תיקו משובח בין כפר שלם והבקעה

איזה משחק ענק היה לנו אתמול בשכונת התקווה. 6 שערים, כרטיס אדום אחד ובעיקר כדורגל יפה ומעניין בין שתי קבוצות שעדיין לא סיימו את העונה ומשחקות בסיומה של העונה בצורה יפה ומעניינת. ומעניין לראות מי זכה בפרס מתנת" RUN"- המותג החדש של הכדורגל בישראל.

  • על ידי: אוהד רון
  • 10-04-2018
  • 11:31

כ-100 אוהדים הגיעו לצפות במשחק בשכונת התקווה בין הפועל כפר שלם ובקעת הירדן. לשתי הקבוצות יש סיכוי להגיע לפלייאוף העליון אך זה לא הפריע לנו לראות משחק פתוח ומשוחרר, שהמאמנים הציגו משחק התקפי שהיה כיף לראות.

 

שתי הקבוצות לפני המשחק. 

 

המשחק עצמו נפתח שקול אך כבר בדקה תשיעית שובל כוכבני מרים כדור חופשי לתוך הרחבה, חיים יוסף מחליק פנימה לרשת. 1-0 לבקעה לאחר טעות גדולה של שוער כפר שלם. הכפר מנסים לאזן את התוצאה, אך דוווקא בקעת הירדן בהתקפה מתפרצת יפה ומהירה של 3 שחקנים, אליחי צברי שחר בלילטי ועידן גמליאל, בלילטי מכניס כדור לעידן גמליאל שמול השוער מגלגל פנימה. 2-0 לבקעה.

 

חיים יוסף, אחד השחקנים הטובים של הבקעה במשחק ובעונה בכלל. חוגג לאחר הכיבוש. 

 

בדקה ה-20 לירן כהן מכפר שלם מוצא את ציקו מרזייב שבמבצע גדול עובר את הגנת הבקעה כלא הייתה, מגלגל פנימה ומצמק ל-2-1.

5 דקות עוברות, כדור ארוך נשלח מהגנת הבקעה שמגיע היישר לאליחי צברי שמקפיץ מעל שוער הכפר אך איתן אהרון הציל שער בטוח מקו השער. 9 דקות לסיום המחצית, צברי מכניס כדור יפה לשחר בליליטי שמחזיר לצברי שבועט מהאוויר יפה, אך לא חזק מספיק, ושוער הכפר הודף. מחצית טובה מאוד מסתיימת עם יתרון 2-1 לבקעת הירדן.

 

המחצית השנייה נפתחה בצורה שקולה. 15 דקות בתוך המחצית השנייה, צאקנה מרים כדור גדול ללירן כהן שנוגח מ-2 מטר ושוער הבקעה מציל שער בטוח.

בדקה ה-65 אלון לוי מקבל כדור על הקו ורץ לכיוון שערה של הכפר, לאחר פריצה גדולה לוי מגיע מול שוער הבקעה ובועט החוצה! 3 דקות עוברות והבקעה ממשיכה לנסות להגדיל את היתרון, עידן גמליאל מרים כדור חופשי היישר לראשו של שחר בלילטי שנוגח פנימה 3-1 לבקעה.

 

שלושת המצטיינים בבקעת הירדן העונה. שחר בליליטי, אלון לוי ועידן גמליאל. 

 

נגמר? ממש לא... בדקה ה-73 חיים יוסף מכשיל את שי מזור ומקבל צהוב שני ואדום, וזה למעשה שינה את המשחק לטובת כפר שלם.

בדקה ה-75 מאיר אוחיון נתן פס רוחב מדויק וציקו מרזייב דחק מקרוב וקבע 3-2. שער שני של מרזייב במשחק. בדקות הסיום ראינו לחץ של כפר שלם להשיג את השער השלישי והשוויון כשהשער בהחלט היה באוויר.

שלוש דקות לסיום, לירן כהן מכניס כדור יפה לצאקנה שמרים כדור מדוד לראש של יריב קלמרו הצעיר והמוכשר שכובש מקרוב פנימה. 3-3 מדהים!!!

בתוך תוספת הזמן, תומר קרני מהבקעה בפריצה יפה מוסר למתן דהדי שמקבל כדור ענק ובועט נהדר אך שוערה של הכפר הודף.

 

בסיום 3-3 מעניין. כיף לראות משחקים כאלה מעניינים עם קצב גבוה והלוואי עלינו עוד משחקים כל כך מעניינים וטובים.

 

עידן גמליאל, כובש שער ומבשל שער נוסף לטובת הבקעה. 

 

תגובתו של קרלוס צאקנה מכפר שלם בסיום התיקו הדרמטי: ״אחרי שהיינו בפיגור 3-1 הצלחנו לחזור לשוויון ואני מרוצה. אבל אנחנו חייבים להמשיך לשחק כמו בסוף המשחק, עשינו לחץ קדימה ופעם הבאה נקווה לנצח״.

 

מאמנה של הבקעה חנן אזולאי: ״היה משחק טוב עם 6 שערים. חבל שהרחיקו לנו שחקן כי בגלל זה הם חזרו למשחק. ההחמצות שלנו בסוף עלו לנו ביוקר ולא ניצלנו את המצבים הטובים. אני מרוצה מהכדורגל שלנו והפנים קדימה".

 

שחר בליליטי, נבחר למצטיין המשחק וזוכה בפרס מתנת RUN- המותג החדש של הכדורגל בישראל. 

 

חלוצה של הבקעה עידן גמליאל מי שכבש שעאר ובישל אחד נוסף אמר בסיום: ״היינו טובים והגיע לנו לנצח. בגלל האדום שקיבלנו הם חזרו למשחק ולחצו אותנו, חבל שלא ניצחנו. הפנים לפלייאוף".

 

שחר בלילטי המצטיין במשחק אמר: ״היה משחק טוב ופתוח לשתי הקבוצות. הקהל נהנה, אני קצת מאוכזב מהתוצאה הסופית אבל הפנים קדימה״.

שתי הקבוצות הציגו משחק מעניין. הלוואי עלינו עוד משחקים כאלה...

הוסף תגובה
תגובות
  1. מישהו שם אובר שערים (er 10-04-2018, 14:39)
  2. בבלט (המוכתר 10-04-2018, 17:20)
    כדורגל ענק ,אבל תרשמו לכם אדון יחיא המושחט ימכור את המשחק למחנה יהודה, הגיע הזמן שויצמן יער ישימו יד על המושחט הזה,ויצמן יער מה אתם בובות מה עשיתם עד היום
  3. נקמה בכפר שלם (יפו 10-04-2018, 18:16)
    יפו למקום מכול הלב , ותעשה הכול בשביל להעיף אותכם מהפליאוף במחזור האחרון ,וכך יהיה חחחחח