P.F.T GROUP פותחת את מחנה האימונים השנתי!

ישראל אברג׳יל מבעליה של סוכנות השחקנים והסקאוטינג הבינלאומית p.f.t group, יפתח בשבוע הבא מחנה אימונים מקצועי ויחיד מסוגו בקומפלקס המטופח בהרצליה. ישראל אברג'יל: "זהו ללא ספק המחנה הטוב והמקצועי ביותר שהתקיים אי פעם בארץ! מכל הבחינות"

  • על ידי: מערכת גולר
  • 09-06-2018
  • 09:25

ביום יום חברת p.f.t group פועלת בעיקר בחו״ל אך גם בארץ במספר מישורים:

  1. סקאוטינג - למועדונים בחו״ל ובארץ, איתור של שחקנים זרים איכותיים ברחבי העולם ושידוכם למועדונים.   
  2. ניהול שחקנים - ייעוץ והכוונה, ליווי מקצועי ועריכת הסכמים לשחקנים צעירים מול המועדונים, לרבות תמיכה במעבר בין מועדונים.
  3. אימון -שדרוג ומקסום יכולות אישיות.

בתחום האימונים המתקדמים, פיתחה החברה 3 פורמטים שונים בכדי לשדרג את השחקן הצעיר:

  • מחנה אימונים סופר מקצועני בהשתתפות מאמנים בכירים וסקאוטים מליגת העל, בזמן הפגרה ולקראת החזרה לתקופת ההכנה בקבוצות.
  • אימונים בקבוצות קטנות לפי תפקידים ספציפיים ועל פי תכנית שנתית במהלך העונה, במתכונת של יחידת אימון אחת בשבוע. 
  • אימונים אישיים אחד על אחד בהתאם לתפקידו של השחקן ועל פי תכנית שנתית. 

כל זה לצד ליווי מנטאלי של מנטאליסט שעובד בצמוד לסוכנות. 

 

אריק בנאדו במחנה האימונים מהשנה שעברה

 

המחנה מיועד לשחקנים ולשוערים מגילאי 13 ועד בוגרים, בדומה לשחקנים גם עם השוערים יעבדו מאמני שוערים בכירים מהענף.

מחנה אימונים ייערך כשלושה שבועות, בסה''כ 12 אימונים -  4 אימונים בכל שבוע אימונים. חלק מהאימונים יתמקדו בעבודה לפי תפקידים וחלק מהאימונים על פי נושאים מסוימים הלקוחים מן המשחק. בנוסף יתקיימו 3 אימונים בסגנון ייחודי בים.

 

רשימת המאמנים שייקחו חלק במחנה האימונים: מסאי דגו, תומר קשטן, אייל לחמן, אסף נמני, גילי לבנדה, אמיר כהן, שלומי מטילקה, ירון גפני וקובי רוקבן.

מאמנים לפי תפקיד: קאלה דרשלר, רפי כהן וסיימון סיפואנטס (שוערים), אמיר שלח, אילון שוויגר ואואי סלימאן (הגנה), רונן חרזי ואלון מזרחי (חלוצים).

מאמני כושר מהשורה הראשונה: דרור שמשון (הפועל ב"ש), שלומי ודררו (בית"ר ירושלים), לידור גנון (עירוני ק"ש), עידו ברזילי (מחלקת הנוער של הפועל ת"א).

 

אלון מזרחי נותן טיפים לשחקנים

 

לקראת פתיחת מחנה האימונים, פגשנו את ישראל אברג'יל ושאלנו אותו מספר שאלות:

ישראל, מהי מטרתו של המחנה?

"הרעיון של להקים מחנה מסוג זה הגיע לאחר חשיבה רבה על השחקנים הצעירים שהולכים לאיבוד בדרך. למחנה יש 3 מטרות עיקריות:

  • לעשות הכנה אופטימלית לקראת החזרה למסגרת הקבוצתית באימוני טרום העונה - זו הזדמנות מצוינת לעבוד על הליקויים שאין לשחקן ולמאמנו זמן לתקן במהלך העונה הסדירה ובטח שלא במסגרת הקבוצתית שם הסגל רחב ומכוונים לתוצאות והישגיות משבוע לשבוע. בנוסף, האימונים והיחס הם באופן פרטני וקבוצתי (קבוצות קטנות), ברמה מאוד גבוהה ובקצב   גבוה, כך שגם מבלי להתכוון השחקן בונה לעצמו בסיס של כושר גופני אירובי/אנאירובי טוב.
  • לא בכל יום שחקנים צעירים ואפילו בוגרים זוכים להתאמן אצל מאמנים בסדר גודל כזה וברמת וקצב אימון כה גבוהים. אנחנו נותנים להם את האפשרות ואולי אפילו מגשימים להם חלום, אנחנו נותנים לשחקנים כבר בגיל צעיר לחוות אימון ברמה של ליגת העל, עם מאמן בכיר מליגת על. חלק מהמאמנים היו גם שחקני עבר גדולים עם ניסיון וידע רב אותו הם מעבירים לשחקנים הצעירים. שחקן חכם צריך לספוג כמה שיותר מכל מאמן בכל אימון כזה, ולפעמים טיפ קטן וכיוון ממאמן בכיר/שחקן עבר גדול יכול ללוות שחקן צעיר לאורך כל הקריירה ולתרום לבנייתה.
  • יש הרבה שחקנים טובים שזקוקים לבמה ולחשיפה, במהלך העונה למאמנים אין זמן ללכת לחפש ולאתר שחקנים מוכשרים ממקומות אחרים ובטח שלא מהפרובינציה. המאמנים עסוקים במשחקים ובאימונים בקבוצתם שלהם, ולשחקנים בדר''כ אין אישור ללכת בדר''כ להיבחן במועדון אחר במהלך העונה הסדירה. במחנה אנו מרכזים את השחקנים מכל קצוות הארץ למקום מרכזי אחד - הרצליה. כך שמאמנים, סקאוטים ועוד אנשי מקצוע יכולים להגיע לצפות ולאתר שחקנים שאין סיכויי שהיו בכלל מגיעים אליהם בדרך אחרת.

דרך מחנה האימונים של השנה שעברה, שלושה או ארבעה שחקנים מוכשרים שהגיעו ממועדונים קטנים יחסית נדרשו ועברו למועדונים גדולים יותר. בסיטואציה כזאת כולם מרוויחים - השחקן מתקדם, המועדון ממנו מגיע השחקן מקבל פיצוי, והמועדון הקולט הצליח דרך סקאוטינג לצרף שחקן טוב ולחזק את קבוצתו".

 

ישראל אברג'יל - פותח את מחנה האימונים בשבוע הבא

 

במה נבדל מחנה האימון שלך ממחנות אימון אחרים?

"מבלי להיכנס יותר מדי למה עושים במקומות אחרים, אני רק יכול לומר שהמחנה שלנו TOP TRINING 2018 הוא מחנה ברמה מאוד גבוהה, עם סטנדרטים קפדניים ביותר. יש השקעה וחשיבה מאחורי כל דבר שנעשה מהפרט הקטן ביותר ועד לגדול ביותר - אם זה בתכנית האימונים, בציוד ובבחירת סגל המאמנים שללא ספק הוא מהטובים בענף".

ישראל ממשיך ומוסיף: "יש לנו פיזיוטרפיסט (חזי ראובן) ומנטאליסט (רועי תמר) צמודים והם מהשורה הראשונה. מכונה שמייצרת קרח לרשות השחקנים ואפילו חדר כושר צמוד למגרש שפתוח לרווחת השחקנים כשעתיים לפני האימון. אם צריך לסכם את כל זה במשפט אחד אז זהו ללא ספק המחנה הטוב והמקצועי ביותר שהתקיים אי פעם בארץ! מכל הבחינות".

 

מהיכן מגיעים השחקנים שישתתפו במחנה האימונים?

"מכל רחבי הארץ, מהמרכז מהפריפריה/פרובינציה, מצפון ומדרום ממש כיף גדול. מבחינת מועדונים עד כה הצטרפו למחנה שחקנים מהמועדונים הגדולים: מכבי חיפה, הפועל ב״ש, בית"ר ירושלים, הפועל ת״א ומכבי פ״ת. כמו כן הצטרפו גם שחקנים מוכשרים ממועדונים פחות גדולים וגם מהרצליה על מנת להשתפר ולהשתדרג, וכמו שציינתי קודם לכן, זו גם ההזדמנות שלהם להיחשף בפני המועדונים הגדולים, מאחר והרבה מאוד אנשי מקצוע וסקאוטים יגיעו למחנה".

 

אברג'יל, "יגיעו שחקנים מכל הארץ"

 

כמה שחקנים מתוכננים לקחת חלק במחנה האימונים?

"מלכתחילה הגבלנו את המחנה לכמות מסוימת ולשנתונים מסוימים. בוא נאמר שאם לא היינו מגבילים את הגילאים והכמות, בעקבות ההיענות הרבה היינו יכולים להגיע גם ל 200-250 שחקנים. חשוב להבין כי המחנה הוא לא מסחרי אלא מקצועי, ולכן הכמות חייבת להיות מדודה כמו גם יחס העבודה של המאמן למספר השחקנים אותם הוא מאמן. מעניינת אותנו האיכות ולא הכמות. זה לא רציני ולא מקצועי לדחוס 100 שחקנים או יותר על מגרש אחד, אין לאימון כזה שום אפקט". 

 

מה קורה עם השחקנים לאחר סיום מחנה האימונים?

"מאחר והחברה שלנו מתמחה בייעוץ והכוונה לשחקנים צעירים וסקאוטינג, מיד עם סיום המחנה יקבעו לשחקנים פגישות ייעוץ בהן לכל שחקן תימסר חוות דעת + דו''ח סיכום מקצועי של המחנה וכמובן שנשוחח גם על עתידו של השחקן ונסייע לו במידת הצורך למצוא את מקומו בקבוצות אשר תואמות את כישוריו ויכולותיו".

עוד מוסיף ישראל: "כמובן שאם נאתר שחקן מעל לרמת הליגה הישראלית נדאג לקשר אותו עם שותפינו בחו''ל, במטרה לקדם את השחקן לעבר אחד המועדונים הגדולים שם יש אקדמיה איכותית שתתרום להתפתחותו כשחקן. בשנה שעברה השתתף במחנה שחקן נוער צעיר שהיום הוא שחקן לגיטימי בליגה הלאומית וכבר הוזמן למבחנים במספר מועדונים בחו''ל. היום כבר יודעים על המחנה גם במדינות כמו פורטוגל, רומניה, דנמרק, רוסיה, אוקראינה, גאנה, והכוונה היא שבעתיד נביא את שותפינו מחו''ל להגיע ולצפות בשחקנים הצעירים והמוכשרים"

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. עלה והצלח. מגיע לך שרול (אבי גל 09-06-2018, 10:01)
  2. איש ישר ורציני (איש מקצוע מעולה 09-06-2018, 12:36)
    ישר כוח כל הכבוד מבטיח ומקיים
  3. עבודה בעינים (אחד שמבין 09-06-2018, 16:28)
    עובדים על ההורים סוחטים כסף מבטיחים הרים וגבעות לכלום לא יוצא תתעוררו כבר
  4. תפסיק להפסיד כסף ישראל (כנסו 09-06-2018, 17:20)
    האיש נשאר בלי רווחים המאמנים לוקחים לו את הכסף והשימוש במתקנים חלם להיות מאמן שהיה קטן בשביל חלום מפסידים כספים⚽️⚽️
  5. אין ספק שתצליח אתה פרפקציוניסט מבטן ולידה, אתה מתייחס לכול ילד כאילו הוא היחיד וזה סוד ההצלחה שלך . (דוד צבאג 09-06-2018, 21:27)
  6. אתה איש רציני ויסודי (ישראל ישר כוח שפו 09-06-2018, 21:56)
    אין ספק שהמחנה מושקע בכל הפרטים הכי קטנים זה בסך הכל טוב לחברי צעירים שרוצים לעבוד קשה כדי להתקדם
  7. מחנה אימונים קיץ 2019 (יעקב ליבוביץ 08-06-2019, 12:14)
    אשמח לדעת אם יש מחנה אימונים בקייץ 2019 לגילאיי 14+ (הבן שלי שוער בקבוצת ילדים)