"אני מרגיש שאני משחק בשביל אבא שלי ואחי ז"ל"

כך אמר ליאור סודמי חלוצה של בית"ר עירוני קריית גת, ובעונה הקודמת הוא חבק עם הקבוצה עלייה לליגה ב'. סודמי נחשב לשחקן מנוסה לקבלן עליות והגיל אצלו לא משחק תפקיד, כי כדורגל זו האהבה הכי גדולה שלו גם כשהוא כמעט וויתר עקב טרגדיה משפחתית הוא בסוף חזר למגרש

  • על ידי: לירן ביטון
  • 07-07-2018
  • 18:14

ליאור איך זה לשחק בבית"ר עירוני קריית גת?
"זו קבוצה מאוחדת מאוד גם השחקנים המאמן וצוות ההנהלה, ונוני שאנחנו אוהבים אותו כמו אבא. אשר אלפסי התחיל כמאמן ואחריו המשיך דודו ומגיע שאפו לשניהם. יש לנו שני מגרשים יאמר לזכות העירייה שהם בנו מגרשים מדהימים, ומדי פעם גם יצא לנו לשחק באצטדיון העירוני."

הצלחתם לעלות ליגה בסוף העונה הקודמת מליגה ג' לליגה ב' איך התחושה?
"זו עלייה מרגשת שלא הייתה יכולה לקרות להרבה קבוצות בארץ לא משנה באיזה ליגה. הקבוצה הייתה בלי תקציב, עם שילוב של שחקנים מנוסים וצעירים שבאו מחום ואהבה לכדורגל. השחקנים הצעירים עם פוטנציאל אדיר גם להמשיך בליגה ב' יחד איתנו השחקנים המנוסים זה שילוב מצוין." 


איך אתה תורם עם הניסיון שלך לקבוצה?
"מבחינה מקצועית אני חלוץ ואני מקרין ביטחון לשחקנים. אני תמיד מדבר עם החלוצים ותומך בהם, ומשתדל ללמד אותם תנועה נכונה. כך שגם אם אני לא מבקיע שערים במשחק מספיק שאני נמצא שם."

 

ליאור סודמי, "הגיל משחק תפקיד"


הגיל לא משחק תפקיד?
"הגיל כן משחק תפקיד, צריך להיות אמיתי עם עצמך. ליאור סודמי זה לא אותו ליאור של לפני כמה שנים, ואני מתאים את עצמי ואת היכולת שלי לקיים השחקנים לא רוצים שאני אפרוש."


את העונה שתתחיל בקרוב אתם פותחים בליגה ב', מה התקציב שצפוי להיות לקבוצה?
"הקבוצה נקראת בית"ר עירוני קריית גת, ראש העיר אבירם דהרי שאני בתור אשקלוני מאחל לו הצלחה בקדנציה הבאה, כי הוא ודודו בן לולו עושים עבודה נפלאה במיוחד בכל מה שקשור לספורט בעיר. העירייה אמורה לתמוך בנו, וגם לא צריך הרבה מבחינת תקציב כי אני חושב שחיזוק קטן יעשה את העבודה. יש הרבה שחקנים טובים בעיר וחבל שהם ילכו לאיבוד."


התמודדת עם טרגדיה אישית לא פשוטה שכמעט גרמה לך לוותר על הכדורגל, מה אתה יכול לספר לנו על כך?
"זה קרה לפני ארבע שנים זה היה לא קל ועדין. אבא שלי נפטר ומיד אחריו אחי, כשאבא שלי נפטר השתדלתי לחזור לשחק אבל המוות של אחי שבר אותי, הרגשתי שהחיים שלי נעצרו ולא ידעתי איך להתמודד עם המצב. בהמשך קיבלתי טלפון מאבידן דמתי מגדרה, שדאג לי וגרם לי לחזור לכדורגל ואני מודה לו מאוד. מאז שחזרתי למגרשים אני מרגיש שאני משחק בשביל אבא שלי ואחי ז"ל, וזה הדבר שהכי עושה לי טוב."

 

יחיאל ויניב סודמי ז"ל, אביו ואחיו של ליאור סודמי


מה התכנונים לעונה הבאה?
" כולם אמרו לי ליאור עלית ליגה תפרוש בשיא, אבל התכנון שלי להישאר ולהמשיך לשחק וכנראה שאשתלב גם בתור עוזר מאמן."

צילום: אנס אבודעבס

הוסף תגובה
תגובות