"יש לי מקום בקבוצות הצמרת"

כך אמר יוסי שועו, שחקנה של בית"ר גבעת זאב שהצליחה לשרוד בליגה ב' דרום ב', והשיגה את המטרה העיקרית שלה. יוסי כבר חושב על העונה הבאה ומקווה להמשיך בגבעת זאב ושהקבוצה תסתכל לעבר החלק העליון של הטבלה

  • על ידי: אוהד רון
  • 11-06-2018
  • 11:29

יוסי שועו (39), שיחק במהלך הקריירה בבית״ר ירושלים, מעלה אדומים, מבשרת ציון, בקעת הירדן, צפרירים חולון והקבוצה הנוכחית שלו גבעת זאב. שועו משחק בעיקר כמגן ימני אבל יכול למלא כל תפקיד במגרש בזכות הכושר הגופני הגבוה שלו, רוח הלחימה הבלתי מתפשרת והיכולת הטכנית הגבוהה שלו.

העונה שועו וגבעת זאב שיחקו בליגה ב׳ דרום ב׳ ניצחו בפלייאוף התחתון והבטיחו עונה נוספת בליגה. שועו מספר: "היה לנו חשוב מאוד להישאר בליגה, ואנחנו מקווים שבעונה הבאה השאיפות יהיו לכיוון החלק העליון בטבלה".

 

מה אתה חושב על הרמה של ליגה ב'?

"הקבוצות בליגה ב׳ דרום ב׳ היו חזקות מאוד, אדומים אשדוד ועירוני אשדוד הציגו שחקני ליגת על בסגל שלהם, כנ״ל גם קריית מלאכי ומעלה אדומים. אני לא חושב שהייתה עונה כזאת בעבר. המשחקים מול הקבוצות האלו היו חוויה עבורי ולשמחתי הצגתי יכולת גבוהה!

 

יוסי שועו נושא על גבו חולצה עם המספר 10

 

על עצמו אומר יוסי שועו: "עם כל הצניעות אני חושב שיש לי מקום בקבוצות צמרת, יש לי ניסיון רב ואני רץ במגרש כמו ילד למרות הגיל שלי. אני מסוג השחקנים שכל מאמן היה רוצה בקבוצה, אני אהוב מאוד ויוצר חדר הלבשה שמח".

 

איפה נראה אותך בעונה הבאה?

"אני אשב ואתן זכות ראשונים לגבעת זאב, אם לא נסתדר אני אבדוק את האופציות האחרות ואולי תהיה לי הצעה מקבוצת צמרת. בינתיים אני שומר על כושר במסגרת הליגה למקומות עבודה (עובד בשירותי בריאות כללית), ואני נמצא כרגע באליפות כדורגל המתקיימת בוורנה בולגריה. אני משתף פעולה עם אגדות כדורגל כמו אלדד דהרי, אדיב שרעבי ואדיר ממן".

יוסי שועו יודע שיש לו מקום בקבוצות הצמרת של הליגה

הוסף תגובה
תגובות
  1. אחלה שחקן בהצלחה (עירוני 11-06-2018, 14:54)
    עירוני אשדוד
  2. אגדת כדורגל (משה סלמי 11-06-2018, 19:42)
    יוסי שועו אתה חתיכת מקצוען בנאדם חביב ומקסים בעל כושר גופני נדיר ודירבל מהסרטים
  3. אגדת כדורגל (משה סלמי 11-06-2018, 19:42)
    יוסי שועו אתה חתיכת מקצוען בנאדם חביב ומקסים בעל כושר גופני נדיר ודירבל מהסרטים