חצי מנה

אשתקד נפגשו הפועל מצליח והפועל רמלה בדיוק באותו סיבוב של גביע המדינה,אז זה נגמר 9-1 משפיל,הפעם הסתפקו במצליח בחצי מנה וסיימו את המשחק עם 0:5 קליל על חבורתו האומללה של משה דבוש.

  • על ידי: מערכת גולר
  • 04-09-2010
  • 20:40

בעונה שעברה הביאה הגרלת גביע המדינה את הדרבי השכונתי בין הפועל מצליח והפועל רמלה,בדקה ה-82 כבר סיים אז השופט יגאל יסקוב את המשחק לאחר שהתוצאה הראתה כבר 9-1 והשחקנים החלו לריב בינם לבין עצמם משעמום.
אמש נפגשו שוב הקבוצות והסיפור לא היה שונה בהרבה.
מפתיחת המשחק שלטה מצליח שהתחדשה במאמן איתן גליקו על הקווים בנעשה במגרש ולא נתנה לרמלה להגיע לאיזור רחבת ה -16 שלה.
בדקה ה-20 לאחר החמצות כבר בפתיחת המשחק,הגיע השער הראשון כשליאור רביבו לקח בעיטה חופשית מ 22 מטרים ודייק עם כדור נהדר לרשת הגבוהה,0:1 מוצדק למצליח.

 

משה דבוש,הפועל רמלה הולכת להיות שוב הקרקס של ליגה ג.(צילום:לירן דורף)


עד סיום המחצית הצליחו שחקני מצליח להחמיץ לטווחים קרובים שהשיא היה בדקה ה-38 כשיניר במנולקר קיבל כדור רוב ומול שער ריק מרחק שני מטרים הצליח לבעוט מעל המשקוף.
עם פתיחת המחצית השנייה עלתה מצליח ל 0:2 כשליאור רביבו הכניס כדור עומק לקובי פופוביץ' והאחרון באחד על אחד מול אייל פאסי שוער רמלה לא נכשל וקבע 0:2.
בדקה ה-53 באחת מהתקפותיה הבודדות במשחק זכתה רמלה לפנדל לאחר שגיא רביבו נגע בכדור בידו ברחבה,את הבעיטה לקח שי דאבוש אך שוטה גוריאלשוילי שוער מצליח הדף את הכדור.
בדקה ה-60 בני כהן המקומי שלח כדור עומק לאגף שמאל לעברו של במנולקר שחתך למרכז,עבר שחקן ומ 16 מטרים בעט כדור לא חזק שפאסו הדף לתוך שערו,0:3 למצליח.

 

ניר כהן ומצליח חוגגים,הביסו כצפוי.(צילום:לירן דורף)


מצליח המשיכה להתעללת בחבורת דאבוש ובדקה ה-78 גבי רונן המחליף דחק מקרוב פנימה וקבע 0:4.
את החגיגה סגר פופוביץ' שהשלים צמד אישי שכבש באחד על אחד מול פאסו וקבע 0:5 קליל להפועל מצליח בדרך לסיבוב ב של גביע המדינה.

הוסף תגובה
תגובות