"אני לא פורש, אוהב את המשחק"

כך אמר אלירן מגול, חלוצה של הפועל קרית אונו שהבטיחה את הישארותה בליגה ב' בתחילת השבוע. מגול שם סוף לחרושת השמועות ומודיע: "האהבה שלי למשחק עדיין חיה ונושמת", לגבי העונה הבאה אמר מגול: "יש לי סיכום עם קרית אונו, אבל בכדורגל אי אפשר לדעת מה יהיה", על קריירת האימון: "אני עדיין לא שם"

  • על ידי: אוהד רון
  • 26-04-2018
  • 10:31

אלירן מגול מסכם את משחק ההישארות של קרית אונו: "באופן אישי הייתה אכזבה מאוד גדולה על זה שלא שותפתי, אבל מצד שני אני מאוד שמח שהצלחנו במשימת ההישארות ושמח בשביל המועדון היקר הזה, שמח בשביח שאול ברשאן בוכניק, ללה שצ׳וצ׳ינסקי ואלי חורש שעשו ימים כלילות למען ההצלחה של הקבוצה".


מגול שם סוף לחרושת השמועות לגבי פרישתו: "לאחר המשחק טסתי לחופשה עם אישתי וכולם רצו כל מיני תמונות ושמועות שאני מודיע על פרישה. אז צר לי לאכזב את כל אותן הנשמות הטובות שאני עדיין לא שם. יש לי עוד קצת לתת והכי חשוב האהבה שלי למשחק עדיין חיה ונושמת".


על קריירת אימון אומר אלירן: "אני עדיין לא שם, אמנם לקחתי את האימון של קבוצת הכדורגל חופים של בני יהודה, בניהולם של אשר עזרן ואביחי יחיא. אבל אני גם מאמן וגם שחקן, קונספט שבשנה האחרונה עבר נהדר ומקווה שגם השנה. לאמן בדשא אולי יקרה בעתיד אבל לא כרגע".

 

אלירן מגול במדי בני יהודה בקבוצת החופים (מני בן ארי)

 

אלירן מגול מסכם את העונה האחרונה: "העונה האחרונה הייתה מאוד מאכזבת מבחינת כיבוש שערים, מה שלא מאפיין אותי כבר שנים. אבל יש גם עונות כאלה וצריך לדעת להתמודד עם הכל. התחלתי את העונה בכפר שלם שזה כמו הבית שלי. הייתה הרגשה נהדרת אבל לא קיבלתי צ׳אנס, ולקראת אמצע העונה הגיעו הצעות מכל מיני וקבוצות שבסופו של דבר בחרתי בקרית אונו, גם מההכרות הקודמת עם אמנון וייס המאמן, וגם עם ההנהלה בראשות שאול, יניב וחורש חברי היקר. הגיעו שחקנים נוספים כמו דורון דריי ומאור לנקרי המנוסים, בתוספת הקפטן המיוחד של הקבוצה כפיר עטיה, שהיה לנו חיבור מהרגע הראשון בתוספת דוד אפנג׳ר שהוא חבר שלי כמו משפחה, ועוד כמה שחקני בית טובים אמנם התחברנו מאוחר כקבוצה ועשינו סיבוב שני טוב אבל לא מספיק והגענו למשחק על ההישרדות".


איפה נראה אותך בעונה הבאה?
"יש לי סיכום והבטחה להמשיך בקרית אונו, אבל מהניסיון שלי ומההכרות שלי עם הכדורגל אין שום דבר בטוח".

אלירן מגול לא מתכוון לפרוש... (גיא צמח)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אלירן עגול (חחח 26-04-2018, 20:57)
  2. ואללה נרגעתי (דדי פטרוזיליה 26-04-2018, 23:11)
    מזל שאתה לא פורש
  3. אלירן (הכפר 28-04-2018, 11:30)
    אלירן מגול היקר גמרת את הקריירה שלך אין לך כח לרוץ תעשה טובה לעצמך ותפרוש את כבר סוס גמור
  4. שלא תחשוב על זה אפילו (אחד שאוהב 02-05-2018, 17:09)
    כל עוד אתה יכול תמשיך תמיד תוכל להיות מאמן טוב ולך תדע לאן תגיע כמאמן יש לך הכל כדי להצליח. לא תמיד תוכל לרוץ ולתת גולים דבר שאתה אוהב ואני יודע כמה. בהצלחה בכל מה שתעשה. גונגי❤️