"תמיד ארצה להיות בקבוצה שרוצה להיות למעלה ושואפת לעלות ליגה"

כך אומר אדיר שהרבני קשרה של עירוני גדרה בעונה החולפת ומי שעלה עם יניב חולון לליגה א' בעונה קודם לכן. אדיר בן ה-27 גדל במחלקת הנוער של נס ציונה ושיחק בנס ציונה, מרמורק, קרית מלאכי, שיכון המזרח, יניב חולון ועירוני אשדוד. אדיר מסיים עונה אישית טובה עם 12 שערים והפנים שלו קדימה לעונה הבאה

  • על ידי: גיא צמח
  • 19-06-2018
  • 09:31

אדיר, בחצי השני של העונה האחרונה שיחקת בעירוני גדרה מליגה ג', ופספסתם עלייה ממש בסיום העונה וגם מהפלייאוף על העלייה כמעט והצלחתם לעלות, איך אתה מסכם את העונה?

"נכון, שנה שעברה פספסנו עלייה ממש בסיום העונה אבל אני חושב שפספסנו אותה במחזור 19 כשסיימנו בתיקו 4-4 עם בית"ר יבנה, לאחר שהובלנו שם פעמיים והם השוו כאן. הרגשתי תחושת פספוס וחבל, אבל נלחמנו עד הסוף ולצערי זה לא הספיק".

 

מבחינה אישית הייתה לך עונה פחות טובה, לאחר שהתרגלנו שאתה משחק בקבוצות צמרת ומהווה חלק משמעותי, איך אתה מסביר את זה?

"מבחינה אישית הייתה לי עונה מאוד מטלטלת, תמיד הייתי בקבוצות בכירות בליגה ב' ובעונה החולפת עליתי ליגה עם יניב חולון ולפני שנתיים הגעתי לפליאוף עם יניב חולון בדרום ב' וסיימתי כמלך השערים של הקבוצה. השנה לא התחילה טוב מכיוון שבטרום עונה נפצעתי ונעדרתי חודש וחצי, וכשחזרתי לאימונים נפצעתי שוב, ממש חוסר מזל וחבל, כי בתחילת העונה שעברה חתמתי בשיכון המזרח על מנת להוביל אותה למעלה והפציעות מנעו את זה.

אחרי שיקום ואימונים אישיים חזרתי לעצמי... היו לי הצעות מליגה ב' בדרום ב' ודרום א', אבל הצעות לא אטרקטיביות וכשקיבלתי טלפון מעירוני גדרה וממה שראיתי בנו שם קבוצה מאוד טובה, רעבה ורוצה להצליח והמטרה הייתה לעלות ליגה. בגדרה התנאים מעולים, אך מצד שני לא רציתי לרדת לליגה ג' שהרמה יחסית נמוכה, אבל ראיתי במקום הזה פוטנציאל והחלטתי לרדת לחצי עונה אחרונה ולנסות לעשות עליית ליגה. נכשלנו בעלייה וחבל, מבחינה אישית הייתה לי חצי עונה טובה בגדרה עם 12 שערים".

 

מה דעתך על ליגה ג' מחוז מרכז?

"הליגה היא סבירה אבל שלא נשכח, זו עדיין ליגה ג'. קבוצות מתאמנות שני אימונים בשבוע ויש כאלה שלא מתאמנות בכלל והרמה מאוד נמוכה".

 

האם הופתעת מהרמה של הליגה?

"האמת שאחרי שאתה רואה בשנים שעברו שנורדיה, יניב חולון והאשדודיות נלחמו בשביל לעלות ליגה, חשבתי שהרמה יותר גבוהה. אבל הופתעתי מהרמה היחסית נמוכה, אבל שוב הכל עניין של אימונים, קצב האימונים והגישה שהשחקנים באים לליגה הזאת".

 

מה הרגע המשמעותי של העונה מבחינתך?

"היו שני רגעים משמעותיים: הניצחון על הפועל אשדוד בפנדלים שזה היה ניצחון ענק, והרגע השני היה הגול שהבקעתי נגד כסייפה אבל לצערי זה לא הספיק".

 

מה התוכניות לעונה הבאה?

"כרגע יש לי הצעה מליגה א' ושתי הצעות מליגה ב', ואשקול את ההצעה הטובה ביותר בשבילי מבחינה מקצועית ושתהווה עבורי אתגר ולשם אלך. כרגע אני מתרכז בלחזור לעצמי ובשביל זה כרגע אני מתאמן ועובד קשה, ובע"ה אגיע מוכן לעונה הבאה שהיא משמעותית מאד עבורי. תמיד ארצה להיות בקבוצה שרוצה להיות למעלה ושואפת לעלות ליגה".

 

מה החלום שלך?

"קודם כל בריאות! זה הכי חשוב ובע"ה השנה כמו בכל שנה אתן הכל להצלחת הקבוצה בה אשחק ולהצלחתי האישית. וגם החתונה בקרוב, מקווה ומאמין שהשנה הבאה היא השנה שלי".

מאחל לאדיר המון הצלחה בהמשך הדרך..

אדיר שהרבני רוצה לחזור לקדמת הבמה (מוטי קדוש)

הוסף תגובה
תגובות
  1. בהצלחה תותח (אשדודי 19-06-2018, 14:07)
    אחלה שחקן מתגעגעים אליך עירונייה
  2. רק עליה (חיים 19-06-2018, 15:30)
    שחקן כמו אדיר שרהבני צריך לשחק רק באור יהודה קבוצה שמראה נוחכות לעלות ליגה וזה המקום הכי טוב בשבילו
  3. שחקן אם לב (שי 19-06-2018, 15:52)
    אדיר אתה שחקן גדול תלך לקבוצה שאנשים יתנו לך יחס טוב נותן לך טיפ קטן לך לשחק באור יהודה רק שם תוכל להצליח אנשים טובים צוות חבל על הזמן שמעתי גם בונים קבוצה לעליה כדי לך
  4. אדיר שהרבני אתה אגדי! (שי 19-06-2018, 21:23)
  5. אדיר שהרבני אגדי (שי 19-06-2018, 21:24)
    אמנם לא מכירים באופן אישי,אבל הכרתי אותך ששיחקת באשדוד,אתה שחקן גדול מאחל לך שתבחר את הקבוצה הכי טובה בשבילך תוביל כהרגלך ותעלה מעלה מעלה!שיהיה בהצלחה יא מלך
  6. חזק (שמעון 20-06-2018, 00:20)
    אדיר שרהבי בוא תבנה עתיד ב מ כ אור יהודה אנשים זהב אם קהל חם ואוהב לא תפסיד וגם רצים לליגה א עזרה שלך תעזור מאוד