"עם סגל עמוק יותר, היינו מגיעים לפלייאוף"

כך אמר אחד מאמנה הצעיר מוחמד עוודי, מאמנה של איחוד בני ג'ת. עוודי, ששיחק בלא פחות משמונה קבוצות במגזר, ועלה עם ארבע מהן ומונה השנה למאמן של איחוד בני גת, אחרי שבשנה האחרונה השאיר אותה בליגה במשחקי המבחנים כמאמן/שחקן. עוודי מסכם עונה ראשונה כמאמן ראשי ויכול להיות מרוצה. ללא ספק מאמן עם עתיד גדול.

  • על ידי: מערכת גולר
  • 22-04-2018
  • 08:53

עוודי איך אתה מסכם את העונה?

"עונה שהתחילה לא טוב מבחינתנו, עם הרבה פציעות של שחקנים ולא הצלחתי להריץ הרכב אפילו בתקופת ההכנה, ואז עשיתי שינויים אחרי המחזור החמישי בסגל, בגלל הפציעות וצירפתי ארבעה שחקנים. לאט לאט הקבוצה התחברה והיינו מהקבוצות הטובות בליגה, עם 3 הפסדים מ-25 משחקים".


איך אתה מסביר את זה שאף אחד לא נתן לכם סיכוי בהתחלה להיות בצמרת, ובסוף כמעט הייתם בפלייאוף העליון?
"כולם הסתכלו על הכסף שהשקיעו בקבוצות ולא על איכות השחקנים. זה נכון שהכסף חשוב, אבל צריך גם לבחור את השחקנים הנכונים".


איך לא הגעתם לפלייאוף העליון אחרי עונה טובה שכללה חמישה הפסדים בלבד כל העונה?
"דבר ראשון המטרה הראשונה הייתה להישאר בליגה כמה שיותר מהר ולא להסתבך בתחתית, ועשינו את זה יותר מהר מאיך שחשבנו, ואז נתנו לעצמנו עוד מטרה להגיע למשחקי הפלייאוף העליון. אם היה סגל עמוק, הייתי מגיע לפלייאוף בקלות. יש משחקים שאילתרתי תפקידים לשחקנים כי לא היה לנו סגל".

 

 

עוודי מחמד, בהחלט הצלחה אדירה בעונתו הראשונה כמאמן. צילום: יח"צ.


האם עשית טעויות השנה שאתה חושב שאם היית עושה אחרת אז אולי הייתם בפלייאוף?
"מאמנים יותר מנוסים ממני עושים טעויות, אז גם אני בעונה הראשונה שלי בטח שעשיתי טעויות ואני אלמד מזה, גם בבחירת סגל השחקנים וגם בניהול משחקים".


איך אתה רואה את הליגה השנה?
"הליגה השנה יותר חזקה מהשנה שעברה. הרבה קבוצות  השקיעו כסף בכדי לעלות ליגה, אבל בסופו של דבר הקבוצה שנתנה כדורגל מצוין ועם הסגל הכי טוב בליגה, שמשון כפר 'אסם עלתה ליגה".


איך אתה מסכם את העונה של גת ושלך כמאמן בעונה הראשונה?
"גת נתנה עונה גדולה לפי התקציב וסגל השחקנים הקצר שהיה. מבחינה  אישית יש אכזבה, כי יכולנו להגיע לפלייאוף. מגיע לנו להיות שם כי נגד ארבע הקבוצות שהגיעו לפלייאוף לא הפסדנו, אלא רק במשחק אחד נגד שמשון טייבה, והיו חסרים לנו ארבע שחקנים. אבל אני מאוד מרוצה, שיתפתי הרבה שחקנים צעירים השנה".


לסיום אמר עוודי: "קודם כל תודה להנהלה שתמכה לאורך כל העונה וגם לקהל שלנו. אני רוצה להגיד תודה לכל שחקן ששיחק אצלי בקבוצה וגם אם לא נשאר עד סוף העונה. כל הכבוד לראש המועצה שתמך בקבוצה לאורך כל  העונה".

מוחמד עוודי, היה שחקן מצויין וכנראה יהיה גם מאמן מצויין.

הוסף תגובה
תגובות
  1. גת (תושב גת 22-04-2018, 09:04)
    להשאיר את כולם בכל מחיר ולצרף עוד בלם ומגן שמאלי וגת שנה הבאה מיתמודדת על עלייה קבוצה מצויינת.
  2. להחליף את כל הסחקנים (עמאר 22-04-2018, 18:37)
    קבוצה גרועה סחקנים חלשים
  3. מה עם הכסף (עורך 22-04-2018, 21:15)
    תכננתם בסוף העונה לא לעלות לפלייאוף נתתם לשוער השני לשחק וכביכול שחקנים פצועים ועכשיו אתם לא רוצים לשלם לשחקנים את המשכורת האחרונה....חצופים
  4. מספיק לספר סיפורים (שחקן 22-04-2018, 22:40)
    תקציב גדול,סגל מצוין ומאמן חלש מאד. 2 מחזורים לסיום היו בפלייאוף בפער של 5 נקודות ובסוף סיימו מקום שישי. כישלון טוטאלי של המאמן וההנהלה. מאמן בלי ניסיון וברמה נמוכה.
  5. סיפורי אלף לילה ולילה (מתעניין 23-04-2018, 09:25)
    תקציב יותר גדול משמשון תא ואור יהודה ,אם 2 מחזורים לסיום אתה בתוך הפלייאוף חזק ובסוף לא מגיע זה כשלו