ליגה ב': משחקי הפלייאוף כבר כאן...

בשישי הקרוב יחלו משקי הפלייאוף העליון בליגה ב', כמו בכל שנה משחקי הפלייאוף העליון מספקים עניין רב ומי יודע אולי יובילו מועמדת אחת מליגה ב' אל ליגה א'. המנצחות בכל מחוז ישחקו ביניהן והמנצחת בגמר מחוז דרום א' תתמודד נגד המנצחת במחוז דרום ב' והמנצחת במשחק ביניהן תשחק נגד הקבוצה שתסיים במקום ה-14 בליגה א' דרום והמנצחת במשחק תהיה בעונה הבאה בליגה א'. הדרך לשם ארוכה. איך זה ייגמר ? נדע בקרוב...

  • על ידי: גיא צמח
  • 12-04-2018
  • 09:16

ליגה ב' דרום א'

מ.כ אור יהודה – שמשון בני טייבה, אור יהודה 14:30

אור יהודה תקווה לסיים שלב אחד גבוה יותר מאשתקד ולהגשים את חלום העלייה לליגה א'. אור יהודה מסיימת את העונה הסדירה במקום השני לעומתה שמשון בני טייבה משתחלת לפלייאוף העליון בדקה ה-90 ומה שיפה בפלייאוף שכרגע לשתי הקבוצות סיכוי שווה. במפגשים בין הקבוצות המשחק הראשון הסתיים בתיקו ואילו במשחק השני אור יהודה ניצחה בביתה 2-0, לומר את האמת התוצאה משקרת וטייבה היתה עדיפה והיתה ראויה לניצחון. בשישי הקרוב הכל מתחיל מהתחלה ובמשחק אחד הכל יכול להיות, מה שכן צפוי לנו משחק איכותי וברמה גבוהה. המנצחת תפגוש את המנצחת במשחק השני במחוז בו יתמודדו צעירי טייבה נגד שמשון ת"א.

 

שחקני אור יהודה ינסו לעלות לליגה א' מהפלייאוף (גיא צמח)

 

טייבה עם סגל שחקנים מצוין השתחלה לפלייאוף בדקה ה-90 (נזי סולטן)

 

צעירי טייבה – שמשון ת"א, טייבה 14:30

צעירי טייבה שנבניתה ע"מ להתמודד על העלייה מהמקום הראשון מסיימת רק במקום השלישי אבל יש לה את הכלים לנצח כל קבוצה בליגה ולעלות לליגה א' מהפלייאוף , לעומתה שמשון ת"א שפתחה את הליגה בצורה מגומגמת מעט התחזקה מאד תוך כדי תנועה וכיום מציגה סגל שחקנים מצויין שחלקו התחיל את העונה בליגה א'. במפגשים בין הקבוצות טייבה ניצחה בחוץ במשחק הראשון 2-1 ואילו במשחק השני שמשון ת"א גמלה לה בתבוסה 4-1. בשישי הקרוב נקבל משחק אגרסיבי בין 2 קבוצות שלא יוותרו על הסיכוי לעלות לליגה א'.

 

מ-2 יוצא 1, שמעון ועקנין מאמן שמשון מימין  וצביקה לוי מאמן צעירי טייבה רק 1 ימשיך לגמר המחוז.

 

ליגה ב' דרום ב'

עירוני אשדוד – מ.ס באר שבע, איצטדיון הי"א אשדוד 14:30

עירוני אשדוד שהשתתפה בשנה שעברה בגמר המחוזות תרצה לסיים שני שלבים גבוה יותר ולנסות לעלות לליגה א' מהפלייאוף לאחר שלא הצליחה לעלות העונה מהמקום הראשון, לאשדוד רצף המשחקים ללא ספיגה הכי ארוך שהיה בליגה ב' 1461 דקות ללא ספיגה, לעומתה מ.ס באר שבע מגיעה משוחררת לאחר שמבחינתה השיגה את המטרה שלה וכעת זה הזמן בשבילה לחלום ולהשיג את העלייה. במפגשים בין הקבוצות ניצחה עירוני אשדוד פעמיים 3-0 ו- 2-1 אבל זה לא אומר כלום ובשישי הקרוב הכל פתוח. המנצחת תפגוש את המנצחת במשחק השני במחוז בו יתמודדו קרית מלאכי נגד מעלה אדומים.

 

האם נראה דרבי אשדודי בליגה א' בעונה הבאה ? (מוטי קדוש)

 

קרית מלאכי – מעלה אדומים, קרית מלאכי 14:30

קרית מלאכי שבנתה את עצמה על מנת להתמודד על העלייה מהמקום הראשון מהר מאד הבינה שהאשדודיות ילכו עד הסוף והיא תצטרך להתרכז בלהבטיח את מקומה בפלייאוף העליון ומשם לנסות להגשים את חלום העליה וכך אכן היה, לעומתה מעלה אדומים קבוצה איכותית שמרבה להבקיע ביום נתון יכולה להבקיע בעיקר מרגליהם של נאור אסרף ודניאל דרעי שהבקיעו ביחד 49 שערים מתוך 79 השערים שהקבוצה הבקיעה. במפגשים בין הקבוצות ניצחה מעלה אדומים 3-1 בחוץ ואילו המשחק השני הסתיים בתיקו 1-1. כמו שאר המשחקים גם משחק זה יכול להיגמר בכל תוצאה והמשחק יהיה שקול.

 

הקהל של קרית מלאכי ידחוף את קבוצתו בפלייאוף במטרה לחזור לליגה א'

 

בהצלחה לכל הקבוצות , ניפגש בסיבוב הפלייאוף הבא !

 

ליגה ב' : משחקי הפלייאוף כבר כאן... (מוטי קדוש)

הוסף תגובה
תגובות
  1. עירונייה אלופה (אשדודי 12-04-2018, 10:38)
    בהצלחה
  2. יהיו הפתעות (הוגה דעות 12-04-2018, 14:13)
    במשחקים האלה הקבוצה הפייבוריטית נכנסת ללחץומפסידה לקבוצה שלכאורה אין לה מה להפסיד
  3. שמשון תל אביב מלחמה (איתן 12-04-2018, 16:27)
    מועדון אגדי הלוואי שיכלה בעזרת ה !!!
  4. יללה טייבה מלחמה בעזרת השם יהיה דרבי בשלב הבא (אדום 12-04-2018, 17:43)
    יללה טייבה מלחמה בעזרת השם יהיה דרבי בשלב הבא
  5. מעניין (מודיעני 13-04-2018, 08:57)
    איך הליצן שרון חיטמן לא מאמן אף קבוצה....?