצחת בקושי רב את מצליח מהתחתית כאשר מצליח המקומית עולה ליתרון בדקה ה-12 משערו של משה נונה המצוין, עד לסיום המחצית מצליח נותרת ב-9 שחקנים לאחר הרחקתם של משה נונה ודניל רביה וזה סיפור המשחק, במחצית השנייה לוד ניצלה את היתרון המספרי על מנת לבצע מהפך מצמד שערים של ליאור סויסה ובסיום ניצחון יקר ללוד שעדיין במקום הראשון בצוותא עם גדרה וזה הולך להיות קרב ראש בראש עד הסוף וכנראה שיוכרע במשחק בין השתיים במחזור הקרוב – יש למה לצפות!

 

טירת שלום - עירוני גדרה: 3-0

עירוני גדרה השניה יצאה למשחק חוץ לא פשוט נגד טירת שלום העיקשת אבל היתה חכמה והכריעה את המשחק בצורה חלקה משערים של ניר דדון, אדיר שהרבני ושירן קינן . גדרה שומרת על הסטטוס קוו עם לוד ובשבוע הבא תצטרך ניצחון על מנת לחלוף על פני לוד ולהבטיח את כמעט בוודאות את העליה לליגה ב'.

 

גדרה מנצחים משחק חשוב ושומרים על סטטוס קוו שבוע לפני משחק העונה (אורית סיני)

 

אבו גוש - הפועל בני אשדוד : 11-0

הפועל בני אשדוד מביסה בחוץ את אבו גוש החלשה ושומרת על המקום השלישי המוליך בתום העונה למשחקי ההצלבה על העלייה לליגה ב'. אשדוד לא התקשתה נגד אבו גוש וחגגה משערים של אבשלום ביטון, מאור גוזלן, עוז עוזר, חי שמואלוב, עדי אלקיים, שי ביטון, צמד של נתנאל סבג ושלושער של אמיר לביא.

 

אשדוד מנצחת ושומרת על המקום השלישי.

 

יתר התוצאות:

בית"ר אשדוד – מבשרת ציון: 0-7

קרית עקרון – אבירי בת ים: 1-11

מ.ס ראשל"צ – צעירי לוד: 0-5

בית"ר יבנה – הפועל רמלה: 4-5

בהצלחה לכל הקבוצות, ניפגש בשבוע הבא!

סיכום מחזור 23 ליגה ג' מחוז מרכז

הוסף תגובה
תגובות
  1. צ'רלי (מיקל 19-03-2018, 13:43)
    ‏בני אשדוד יעלו לליגה ב זה הפועל ‏אורגינל