אוהד רון מארח את עידו קרן: תחזית הפלייאוף בליגה א'

השבוע לקראת משחקי הפלייאוף בליגה א' החלטנו לאחד כוחות ובעיקר מוחות, כדי לנסות ולחזות את משחקי הפלייאוף שמתקיימים בסופ"ש. מי ינצח? יפו או נורדיה? פאחם או טבריה? שווה לראות מה חושבים על משחקי ההישרדות...

  • על ידי: אוהד רון
  • 03-05-2018
  • 12:05

פלייאוף עליון א' דרום:

מכבי יפו - בית:ר נורדיה ירושלים

אוהד רון: מכבי יפו עשתה עונה גדולה ביחס לציפיות וביחס לסגל השחקנים הצעיר, אבל כנראה הסופר מוכשר שהביא את הקבוצה למקום השלישי הכל כך מכובד בליגה. שאפו ענק מגיע לשחקנים ולמאמן זה ללא ספק. נורדיה ירושלים חייבת להחתים את ויקטור גניש לחמש השנים הבאות, הבחור פשוט קוסם, איך לקח קבוצה שדישדשה בתחתית והפך אותה לקבוצה חזקה שמשחקת כדורגל יפה וכייף לראות אותם. משחק בין קבוצת הגנה חזקה כמו מכבי יפו, שמתבססת על סגירה חזקה בהגנה ומתפרצות במטרה לנסות ולהפתיע את היריבה. ובין בית"ר נורדיה שמשחקת כדורגל יפה, מסוכן ובעיקר אסף גובזה שירצה להוכיח לאנשי יפו שהם פיספסו איתו בענק, קצת תמוהה איך לא הצליחו להפיק ממנו מה שבנורדיה מפיקים. יפו עדיפה בטח בבית ולא צפויה להיתקל בבעיות מול נורדיה. ניצחון ליפו 2-0. 

עידו קרן: יפו מבחינתי זאת הפתעת העונה. אורי קרגולה עשה עונה ענקית, הם מראים אינטנסיבות ואופי לאורך כל העונה. גם נורדיה בעונה חלומית ואין ספק שמדובר בשתיים מהקבוצות הטובות בדרום, אני רואה פה ערב ארוך. מומלץ לבדוק מתי נכנסת השבת כי המשחק הזה הולך לפנדלים לאחר שייגמר 1-1 ובפנדלים ידה של יפו תהיה על העליונה. חייב לציין את איתמר אופמן שקיבע את עצמו כמגן השמאלי הטוב בליגה עם מספר שערים קריטיים ולמעלה מ 8 בישולים..

 

קהל מדהים יש לנורדיה. מגיע להם לעבור את יפו? יום שישי נדע..(צילום: באדיבות ברק תורגמן).

 

מכבי יבנה- ירמיהו חולון

אוהד רון: מכבי יבנה בבית אמורה להיות עדיפה על חולון. יבנה עם סגל שחקנים אולי הכי טוב בליגה, אבל לא ברור איך לא הביאו מאמן רציני שמכיר את ליגה א' ובעיקר שיכול להוציא משחקניו את הטוב ביותר. במקום זה יש להם מאמן צעיר, אולי מוכשר, אבל לא ראוי לדעתי לאמן קבוצה כמו יבנה בשלב כזה קריטי של העונה. אולי בעתיד הוא יתאים, אבל נכון לרגע זה הוא טרם הצדיק שהוא ראוי לקבל את המשרה. אבל שכחתי ביבנה הרי המציאו את הכדורגל והם כנראה יודעים הכי טוב. אם יש צדק שיודחו כבר מול חולון. חולון לא במומנטום טוב. אומנם היא ניצחה את דימונה והיתה שווה פלייאוןף  לאורך כל העונה, אבל בחודשיים האחרונים היא נחלשה ובעיקר לא היתה יציבה. מוסא מאמן צעיר ווינר גדול ואם יש צדק הוא יוביל את קבוצתו להפתעה ענקית. ניצחון לחולון. 2-1

 

עידו קרן: משחק ענק בין הקבוצה שסומנה לעלות ליגה לבין הקבוצה שיכולה לעלות. יבנה התחילו בקול תרועה גדול, אך אחר כך הושפלו .דבר שלא ניתן למחוק אותו גם היום למרות ההתאוששות הקטנה. מצד שני בחולון מוסא בן חיים נותן עונה ענקית ולמרות שזאת עונה ראשונה של חולון בליגה, הקבוצה משחקת טוב מאוד וידעו לעבור את המשבר כמו גדולים.  חולון מציגים את גל גניש הנהדר וגמליאל פרץ הלוהט שנותן עונת שיא מבחינתו. תרשמו פה הפתעה 2-1 לחולון ב 90 דקות. תבחרו מי יבקיע את השני לחולון כי את הראשון יבקיע גמליאל פרץ.

 

שחקני יבנה, סגל מצויין יש ביבנה. האם ללא מאמן עם נסיון יש להם סיכוי מול חולון? (צילום: מני בן ארי).

 

פלייאוף הישרדות בדרום:

מחנה יהודה - אור יהודה

אוהד רון: לדעתי שתי קבוצות ששוות בכוחן. שתי קבוצות שמתבססות על ההגנה החזקה שלהן, אור יהודה מגיעה למעמד הזה שנה שנייה ברציפות וזה נותן לה יתרון. מחנה יהודה קבוצה שיודעת להילחם על החיים שלה, היא כל העונה התמודדה בתחתית ויש לה שחקנים לוחמניים שיתנו הכל על המגרש. מחנה בליגה א' והיא עדיפה במעט, אבל הקהל הגדול של אור יהודה והחוסן המנטלי שלה מאזנים את יחסי הכוחות במשחק בינהן. הלוואי עלינו עוד קבוצות כמו אור יהודה עם קהל גדול בליגה א'. במשחק אחד הכל יכול להיות, אבל אני עדיין חושב שמחנה יהודה עדיפה במעט אבל ההתלהבות של אור יהודה והדחיפה של הקהל הגדול והססגוני שיש ידחפו את הקבוצה לליגה א'. משחק יותר מדי שקול כדי לדעת מי ינצח. 2-0 מחנה.

עידו קרן: אור יהודה מגיעה למשחק כמו דוד מול גוליית, כמו הסרט 300. הם באים עם צבא קטן אבל עם אמונה גדולה. מצד שני מחנה יהודה טובה יותר השאלה היא באיזה כושר מנטלי הם יבואו. גם פה אני רואה יום ארוך ובסופו מחנה יהודה ישארו בליגה כי אדיר כליפא שווה גול במשחק הזה.

 

צפון:

הפועל אום אל פאחם - עירוני טבריה

אוהד רון: בטבריה העניינים לא רגועים, שחקנים לא קיבלו כסף הרבה זמן ולא ברור איפה ההנהלה בכל הסיפור הזה ולמה היא לא מביאה כסף. אני לא מבין למה צריך הנהלה אם לא להביא כסף כשיש צורך. ואם יש עיכוב מהעירייה אז יו"ר הקבוצה וחברי ההנהלה מביאים כסף או מספונסרים או מהבית. הרי למה הם בהנהלה, כדי להצטלם? לא ברור לי למה משאירים הנהלה אם היא לא מסוגלת לארגן כסף לשחקנים כל כך הרבה חודשים. ואיפה ראש העיר לעשות סדר במצב? אום אל פאחם זאת אימפריה בליגה א' עם הנהלה ויו"ר חזקים ועשירים שיודעים להביא כסף. שמעון הדרי מאמן מצויין עם נסיון הכי גדול במשחקי הפלייאוף. פאחם בבית עדיפים והם ינצחו. 3-1. 

עידו קרן: יש פה ניגודיות, מצד אחד אילן סוויסה קוסם ומאמן מצויין שיודע מה לעשות כדי להביא את הניצחון. מצד שני אום אל פאחם פשוט טובים יותר. השיחרור של לירון אלימלך יכול להיות שמוצדק, אבל היו עושים טוב הצדדים אם היו דוחים את המלחמות בעוד שבוע או שבועיים. הסיפור של טבריה יגמר בשישי. 2-1 לאום אל פאחם שמבחינתם מציגה את טימור אביתן בכושר פנטסטי יחד עם משה בן לולו המצויין שמהווים התקפה קטלנית. 2-1 שטימור ומשה כובשים כל אחד.

 

קהל חם ותומך יש לפאחם. .(צילום: חגאג רחאל). 

 

הפועל הרצליה-הפועל רובי חיפה

אוהד רון: רובי חיפה נראית לא טוב בחודשיים האחרונים, אבל עדיין יש להם סגל שחקנים מהטובים בליגה. פטו מאמן מצויין והוא חייב להביא את שחקניו למוכנות שיא מול הרצליה החזקה. הרצליה נראית טוב העונה. קבוצה תוססת, קבוצה שרצתה ובעיקר רוצה לנצח כל משחק. הרבה שנים לא ראיתי את הרצליה משחקת עם תשוקה כזאת ומגיע כל הכבוד לארז בנודיס. בנודיס מאמן עם נסיון רב שהביא שחקנים אולי הכי טובים בליגה כדי להוביל את קבוצתו ללאומית. הרצליה חייבת לנצח והיא גם תעשה את זה. 2-0. 

עידו קרן: משחק מאד מסקרן בין שתי קבוצות שאוהבות ויודעות לשחק כדורגל. לרובי שפירא יש את השוער הטוב בליגה חיים זיסקיין ביי פאר. והמוציא לפועל הכי טוב בליגה אלון בוזורגי. איך המשחק יתפתח זה קשה לדעת, יגמר 1-1 והמשחק יגיע להארכה ופנדלים ובפנדלים כבר אמרנו יש את השוער הטוב בליגה ורובי עולים.

 

רובי חיפה. אכזבה גדולה אם לא יעברו את הרצליה. (צילום: מאור אלקסלסי).

 

פלייאוף ההישרדות:

הפועל מגדל העמק - הפועל בני פרדיס

אוהד רון: בני פרדיס סיימה את העונה במקום הרביעי והפתיעה הרבה קבוצות ואנשים כשהגיעו למעמד הזה, כל הכבוד להם. מגדל העמק הביאו מאמן מהטובים בליגה כמו אלי מזרחי והוא ייצב אותם. אם היו מביאים אותו לפני כמה חודשים הם גם לא היו מגיעים למשחק הזה. מגדל העמק עדיפה, זאת קבוצה עם סגל שחקנים של ליגה א', אומנם מאכזבים מעט, אבל הם עדיפים על פרדיס. למרות שבמשחק אחד הכל יכול להיות, אני לא חושב שתהיה פה הפתעה ומגדל העמק ינצחו בקלות 3-0. 

עידו קרן: מגדל העמק בכושר מצויין ואלי מזרחי הכין את הקבוצה מצויין בתנאים קשים, אבל שמר על רמת מנטליות מצויינת. פרדיס יבואו עם קהל ענק, אבל עדיין הנסיון של מגדל העמק והאיכות שלהם עדיפה ולכן הם ינצחו 2-0. 

 

שיהיה בהצלחה לכולם ושבת שלום!!

הוסף תגובה
תגובות
  1. עידו קרן (אוהד ניטרלי 03-05-2018, 13:17)
    מספיק להגניב לכתבות שלך את השחקנים שאתה מייצג לא לעניין.
  2. למה לא רשמת את זה גם על סלם? (לא נותן שקל באזור 03-05-2018, 13:29)
    עלק יושב ראש סמרטוט
  3. טעות (הוגה דעות 03-05-2018, 13:46)
    אם מדברים על צדק הרי ששיטת הפלייבלוף היא עיוות.מי שצריכה וראויהלעלות לשלב הבא היא הקבוצה שצברה יותר נקודות ב 30 משחקים ולא זו שאולי תנצח במשחק אחד
  4. רוסנובסקי הזהיר מקיום משחקים בשישי (אבי 03-05-2018, 15:59)
    אז למה יפו כן משחקת ביום שישי??
  5. רוסנובסקי לא הזהיר (יפו 03-05-2018, 17:09)
    רוסנובסקי הינחה להתחיל את המשחקים ב-4 וחצי, כי שיהיה ליגה לאומית והטוטו לא יינזק, אבל לא יהיה פלייאוף. באו יפו ונורדיה והסכימו על 4 וחצי. ונגמר הסיפור
  6. טבריה עולה (תמשיכו ללקק לעשירים 03-05-2018, 18:42)
    יש מסורת נדבר בסוף
  7. יפו (אבי 03-05-2018, 20:05)
    מכבי יפו עשו בעונות קודמות טקסים פגאניים ונפנפו בדת למרות שבולגרים הם ליברלים וחילונים. אז מה קרה פתאום לדת שאפשר לחלל שבת? הכל כסף??
  8. יפו לא מפסידה (יפו 03-05-2018, 21:47)
    מאז שאיתמר אופמן ומוחמד ג׳אברין הצטרפו יפו ללא הפסד
  9. בדיחה (טברייני רציני 03-05-2018, 21:55)
    פרשנים ביום ראשון תתבדו וטבריה תנצח