עם הפנים קדימה

העונה הקודמת הייתה לא פשוטה ומאכזבת עבור מ.ס דימונה. כעת היא אוספת את שברי הירידה ועושה את צעדיה הראשונים לקראת העונה הבאה בליגה ב', הפעם בצורה חכמה ושקולה יותר

  • על ידי: לירן ביטון
  • 13-06-2018
  • 13:05

לפני החתמות של שחקנים, דימונה קיבלה את פניו של המאמן החדש מוטי דהאן שאימן בעבר קבוצות כגון: הפועל מרחבים, שגב שלום ומ.ס באר שבע. דהאן מגיע לדימונה לאחר שבעונה הקודמת עמדו על הקווים שלושה מאמנים שלא הצליחו להציל את הקבוצה מירידה.

מוטי דהאן אמר על הגעתו לדימונה: "אני שמח לחתום במועדון גדול כמו דימונה, ומקווה להחזיר על האמון לו זכיתי. המטרות לעונה הקרובה הן לחזור

לליגה א'. יש לנו סגל טוב, אך עדיין חסרים לנו 3-4 שחקנים לחיזוק. אנחנו נבנה חדר הלבשה בריא, ואני מקווה להחזיר את הקהל ליציעים".

 

מיד לאחר החתמתו של מוטי דהאן, החל גל החתמות של שחקנים. ישראל אשוש מנכ"ל הקבוצה הסביר כי מאחורי בניית הסגל עומדת חשיבה ארוכת טווח שלו של יו״ר המועדון, ושל המאמן החדש. השאיפה של מ.ס דימונה היא לבנות חדר הלבשה חזק ומקצועי. מודל השכר השנה הינו ברוטו ולא נטו, דבר קריטי ביותר בניהול התקציב של המועדון ויעמוד על מודל של בסיס + נקודות. משמע כולם עובדים בשביל כולם, ולסיום החלשת שאר היריבות בליגה א' דרום.

ישראל אשוש אמר לקראת ההכנות לעונה הבאה: "המטרות הן עליית ליגה, אך אנחנו מעדיפים לא לצאת בהצהרות אלא לעבוד קשה, בצניעות ובשקט. התקציב ראוי בהחלט, אך אנו עובדים בצורה שקולה מאוד בשביל למזער את הנזק העצום בתדמית שנוצרה למועדון - כאילו שגדל כאן עץ של כסף, דבר שמקשה עלינו מאוד במו״מ עם שחקנים".

 

הקפטן משה אסולין ימשיך לעונה נוספת במועדון (איציק קדוש)

 

בין ההחתמות ראינו פרצופים חדשים כמו אדם בוכריס, ושמעון לוגסי. בנוסף דודו סוויסה ורז פולבר, חזרו מעונת השאלה בירוחם. יחד איתם הוחתמו שחקנים מהעונה קודמת כמו ערן סוויסה, עמית גבאי, ויקטור פרץ, שי בוזנח, השוער אלדד אלמקייס, דור סבן, משה אסולין הקפטן וליאל זגורי שמסר: "אני מאוד שמח להמשיך בדימונה. למרות שהיו לי הצעות החלטתי להמשיך במועדון הענק הזה, שבאמת לא מגיע לו להיות בליגה ב׳. הם הראו לי כמה אני חשוב להם והאמינו בי ולכן החלטתי להמשיך. לגבי העונה הקרובה אני חושב שדימונה תדבר חזק ותוך כדי תנועה נדע בדיוק מהן המטרות, שתהיה לנו עונה טובה ומוצלחת ורק בריאות".

 

בשורה התחתונה מועדון ספורט דימונה בונה את עצמו תוך כדי חיבור מחדש של שחקני הבית שנטשו את המועדון, עם הסתכלות קדימה ליצירת שיתוף פעולה עם כלל מחלקות הקבוצה והעמדת סגל מקצועי מצוין, בשאיפה לחזור חזרה לליגה א' כבר בעונה הבאה.

דימונה, מקווה לעונה מוצלחת יותר בליגה ב' (אבייתר ברק)

הוסף תגובה
תגובות
  1. חבל (הוגה דעות 13-06-2018, 14:14)
    אשדוד כבר עלו .חבל על כל השקעה
  2. דימונה ליגה א (רק דימונה עולה 13-06-2018, 15:08)
    לדימונה יש נסיון היא קורעת את הליגה אשדוד חבל על הכסף לפני שנה מביאים שחקנים פח השפה בהצלחה דימונה לחם עבודה
  3. דהאן חלש (אחד שמכיר 13-06-2018, 15:35)
    מוטי דהאן מאמן חלש .תבדקו מה עשה בכל הקבוצות שאימן .אין לו מושג.לכו על דורון ממן מאמן עם ניסיון .
  4. אף קבוצה שירדה ליגה לא הצליחה לעלות אחרי עונה (דימונה 13-06-2018, 16:08)
    קחו לתשומת ליבכם אני מקווה שלא נתאכזב אז לא לפתח ציפיות חוץ מזה אשדוד עדו רכש מטורף ונראה שהם הולכים לעליה בכל הכח
  5. מס.דימונה חזרה תוך עונה לליגה א.. (דניאל אדרי. 13-06-2018, 18:18)
    עצם זה שהחזרתם שחקני ביית עים כמה חיזוקים וכמובן חדר הלבשה בריא זה המתקון לעלייה ולא שחקני רכש עים שמותנוכחתם על בשרכם העונה הקודמת את התוצאה של כחילה הלוזר שפשוט סחט את ראש העיר וכיסה את החוב שלו לשוק האפור לא נורא לומדים מה שנשאר לומר זה רק בהצלחה נגיע ונעודד כפי שהיה בליגה ב. בעלייה בעזרת השם אמן ואמןןןן.